quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:56 schreef Robijn48 het volgende:
Ik heb ook geboekt! Ook voor Keulen!
We wilden eerst naar Oberhausen, want dichterbij voor ons, maar de stoel indeling is veel beter in Keulen, tenminste als je niet voor de aller duurste kaarten gaat. Dichterbij het podium dus.
Wij maken er ook een weekend weg van, met waarschijnlijk twee overnachtingen.
"Ik heb hem toch gekocht!!!"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:45 schreef DrDentz het volgende:
Wat dan, aan de kant gegooid op een rommelmarkt ofzo
De laatste keer dat ik in Keulen was was in in mijn middelbare schooltijd, dus al een eeuw geledenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:46 schreef matthijst het volgende:
[..]Keulen in december is altijd leuk
Thanks, ben vaak op zoek naar wat ik nog niet gezien heb, en vind het leuk het dan te delenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:30 schreef Janena het volgende:
Leuke filmpjes `robijn. Je weet ze altijd wel te vinden, super!
Ligt het aan mij of kloppen de verhoudingen niet helemaal?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:03 schreef gifkwal het volgende:
Deze zag ik gisteren bij de H&M:
[ afbeelding ]
Playback?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef gifkwal het volgende:
lol ook toevallig.
Ik zag net een stukje van Madonna's Superbowl optreden... en dacht weer, hadden we Michael nog maar gehad!
Is al uit:quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:30 schreef gifkwal het volgende:
Wauw, wat mooi! Bedankt, die had ik inderdaad nog niet gezien. Lijkt op een documentaire die uit gaat komen of zo? Mooie kwaliteit ook voor iets wat zo'n 20 jaar geleden al gefilmd is. En wat zielig, die kindjes, zo mager en zo
Toevallig had ik van de week een droom waarin ineens MJ voorkwam, hij zag er precies zou uit als in deze filmpjes. Grappig.
Jazeker.quote:
Iets met foto's afdrukken waarop iemand er net weer wat slechter uitziet en roddelpers.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef MetBas het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
De vloek van een tienerster zijn lijkt ook Macaulay Culkin te pakken te hebben.Hij ziet er niet gelukkig en gezond uit. Al is dat natuurlijk slechts gissen.
Ik ben er ook een beetje van geschrokken...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef SteelDogg het volgende:
Pff doodzonde, de beste artiesten verlaten ons zo vroeg, en dan ook nog elke keer door drugs
Wat moeten ze het leuk gehad hebben saampjes. Super soakers, Disneyland, hot air balloons, slumber parties. Lijkt me wel een periode waarin MJ vrij gelukkig was, 1991-92-93, tot alles natuurlijk naar de haaien ging door wat aanklachten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef MetBas het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Naar dit:
[ afbeelding ]
De vloek van een tienerster zijn lijkt ook Macaulay Culkin te pakken te hebben.Hij ziet er niet gelukkig en gezond uit. Al is dat natuurlijk slechts gissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |