Over vage figuren gesproken; Frank DiLeo is ook in 2011 overleden, is mij zelf compleet ontgaan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:47 schreef gifkwal het volgende:
Ja, weer één of andere rechtszaak over geld of zo. Omdat Michael op een gegeven moment alles uit handen had gegeven aan vage figuren en firma's die zijn financiën regelden liep het compleet in de soep en wist hij zelf niet meer wat er nou eigenlijk allemaal met zijn geld gebeurde.
Moet je even opzoeken wat Mesereau erover gezegd heeft. Ik herinner me minstens 1 interview met hem waarin hij het over de zaak heeft. Studeer je rechten?quote:Op zondag 1 januari 2012 21:01 schreef MetBas het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Ik ben nu bezig met een presentatie voor mijn opleiding. Ik moet een presentatie in elkaar flansen over het juridische aspect van de zaak Murray, erg leuk om te doen. Zeker omdat er ook bijzondere, nieuwe wetten bij kwamen kijken (die tegen overcrowding van de prisons bijvoorbeeld). Als iemand trouwens nog relevante links daar over heeft, het juridische aspect van de Murrayzaak, laat maar even weten.
Ah, thanks voor de tip. Zal er even naar kijken. En jep, ik doe rechten.quote:Op zondag 1 januari 2012 21:17 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Moet je even opzoeken wat Mesereau erover gezegd heeft. Ik herinner me minstens 1 interview met hem waarin hij het over de zaak heeft. Studeer je rechten?
Kijk eens aan, dat maakt het alweer een ander verhaal. Leuk om hem het te horen zingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Robijn48 het volgende:
Neeeee, het origineel is van Jennifer Rush. Geschreven in 1984![]()
Ik was toen niet zo gek op het lied. Maar nu ik Michael hoor
Zat er natuurlijk al aan te komen. Maar in hoeverre het verbonden is aan zijn veroordeling ipv zijn capaciteiten en ethiek als arts is onduidelijk. Voorlopig lijkt het vooral op het eerste en is het dus nietszeggend. Immers is het niet duidelijk of wanneer hij uit de gevangenis komt, niet gewoon zijn beroep weer kan oppakken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Robijn48 het volgende:
Mooi zo. Eindelijk.
Medical Board Suspends Conrad Murray's License
Published: January 03, 2012 @ 2:39 pm
Dr. Conrad Murray's medical license has been suspended by the Medical Board of California, a spokesperson for the board confirms to TheWrap.
Murray, who's currently serving a four-year sentence in L.A. County Jail after being convicted of involuntary manslaughter in the death of Michael Jackson, has 15 days to surrender his wall certificate and wallet license.
A spokesperson for the board told TheWrap that license suspension is standard operating procedure for doctors who've been convicted of felonies.
Murray can appeal the decision within those 15 days -- a distinct possibility, since he's also appealed his criminal conviction. Should Murray file an appeal, the board would set up a hearing on the matter.
Murray was also licensed to practice medicine in Nevada and Texas. In April 2010, the Texas Medical Board restricted Murray's license, prohibiting him from administering anesthetic agents, including propofol, which was found to have killed Jackson. The Nevada Board of Medical Examiners has also suspended his license.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:44 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat er natuurlijk al aan te komen. Maar in hoeverre het verbonden is aan zijn veroordeling ipv zijn capaciteiten en ethiek als arts is onduidelijk. Voorlopig lijkt het vooral op het eerste en is het dus nietszeggend. Immers is het niet duidelijk of wanneer hij uit de gevangenis komt, niet gewoon zijn beroep weer kan oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |