Heeft niks met de VBL-awards te maken?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jalang verhaal .. ik had een ander account nodig, maar met deze behoudt ik mijn reputatie
Geo3hoek was bezetquote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar een geovierhoek bestaat ook niet. KEUZES KEUZES!
Nope.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heeft niks met de VBL-awards te maken?
Engelaar is ook weer eens dramatisch bezig.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Ritzmaier speelt wel aardig voor een 18-jarige. Veel aan de bal, veel aanspeelbaar. Nu al beter dan Engelaar.
En meer dan 10x goedkoper.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Ritzmaier speelt wel aardig voor een 18-jarige. Veel aan de bal, veel aanspeelbaar. Nu al beter dan Engelaar.
mee eensquote:Op donderdag 15 december 2011 19:46 schreef Lemming22 het volgende:
Jup, ben ik allang uit.. gelukkig krijgt Labyad nu kansen en laat hij het ook zien, Lens moet je gewoon verkopen aan het eind van het seizoen..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Saekerhett het volgende:
Tering wat is Lens toch een dramatische speler
Manolev is zo slecht niet als van der Gijp laat denken.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef kanslooz het volgende:
Die Marzo mag ook blijven staan van mij hoor. Alles, ik herhaal: Alles beter dan Manolev.
Ik heb gewoon een schijthekel aan bepaalde spelers, dus die mogen wat mij betreft dan ook optyfen. (Isaksson, Manolev en in mindere mate Engelaar)quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Manolev is zo slecht niet als van der Gijp laat denken.
Engelaar, Lens, Rutten bij mijquote:Op donderdag 15 december 2011 19:53 schreef kanslooz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een schijthekel aan bepaalde spelers, dus die mogen wat mij betreft dan ook optyfen. (Isaksson, Manolev en in mindere mate Engelaar)
Ondanks dat ik natuurlijk ook niet echt blij ben met Rutten, heb ik wel het idee dat hij weet wat ie doet. Alleen qua wisselen denk ik af en toe wtf?. Lens is in potentie ook geen slechte speler, maar krijgt niet genoeg vertrouwen om zn kwaliteiten te laten zien (wel terecht natuurlijk, want Labyad is atm gewoon beter). Ik durf te wedden dat als hij volgend seizoen naar een club á la Heerenveen vertrekt en altijd speelt, hij een van de beste van de eredivisie wordt.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Engelaar, Lens, Rutten bij mij
Primaquote:Op donderdag 15 december 2011 19:57 schreef PunkAap het volgende:
Ik kijk al uit naar de wedstrijd in EL Psv- MU, 0-12 en return wedstrijd 24-0
Ik hoop dat PSV MU of MC treft.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prima.. tenminste een keer het stadion vol.
Ik vind het ook niet erg als we er uit vliegen dus, dan met een mooi affiche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |