Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Asus X77VG, maar ik heb net een converter gekocht om m'n oude vertrouwde 15 jaar oude tobo op m'n laptop te gebruiken zolang mijn pc ter reparatie de deur uit is.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:19 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laptop je hebt, op mijn Macbook pro gaat het prima
Helemaal. Ik heb dan nog wel een DS raid op zaterdag. Ach ik vermaak me wel met minecraft en TF2.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
Verveling slaat alweer toe. Op woensdag even raid finder doen en later in de week 4 random heroics. Dan is het doel alweer weg.
mijn pala alt is best gegearde pala van de serverquote:Op donderdag 15 december 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend heeft 3 alts die allemaal top gegeared zijn(paladin, dk en shaman) en op de paladin na volgens mij allemaal beter gegeared dan ik
(en ik loop in vnl heroic FL gear). Hij heeft naast wow ook weinig sociaal leven momenteel, dus dat past wel bij elkaar.
lol!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Friday12 het volgende:
mijn pala alt is best gegearde pala van de server![]()
ik zit op een server met inner sanctum![]()
ICC hoor ik altijd samen met gearscorequote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik was overigens vlak voor ICC uit kwam de best gegearde priest op mijn serverTe idioot voor woorden.
Nare herinneringen aan? Ik raide op dat moment, dus had geen last van dat stupide gearscore gedoe.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Friday12 het volgende:
ICC hoor ik altijd samen met gearscore
ja wil je lekker met je alt komt zo een mongool aan zoals nu 385 ilvl voor FL normalquote:Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan? Ik raide op dat moment, dus had geen last van dat stupide gearscore gedoe.
omg, serieus?? En dat zijn dan vaak van die gastjes die als je ze opzoekt in de armory max 2 bazen op normal hebben neergehaald hèquote:Op donderdag 15 december 2011 18:50 schreef Friday12 het volgende:
ja wil je lekker met je alt komt zo een mongool aan zoals nu 385 ilvl voor FL normal
Wel "DE" inner sanctum ?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn pala alt is best gegearde pala van de server![]()
ik zit op een server met inner sanctum![]()
ja dat was in de icc tijd zo irritant voordeel is wel dat je het nu heel makkelijk ziet op armoryquote:Op donderdag 15 december 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, serieus?? En dat zijn dan vaak van die gastjes die als je ze opzoekt in de armory max 2 bazen op normal hebben neergehaald hè
Best leuk hoor, als ik dat zo zie en meemaak. Alleen ik heb gewoon geen zin in verplichtingen in een spel als ik al een baan heb. (alsof ik goed genoeg zou zijn als ik wel tijd hadquote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef Blistering het volgende:
Vriend van mij zit sinds kort in DE Inner Sanctum, bevalt hem prima iig. Hij's wel altijd online, en altijd aan het raiden, maar goed, whatever floats his boat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |