Zoek m ook, het is wachten op een nieuwe release zo te lezen.quote:
Op dvd zijn het goede releases, op blu-ray paar keer zien liggen. (volgens reviews goede releases)quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:46 schreef Fallen het volgende:
Ik wil Pitch Black en The Chronicles of Riddick op blu-ray.
Wel gvd!quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[DBNL] Dragon Ball Z Digitally Remastered 001-291 + Movies 01-13 + Specials - 92.99 GB
[DBNL] Dragon Ball Digitally Remastered 001-153 35.51 GB
[DBNL] Dragon Ball GT 01-64 Digitally Remastered 16.1 GB
Nou gelukkig heb ik nog genoeg ruimte
bij de fame hier in adam ligt de blu-ray versiequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Op dvd zijn het goede releases, op blu-ray paar keer zien liggen. (volgens reviews goede releases)
Grave of the Fireflies is beterquote:
24,99 als ik mijzelf nog kan herinneren de laatste keer voor beiden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij de fame hier in adam ligt de blu-ray versiezag hem laatst nog
dinsdag sushi nog tochquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:34 schreef Solique het volgende:
gvd, lekker murphy weekend voor de boeg. Al mijn afspraken afgezegd.
[..]
24,99 als ik mijzelf nog kan herinneren de laatste keer voor beiden.![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
damn ik ben echt actief bezig met mijn kast, voel me helemaal klusvrouw
Staat in mijn agendaquote:
Goed bezig, thuis wel werken en op werk relaxen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
damn ik ben echt actief bezig met mijn kast, voel me helemaal klusvrouw
quote:
IK WERK OP HET WERK OOK HARDquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Staat in mijn agenda![]()
[..]
Goed bezig, thuis wel werken en op werk relaxen.
quote:
quote:
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring meequote:Op vrijdag 16 december 2011 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
ikj heb zowaar een kastnou hem nog overeind krijgen
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring mee
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 14:57 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou het aan een man overlaten die hebben er ervaring mee
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
kast klaar, het is toch alleen gelukt
sorryquote:
Automatische vrijdagmiddag reactiequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dinsdag nog sushi wilt moet je zo doorgaan gemenerik![]()
![]()
![]()
![]()
welja wrijf het er ook nog maar in dat het vrijdagmiddag is en dat mijn vakantie nu voorbij isquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Automatische vrijdagmiddag reactie![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Automatische vrijdagmiddag reactie![]()
ja, nu is het wel duidelijk. Ik ga wel weer ..... naar huisquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welja wrijf het er ook nog maar in dat het vrijdagmiddag is en dat mijn vakantie nu voorbij is![]()
![]()
![]()
![]()
/vrouwenkunnenallesverdraaien
Geile schermpjes hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
ja, nu is het wel duidelijk. Ik ga wel weer ..... naar huis
Zo, dat was echt een saaie kutfilm! Op basis van de imdb score ben ik m gaan kijken maar die score is echt veel te hoog. Ik heb m een drie gegeven, meer was het niet waard.quote:
Ik denk dat het eerder ligt aan dat je niet van (japanse) tekenfilms houd dan dat GotFF een slechte film isquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:19 schreef koei het volgende:
[..]
Zo, dat was echt een saaie kutfilm! Op basis van de imdb score ben ik m gaan kijken maar die score is echt veel te hoog. Ik heb m een drie gegeven, meer was het niet waard.
Spirited away heb ik nooit afgekeken. Heb Japanse tekenfilms na grave of the fireflies afgezworen. Kijk liever goede films in die tijd
dit denk ik ook, spirited away niet afkijkenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder ligt aan dat je niet van (japanse) tekenfilms houd dan dat GotFF een slechte film is
quote:
Oh my...quote:
Wist niet dat er een film van was, gelijk even regelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:15 schreef Sharana_LV het volgende:
over tekenfilms, vergeet de film van profesor layton niet
scorequote:Op vrijdag 16 december 2011 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Wist niet dat er een film van was, gelijk even regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |