Hehequote:
Kat uit de boom kijken(d)quote:
Traditie: dit was 2010quote:
Wie?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef Barbaaf het volgende:
He Q., als je nu naar het west-noord-westen kijkt zie je een kleine depressie recht op de af komen
En dat is leuk, een depressie?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef Barbaaf het volgende:
He Q., als je nu naar het west-noord-westen kijkt zie je een kleine depressie recht op je af komen
Hij is nog veel te klein om een naam te krijgen maar het is een lief draaikolkje daar voor de kustquote:
heul nie!quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef Barbaaf het volgende:
He Q., als je nu naar het west-noord-westen kijkt zie je een kleine depressie recht op je af komen
wedden dat die niks brengt?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hij is nog veel te klein om een naam te krijgen maar het is een lief draaikolkje daar voor de kust
http://wolken.buienradar.nl/nl
Geen sneeuw nee, wel regen en rukwindenquote:
Daar zit ik niet op te wachtenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen sneeuw nee, wel regen en rukwinden
Jippiequote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Geen sneeuw nee, wel regen en rukwinden
Jij zit in de binnenlanden, je zal er een stuk minder van meekrijgen. En er is toch niks mis met een boekje en warme choco bij de haard te liggen op een schapevachtje?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jippie.
Nou ja, ik heb chocolademelk, boeken en een haard. Ik vermaak me wel.
Heb je ook slagroom?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jippie.
Nou ja, ik heb chocolademelk, boeken en een haard. Ik vermaak me wel.
Daar is ook niks mis meequote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Jij zit in de binnenlanden, je zal er een stuk minder van meekrijgen. En er is toch niks mis met een boekje en warme choco bij de haard te liggen op een schapevachtje?
Zekerquote:Op donderdag 15 december 2011 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ook slagroom?![]()
Ik wel.![]()
Maar voor de haard moet ik bij mijn ouders langsgaan.
ZE WAS BIJNA VERMINKT VOOR HET LEVEN JA.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
http://nos.nl/video/32260(...)a-lamp-op-hoofd.html
En er dan om janken. Jeeeeeeezus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan die lamp op een zilveren presenteerblaadje.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
http://nos.nl/video/32260(...)a-lamp-op-hoofd.html
En er dan om janken. Jeeeeeeezus
Jaaaa wel in stijl hequote:Op donderdag 15 december 2011 15:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan die lamp op een zilveren presenteerblaadje.
Viel me tegen dat ze een ordinaire stofzuiger hadden. Ik had op zijn minst een Roomba verwacht.quote:
Ja of een Dyson met bladgoud op de slang en een suikerspinmachine.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Viel me tegen dat ze een ordinaire stofzuiger hadden. Ik had op zijn minst een Roomba verwacht.
Was ook passend geweest ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja of een Dyson met bladgoud op de slang en een suikerspinmachine.
Iedereen is een suikerspin halen.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was ook passend geweest ja.![]()
Wat is dit topic opeens ontzettend overleden zeg!
Als ze maar niet naar de Tweede Kamer zijn gegaan.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iedereen is een suikerspin halen.
Helder licht.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze maar niet naar de Tweede Kamer zijn gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Echt bizar stom he?quote:
Sushi met frietjes?quote:Op donderdag 15 december 2011 17:22 schreef Muis006 het volgende:
Hongerrrrr
Zometeen Belgische rijsttafel
Ik heb een WAARSCHUWING!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
Ja echt een superstorm. Als we het maar overleven!
Ooooh, ik ben groenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
Nou dat valt morgen reuze mee met die superstormdieeeneindaandewereldzoumakenvolgenszelfsdeAmerikanen
[ afbeelding ]
Ingel!quote:
Net binnen voor het Noodweer!quote:
Deze keer is het andersomquote:Op donderdag 15 december 2011 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Het KNMI kennende zal het wel niet veel meer zijn dan een ijsberenscheet ofzo
quote:Ik ben gaar; kan me niet heugen dat ik ooit op 1 dag zoveel mensen in de apotheek, spreekkamer en aan de telefoon heb gehad.
Ze zijn echt bang dat de wereld vergaat op 1 januari denk ik![]()
Morgen nog een artsloze en hopelijk rustige dag en daarna een lekker weekje vrij![]()
SR kijken
Ow gawd, de laatste dag voor de praktijksluiting. Ik hoor altijd horrorverhalen van een vriendin van me.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Het KNMI kennende zal het wel niet veel meer zijn dan een ijsberenscheet ofzo
Ik ben gaar; kan me niet heugen dat ik ooit op 1 dag zoveel mensen in de apotheek, spreekkamer en aan de telefoon heb gehad.
Ze zijn echt bang dat de wereld vergaat op 1 januari denk ik![]()
Morgen nog een artsloze en hopelijk rustige dag en daarna een lekker weekje vrij![]()
SR kijken
Nope, dan draaien we juist dubbele praktijkquote:Op donderdag 15 december 2011 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze keer is het andersom
O.a. Amerikaanse en Duitse meteorologen brulden over die storm in Nederland vrijdag, het KNMI zei juist 'mwah, wij komen niet verder dan windkracht 5'
[..]Bijna zover!
Dus je hebt geen vrij tussen Kerst en Oud & Nieuw?
Echt erg soms idd.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow gawd, de laatste dag voor de praktijksluiting. Ik hoor altijd horrorverhalen van een vriendin van me.Maar volgende week vrij? Lekker!
![]()
SR.Dan gaat Radio2 weer standaard aan in Den Auto en 101 op Den Tievie.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu moet meneer I. es thuiskomen, dan kunnen we ff eten en dan ga ik echt plat.
Heb ontzettend last van m'n beentjes nu
Ook last van de beentjes? Eensch dat meneer I. moet thuiskomen? Honger? Of gewoon, omdatquote:
Verboden toegangquote:
Ow, te vroeg gegild.quote:
quote:
En bier.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:28 schreef Barbaaf het volgende:
Jaja, stiekem posten jullie daar allemaal jullie tieten
ik denk niet dat ing meer rechten heeft dan jij hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 19:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker eerlijk om dat zo in het topic te zetten.
Of meer dan Greys, dat zou helemaal leuk zijn!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik denk niet dat ing meer rechten heeft dan jij hoor
GBquote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, zijn jullie nu allemaal aan het tukken? Stelletje opoe's
Ik wil ook. Alleen slaap ik dan ws vannacht niet. Maar ik wil zoooo graagquote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een kruik, de kachel op 20 en dekentjes over.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee![]()
Hoiiiiiiiiiiii
Ik heb het koud
Ik ga nog ff homeland kijken, beetje internetten en rond 22:00 naar m'n nestquote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ah, leven!![]()
Ga lekker onder een dekentje (een dekentje ja, Ll) een film kijken ofzo. En dan lekker tukken om half elf ofzo. Dat is mijn plan in ieder geval
. Ik ga Kiss Kiss Bang Bang kijken.
Ik ga deze kijken denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 19:44 schreef Goodbye het volgende:
Ah, leven!![]()
Ga lekker onder een dekentje (een dekentje ja, Ll) een film kijken ofzo. En dan lekker tukken om half elf ofzo. Dat is mijn plan in ieder geval
. Ik ga Kiss Kiss Bang Bang kijken.
Die is leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga deze kijken denk ik
http://www.tvgids.nl/artikel/37166/Juno/
Ik heb hem nog nooit gezien! Dus het is wel wat?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die is leuk!Maar ik ken 'm nog te goed.
appjequote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien! Dus het is wel wat?
Krijg wel erg goede kritieken zeg!
Kiss Kiss Bang Bang, even opzoeken, het klinkt als iets dat ik niks vind
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Hai allemaal, er was goed nieuws en slecht nieuws vandaag.
Het goede nieuws is dat het ziekenhuis heeft gebeld en dat mijn man 6 januari onder het mes gaat.![]()
Het slechte nieuws is dat mijn laptop overleden is waarschijnlijkwant ik kreeg een blauw scherm en nu blijft hij hangen met opstarten en de back up slaat niet aan
Dat slechte nieuws : Even formatten en opnieuw installerenquote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
Het goede nieuws is dat het ziekenhuis heeft gebeld en dat mijn man 6 januari onder het mes gaat.![]()
Het slechte nieuws is dat mijn laptop overleden is waarschijnlijkwant ik kreeg een blauw scherm en nu blijft hij hangen met opstarten en de back up slaat niet aan
Ik vond 'm toen erg leuk!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien! Dus het is wel wat?
Krijg wel erg goede kritieken zeg!
Kiss Kiss Bang Bang, even opzoeken, het klinkt als iets dat ik niks vind
Haha, goede instelling!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
Nou de vreugde over de datum overheerstwant ik heb mijn mans laptop ingepikt en hij zoekt maar uit wat hij met de mijne doet
Hehe, eindelijk! Dat werd tijd. Van je man dan, niet van de laptopquote:Op donderdag 15 december 2011 19:52 schreef indaha het volgende:
quote:
Doet het niet! Sleep die stoel terug, snijd je los!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, ik hang aan de foon, bijna klaar
Ik had je linkje gezien, misschien belde het ziekenhuis daarom , bang om klanten kwijt te rakenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk! Dat werd tijd. Van je man dan, niet van de laptop
Mooi. Want ik heb geapptquote:Op donderdag 15 december 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee, ik hang aan de foon, bijna klaar
Ja, nou, ja, ze had al zeker 8 min niet meer gereageerdquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[..]
Doet het niet! Sleep die stoel terug, snijd je los!
Ha Bamba, jij moest toch ook binnenkort onder het mes, of ben je ook nog aan het wachten op een datum ?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Bamba het volgende:
Indaha, wat fijn dat jullie nu een datum hebben voor je man! En wat balen van je laptop zeg
Vastquote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef indaha het volgende:
Ik had je linkje gezien, misschien belde het ziekenhuis daarom , bang om klanten kwijt te raken
Aan het wachten op een datumquote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Ha Bamba, jij moest toch ook binnenkort onder het mes, of ben je ook nog aan het wachten op een datum ?
Je lijkt Tha_Erik wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, ze had al zeker 8 min niet meer gereageerd
Ja morgen de begrafenis toch, veel sterktequote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Eindelijk een datum voor je man Indaha wat fijn.
Ik heb weekend maar liever had ik het niet gehad
Ik twijfel nog of ik dat als een compliment moet zien.quote:
Niet eens een porretjequote:Op donderdag 15 december 2011 20:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou, ja, ze had al zeker 8 min niet meer gereageerd
Gelijk vragen om een datum voor de operatiequote:Op donderdag 15 december 2011 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vast
Ik moet morgen naar de orthopeed hier, ben benieuwd.
O ja en flink spammen hierquote:Op donderdag 15 december 2011 20:13 schreef Bamba het volgende:
En nog 2 dagen voordat we de pup gaan ophalen
Wat mij betreft volgende weekquote:Op donderdag 15 december 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Gelijk vragen om een datum voor de operatie
Tuulk wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik dat als een compliment moet zien.
He-le-maal niks.quote:
Ja, nee, quality time met jou doorbrengen. Dat is tha bomb.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef Qwea het volgende:
Greys dr telefoongesprek :
-Hey met Greys
"Ooh hoi met snoeteke"
-Hoest?
"Ja, goed."
-Ja hier ook
"Hmm hmm"
-Ja, dus
"Hmm hmm"
-Sneeuwt het daar?
"Nee tuurlijk niet!
-Ooh jezus, sorry hoor
"hmm hmm"
-Heb je trek in oliebollen?
"Neh"
-Ooh oke
"Jij?"
-Duh
"hmm hmm"
-Regent het daar?
"Duh"
-Hmm hmm
-hier ook
"hmm hmm"
-Ik heb honger
"now that's a first"
-hihihihi
"hmm hmm"
en dat al ruim 8 min
KRIJG JE MET AL JE GEBEL. DAT VERTRAAGD MIJN APPJE!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
Q, ik zweer het, ik heb geen appie van je
Oh!
Nu komt ie binnen
Absoluut!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nee, quality time met jou doorbrengen. Dat is tha bomb.
Hoe moet ik dat weten!? jij had dr aan de telefoonquote:
Uh-uh! De foto met het kruis en d'r bierglas is daar het bewijs van hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nee, quality time met jou doorbrengen. Dat is tha bomb.
Say whut?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Uh-uh! De foto met het kruis en d'r bierglas is daar het bewijs van hoor
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Uh-uh! De foto met het kruis en d'r bierglas is daar het bewijs van hoor
Nu weet ik het weer.quote:
Tomaten er tegenaan gooienquote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en ik heb een te witte muur in mn kamerIemand creatieve ideetjes ervoor?
Beterschap voor julliequote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef Bamba het volgende:
Ik heb een ziek kind hier. R. ligt al de hele dag op de bank. Spugen, koorts, hoesten en verkouden. Ik ben zelf ook al niet lekker. Lekkere timing weer
.
Verven?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
Canvassen van katten erop hangen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
Muurstickertquote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
Dank je welquote:
We zijn nog wel op zoek ja, nu nog genoeg geld hebbenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor jullie Bamba. En zoek je nog een andere auto in de 1e week in januari heb ik er 1 te koop
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef tombolafan het volgende:
tomaten en verf wordt hem niet
Die bak is leuk bamba maar dat wordt een troep en stoffig bij mij
Liever een schilderij ofzo maar ik weet niet waarvan
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Canvassen van katten erop hangen.
Beterschap!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:20 schreef Bamba het volgende:
Ik heb een ziek kind hier. R. ligt al de hele dag op de bank. Spugen, koorts, hoesten en verkouden. Ik ben zelf ook al niet lekker. Lekkere timing weer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |