#firstworldproblemsquote:
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI meequote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Morgenavond 18:30 in Leiden.
Kom je ook?
M'n telefoon staat al twee dagen uit omdat m'n oplaadkabel ergens anders ligt. Vergeten mee te nemen.quote:
Wat is PI?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI mee
PI = 3,14159265quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI mee
Post Icon wat bij mij nuquote:
Dan ben ik weer "daten"quote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Morgenavond 18:30 in Leiden.
Kom je ook?
Beter, eindelijk van die Crackberry af.quote:
Ik voel je pijn, bro.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Duidelijk. Dat en ik word bijna uit bed geduwd. Ik heb een zwaar leven.
Wil je m'n Samsung Galaxy kopen? Ben 'em al beu eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter, eindelijk van die Crackberry af.
Slick naar binnen praten? Daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is geen uitdaging, het is gewoon drie keer niks.
Mannen moeten zich daar gewoon niet mee willen bemoeien, vooral niet als het doel versieren is. Als je dan toch gedeelde interesses wilt veinzen, kom dan met wat anders want make-up leent zich daar niet goed voor. Sterker nog, zoek een oprechte gedeelde interesse dat werkt wat beter dan je slick naar binnen willen proberen te praten bij een onderwerp als make-up.
Dat gaat niet goed komen.
Daar is echt geen pijl op te trekken ben ik bangquote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef Sinji het volgende: Ik vraag me nu af bij wat voor soort vrouwen ook_gek succes heeft
Welke neem je nou?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter, eindelijk van die Crackberry af.
Ik krijg een Samsung Galaxyquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wil je m'n Samsung Galaxy kopen? Ben 'em al beu eigenlijk.
Ik trek me ook niks aan van ongeschreven regeltjes, maar word er dan wel op afgerekend. Naja, zal wel dan, maar ik doe lekker waar ik zin in hebquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slick naar binnen praten? Daar heb ik het nooit over gehad.
En mannen moeten zich er niet mee willen bemoeien? Is dat 1 van de ongeschreven regeltjes?
Alles is mogelijk, het is maar net op de manier waar op je het doet. En zal zeker niet makkelijk zijn. Maar niet geschoten altijd mis.
als man kan je met alles bemoeien, van sierraden, kleding tot make-up. Niks mis mee. Alleen zijn veel mannen bang om als homo uitgemaakt te worden.
Ik ben van mening dat je juist over alle ongeschreven regeltjes heet moet stappen. En niet bang zijn over wat anderen van je zeggen of denken.
[..]
Daar is echt geen pijl op te trekken ben ik bang
Maar heb niks te klagen dus zal wel werken dan?
Micro USB aansluiting toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n telefoon staat al twee dagen uit omdat m'n oplaadkabel ergens anders ligt. Vergeten mee te nemen.
Niet letterlijk nee, daarom noem ik het slick naar binnen praten als jij het als tip geeft aan mannen om rustig aan te beginnen met tips en meningen over make-up en zorgen dat je er verstand van krijgt. Dat is teveel je ergens naar binnen lullen met voorbedachte rade, niet tof en het onderwerp is daar gewoon niet juist voor.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En mannen moeten zich er niet mee willen bemoeien? Is dat 1 van de ongeschreven regeltjes?
Alles is mogelijk, het is maar net op de manier waar op je het doet. En zal zeker niet makkelijk zijn. Maar niet geschoten altijd mis.
als man kan je met alles bemoeien, van sierraden, kleding tot make-up. Niks mis mee. Alleen zijn veel mannen bang om als homo uitgemaakt te worden.
Ik ben van mening dat je juist over alle ongeschreven regeltjes heet moet stappen. En niet bang zijn over wat anderen van je zeggen of denken.
[..]
Waarom maak jij je het jezelf extra moeilijk door daar te posten? Tenzij je daadwerkelijk interesse hebt in make-up. Ieder zijn ding toch, niets mis mee. Maar het is een slechte versiertip. That's all.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te wachten tot mijn bezoek er is. Anders ga ik wel even gamen of zoquote:Op donderdag 15 december 2011 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben Hercules aan het kijken.
Oh heb jij verstand van die dingen? Ik moet een stekkertje hebben ( denk ik) om de foto's en filmpjes van mijn mobieltje op de computer te zetten. Is die ook goed daarvoor? Het is een samsung.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Micro USB aansluiting toch?
http://www.dealextreme.co(...)le-60cm-length-48924
Heb er zelf een stuk of 10 gehaald daar. Overal waar ik vaak kom ligt er nu 1
Ik wacht op de postbode.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot mijn bezoek er is. Anders ga ik wel even gamen of zo
Ik ben zelf van mening dat je nooit iets moet doen met als doel versieren. Maar het ging over "vers vlees" nieuwe vrouwen. Nou die zijn daar wel te vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom maak jij je het jezelf extra moeilijk door daar te posten? Tenzij je daadwerkelijk interesse hebt in make-up. Ieder zijn ding toch, niets mis mee. Maar het is een slechte versiertip. That's all.
Edit: Wat money zegt dus
Goed, erg relaxt maar verder niet zoveel omdat mijn dosis laag was. Ik ga vanavond de rest in een keer opmaken.quote:
Niet te dun uiteraard. Maar ik zou graag wat makkelijker afvallen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er moet zeg maar nog wel wat van me overblijven
Ik zou graag wat meer discipline hebben om fatsoenlijk te kunnen blijven etenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te dun uiteraard. Maar ik zou graag wat makkelijker afvallen.
Wat voor invloed had het op je? Alleen rustgevend?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed, erg relaxt maar verder niet zoveel omdat mijn dosis laag was. Ik ga vanavond de rest in een keer opmaken.
Rustgevend in je hoofd, maar wel lichamelijk actiever en een beetje een warme gloed bij alles wat je doet en ziet. En enigszins vertraagd zicht, dat was wel vreemdquote:Op donderdag 15 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor invloed had het op je? Alleen rustgevend?
Jij begrijpt het verkeerd denk ik, ik zei dat je je best overal mee kan bemoeien maar het daarom nog niet gewaardeerd hoeft te worden. Kunnen dus, net zoals jij zei.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat je nooit iets moet doen met als doel versieren. Maar het ging over "vers vlees" nieuwe vrouwen. Nou die zijn daar wel te vinden.
Tevens post ik daar niet. En het kan nooit kwaat om je intresse te verbreden toch?
@moneyfornothing
Tuurlijk moet je gewoon je zelf blijven. Maar je intresse verbreden kan geen kwaat. Je moet daar ook niet gaan posten om te versieren, maar puur voor nieuwe contacten.
Het is zeker geen top versier tip. Maar het was een reactie op nieuw "vers vlees"
Toen kwamen de vooroordelen als, homo, als man niet moeten willen enz. Ongeschreven regeltjes.
En je met alles willen bemoeien? Dan begrijp je het verkeerd denk ik. Dat moet je inderdaad helemaal niet willen. Maar je kan wel compliment geven over sierraden, kleding, make-up enz. Als een vrouw bv grote intresse heeft in kleding kan je saar op door gaan. Zelfde als met sierraden enz.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer discipline hebben om fatsoenlijk te kunnen blijven eten
Ha, klinkt een beetje als met ginseng. Wat je beschrijft met je lichaam houdt in dat het libidoverhogend werkt denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rustgevend in je hoofd, maar wel lichamelijk actiever en een beetje een warme gloed bij alles wat je doet en ziet. En enigszins vertraagd zicht, dat was wel vreemd
En ik kreeg enorm veel trek terwijl ik eigenlijk misselijk was.
Ja, maar het is wel wat merkbaarder dan bij ginseng, vind ik, het is echt een soort high gevoel. En dat het je gezichtsvermogen beïnvloed is echt het vreemdste eraan, daar ga je ook de hele tijd op letten.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha, klinkt een beetje als met ginseng. Wat je beschrijft met je lichaam houdt in dat het libidoverhogend werkt denk ik
ben het zeker met je eens, en daar moet je goed op letten dat je geen ongewenst gedrag gaat vertonen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij begrijpt het verkeerd denk ik, ik zei dat je je best overal mee kan bemoeien maar het daarom nog niet gewaardeerd hoeft te worden. Kunnen dus, net zoals jij zei.
Ja dat klopt, moet je ook niet doen inderdaad.quote:Als jij geen interesse in kleding/sieraden/make-up hebt maar je er toch mee gaat bemoeien vind ik dit enkel slick en maar matig ondanks haar interesse,
ik denk dat je tijdens versieren nooit teveel moet verwachten. Dat zorgt er voor dat je veel relaxter bent en overkomt.quote:mocht je wel oprechte interesse hebben erin en niet enkel iemand willen scoren be my guest maar verwacht er alleen ook niet te veel van.
Idd ik ook welquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te dun uiteraard. Maar ik zou graag wat makkelijker afvallen.
Neequote:Op donderdag 15 december 2011 15:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Idd ik ook wel. Ik denk dat iedereen dat wel heeft zowat
Hoi..quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi..
kom je uit de make-up of fernandes reeks?
Hoi.quote:
Hoi.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi..
je was ook plotseling weg vannacht zegquote:Op donderdag 15 december 2011 15:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hoi..
quote:
quote:
ja, en nu weerquote:Op donderdag 15 december 2011 15:14 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je was ook plotseling weg vannacht zeg
De enige die dit topic van vers vlees kan voorzien ben jij. Wanneer zie je die slager weer yo?quote:
Genoeg piemels in dit topic.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Ik zoek een vriendje hoe vind ik die?
We hebben wel een aantal mannen beschikbaar. Kies er maar 1quote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Kijken bij de V van vriendjequote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Je loopt naar een plek met veel mannen en kijkt wie er leuk uitziet. Dan spreek je hem aan en kijkt of hij ook leuk is om mee te praten. Dan zoen je.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Heb je moeite met versieren?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:19 schreef Song-Hye-rim het volgende:
Uhm...
Mag ook wel een vriendinnetje zijn...quote:
Ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je moeite met versieren?
Post eens een foto van jezelfquote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Song-Hye-rim het volgende:
[..]
Mag ook wel een vriendinnetje zijn...
[..]
Ja...
Mooie homepage.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Song-Hye-rim het volgende:
[..]
Mag ook wel een vriendinnetje zijn...
[..]
Ja...
Ik heb te traag internet om iedereens profiel te checkenquote:
JA HELOEF, WAAR IS HELOEF!?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb te traag internet om iedereens profiel te checken
Maar misschien wil kutkloon wel. Of heloef.
Ik leg een tientje op Soitquote:Op donderdag 15 december 2011 15:22 schreef stefanhaan het volgende:
Haar account is 5 dagen geleden aangemaakt, ik zet 10 euro in op het feit dat het een trollkloon is.
Je zou toch weggaan?quote:
Gedaan zie icoon...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelfHelpt hier meestal wel.
quote:
Mission succeededquote:Op donderdag 15 december 2011 15:24 schreef Lokasenna het volgende:
Het is niet echt moeilijk om hier aan een date te komen als je een foto post trouwens. nvm
Adoptie vanuit Zuid-Korea toen ik nog baby was...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe ben je in Nederland terecht gekomen? Seoul is prachtig
dat ook wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat ook wel ja
staartjes zijn ook wel rawr
Die wil ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat ook wel ja
staartjes zijn ook wel rawr
Ik ben te arm om geile outfits aan te kunnen schaffen op dit momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow ik dacht dat jij staartjes in ging doenquote:
Je zit benzin maar iedere keer te verkopen, waarom?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef Moonwalk het volgende:
Of benzin !! Is ook de juiste leeftijd
Ze is zijn pimp gewoonquote:Op donderdag 15 december 2011 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zit benzin maar iedere keer te verkopen, waarom?
Kan ookquote:Op donderdag 15 december 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ow ik dacht dat jij staartjes in ging doen
quote:
Zij is tof.quote:
Ik vind haar boven benen best wel dik in vergelijking met de restquote:
Yes!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen gaat Benzin scoren.
[..]
Je valt op Aziaten?
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh hij is cute
Maar hij lijkt zo jong.
Viel me ook al opquote:Op donderdag 15 december 2011 15:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind haar boven benen best wel dik in vergelijking met de rest
Sinji is de enige Aziaat geloof ik. Veel plezier samen.quote:
^^quote:Op donderdag 15 december 2011 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sinji is de enige Aziaat geloof ik. Veel plezier samen.
Good job Watson.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
Song-Hye-Rim is een troll.
http://www.google.nl/sear(...)=nl&bih=732&biw=1600
>.< & ^^quote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige als emoticon bedoelde tekens haat ik gewoon teveel.
xD ^^ <3 TTquote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige als emoticon bedoelde tekens haat ik gewoon teveel.
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:34 schreef stefanhaan het volgende:
Song-Hye-Rim is een troll.
http://www.google.nl/sear(...)=nl&bih=732&biw=1600
Hier een leuk topic voor je. Passen je smiley's en puntjes ook beter denk ikquote:
Jijquote:Op donderdag 15 december 2011 15:38 schreef Song-Hye-rim het volgende:
[..]
Wie is Soit... Even zonder grapjes te maken?
mlig.. nee..quote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zet in op Schenk of MLiG om te bewijzen dat vrouwen veel sneller aandacht krijgen of ik zet in op Supersoep die hoopt dat wij denken dat het Soit is
Dan eerder Supersoep.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
Ik zet in op Schenk of MLiG om te bewijzen dat vrouwen veel sneller aandacht krijgen of ik zet in op Supersoep die hoopt dat wij denken dat het Soit is
Waarom zouden ze dat doen? Ik begrijp niet waarom iemand voor die redenen een kloon zou aanmaken hoor.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
Jij begrijpt dit hele topic nietquote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef Tamashii het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Ik begrijp niet waarom iemand voor die redenen een kloon zou aanmaken hoor.
Eigen schuld Harryquote:Op donderdag 15 december 2011 15:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik krijg overal de schuld van.Mlig denkt nog steeds dat ik hem heb bericht op Relatieplanet.
Geeft hij je ook de schuld van zijn Sims Social crush?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:42 schreef Supersoep het volgende:
Ik krijg overal de schuld van.Mlig denkt nog steeds dat ik hem heb bericht op Relatieplanet.
Dit lijkt verdacht veel op een Soitiaanse typwijze.quote:
Ach schat toch, ik zit hier langer dan jij en heb heus wel eens wat verteld waarom ik hier zit.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij begrijpt dit hele topic niet
Zo meteen zegt ze dat we maar terug moeten lezenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op een Soitiaanse typwijze.
''Hoezo?''
''Waarom?''
''Voorbeelden?''
Hihihiquote:Op donderdag 15 december 2011 15:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dit lijkt verdacht veel op een Soitiaanse typwijze.
''Hoezo?''
''Waarom?''
''Voorbeelden?''
quote:
Daar hoef je niet bijzonder begaafd voor te zijn om te zien waarom jij problemen hebt met versierenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:43 schreef Tamashii het volgende:
Ach schat toch, ik zit hier langer dan jij en heb heus wel eens wat verteld waarom ik hier zit.
Hahahahahaha. Vooralsnog ben ik bezet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bijzonder begaafd voor te zijn om te zien waarom jij problemen hebt met versieren
Vooralsnogquote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Tamashii het volgende:
Hahahahahaha. Vooralsnog ben ik bezet.
Doei doeiquote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef Moonwalk het volgende:
ik faal met lurken![]()
nog een poging. doei.
*poef*
*boks chicaquote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Tja Tamashii. Ik mag je gewoon niet. Maar wie weet zijn er mannen die wel van zeikwijven houden.
Jaja, iedereen is namelijk exact hetzelfde op een forum.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:47 schreef Lokasenna het volgende:
Tja Tamashii. Ik mag je gewoon niet. Maar wie weet zijn er mannen die wel van zeikwijven houden.
En daar ga je weer met negatief doenquote:Op donderdag 15 december 2011 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Jaja, iedereen is namelijk exact hetzelfde op een forum.Wat een types lopen er hier toch rond zeg.
Je hoeft niet exact hetzelfde te zijn. Maar verzuurdheid is een slechte eigenschap, dat lijkt me niet te ontkennen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaja, iedereen is namelijk exact hetzelfde op een forum.Wat een types lopen er hier toch rond zeg.
Vrouwquote:Op donderdag 15 december 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
Jezus, waarom speelt iedereen altijd gelijk op de man hier?
Als ze binnen nu en een aantal posts begint te schelden en tieren dan kan het ook nog het noorderlicht zijn, dé topictrol die steeds nieuwe accounts aanmaakt.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:40 schreef Cactus1 het volgende:
Eikel!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben ze allemaal niet... >.<quote:Op donderdag 15 december 2011 15:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ze binnen nu en een aantal posts begint te schelden en tieren dan kan het ook nog het noorderlicht zijn, dé topictrol die steeds nieuwe accounts aanmaakt.
Een wekker, wat in mijn geval volgens mij een persoonlijke steek onder water isquote:Op donderdag 15 december 2011 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
Nice, zit er nog wat bruikbaars in?
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Een wekker, wat in mijn geval volgens mij een persoonlijke steek onder water is
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voordeel van eigen baas, je eigen kerstpakket moeten kopen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahahaha wat een troll ben jij zeg. Ge-wel-dig. Ik ga hier niet in details treden over mijn vorige relaties, maar ik kan je wel vertellen dat het niks te maken had met interesse in iemand verliezen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En daar ga je weer met negatief doenIk vroeg me af hoe lang het zou duren
![]()
Ik snap eigenlijk niet hoe jij een ex kan zijn van SS. Nou ja ik snap wel hoe je een ex kan worden, maar niet hoe iemand uberhaupt geinteresseerd in je kan raken
Dan mis je het verrassingselement juistquote:Op donderdag 15 december 2011 15:57 schreef Royco1 het volgende:
Voordeel van eigen baas, je eigen kerstpakket moeten kopen.
Omdat mensen blijkbaar niks anders kunnen en niks anders te doen hebben.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:49 schreef Mystikvm het volgende:
Nou en, ik weet in ieder geval wel dat het iets is wat ik kan gebruiken/leuk vind.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan mis je het verrassingselement juist
Sorry, het tegendeel is allang bewezen en de grootste frustie hier ben jij.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha wat een troll ben jij zeg. Ge-wel-dig. Ik ga hier niet in details treden over mijn vorige relaties, maar ik kan je wel vertellen dat het niks te maken had met interesse in iemand verliezen.![]()
Bovendien, dit topic is gewoon geweldig om heerlijk boos in te doen. Iedereen hapt zo lekker, daarom gaan er ook nooit positieve dingen uit dit topic komen, mensen zoals jij vinden het te lekker en zijn te verslaafd aan mensen afbekken en negatief doen.
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
Internet als uitlaatklep komt me bekend voor
En wat heb je voor dit jaar uitgezocht?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Nou en, ik weet in ieder geval wel dat het iets is wat ik kan gebruiken/leuk vind.
Nee net niet! Maar dan moet je wel nu echt nu iets gemeens zeggen!!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:59 schreef Strani het volgende:
Oh, ben ik weer net te laat voor een rel?
Ik heb al een basis gelegd denk ik!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee net niet! Maar dan moet je wel nu echt nu iets gemeens zeggen!!
Het gloeid nog!! Effe wat olie op het vuur en de rel is terug
Een nieuwe tvquote:Op donderdag 15 december 2011 16:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En wat heb je voor dit jaar uitgezocht?
Je kunt het altijd weer nieuw leven in blazen. Dat doe ik ook als ik net te laat binnen komquote:Op donderdag 15 december 2011 15:59 schreef Strani het volgende:
Oh, ben ik weer net te laat voor een rel?
Haha, een vrouw naar m'n hartquote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je kunt het altijd weer nieuw leven in blazen. Dat doe ik ook als ik net te laat binnen kom
Labiele chicks waren jouw afdeling toch niet?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Supersoep heeft Tamashii en Lanterfanteraar gedaan?![]()
Supersoep, hoe moet ik internet hosselen?
Niet teveel teruglezen, door goed geïnformeerd te zijn kan je minder goed rellen. Dat moet liefst op basis van zo weinig mogelijk informatie.quote:
En ik heb al een wekker.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dan ben ik blijer met mijn wekker, want een tv heb ik al
Dit moet een uitdaging voor je zijnquote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Supersoep het volgende:
Vreselijk, van die discussies waar ik me totaal niet in wil / kan mengen omdat ik met allebei de partijen wel iets heb.![]()
Ik blijf dus maar neutraal.
Ik heb geen goede ervaringen met labiele chicks nee.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Labiele chicks waren jouw afdeling toch niet?(Lant is niet labiel geloof ik, dus hij boekt vooruitgang)
Die Aziaat zou ik snoeihard doen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:26 schreef stefanhaan het volgende:
Nu moeten we alleen heloef nog vinden.
Heeft ie vast wel, maar hij kiest er wijselijk voor die hier niet te delen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit moet een uitdaging voor je zijnSupersoep en geen mening
Littekens zijn stoerder dan tattoo'squote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb geen goede ervaringen met labiele chicks nee.Don't remind me. Alhoewel, ik ben niet degene met de blijvende littekens.
![]()
Nee, nu wil ik een normale meid.
Mijn toestemming heb jequote:
Gelukkig DM't hij me zijn meningquote:Op donderdag 15 december 2011 16:04 schreef Strani het volgende:
Heeft ie vast wel, maar hij kiest er wijselijk voor die hier niet te delen.
Echt hoe laag denken jullie over mij?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
JA HELOEF, WAAR IS HELOEF!?
HELOOOOOOEF, nieuwe kut in topic!
Niet ontkennen aapjequote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef Supersoep het volgende:
Ik DM helemaal niks.Niet zo stoken.
Ik bedoel wel die Aziaat van die foto:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt hoe laag denken jullie over mij?
Net zo laag als je piemel lang is.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt hoe laag denken jullie over mij?
Ik heb er 1 in mijn lip.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Littekens zijn stoerder dan tattoo's
LOKA! ROTWIJFquote:
Ik doe verdomme niet alles wat een kut heeft ja.quote:
Oh ja wacht dat hoor ik zo te doen.quote:
Ik zei alleen maar dat je misschien wel zou willen. Want er is altijd een kansquote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe verdomme niet alles wat een kut heeft ja.
Je drijft me in de hoek, hoe kun je me nu alles afpakken wat er ik heb in mijn leven, mijn klaagplaats op FOK!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja wacht dat hoor ik zo te doen.
RASCISME, RASCISME! BAN!
Het is racisme, scheetje.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
RASCISME, RASCISME! BAN!
Is het een lekker wijf?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar dat je misschien wel zou willen. Want er is altijd een kans
Ik had die foto nog niet eens gezien, misschien was het wel een lekker wijf
Verlate taalnazi actie.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je drijft me in de hoek, hoe kun je me nu alles afpakken wat er ik heb in mijn leven, mijn klaagplaats op FOK!
Tevens is het RACISME
je hoeft hier nooit lang te wachten op de volgende.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef Strani het volgende:
Nou ja de rel lijkt wel weer over, helaas.
Dan alsnog, m'n dagelijkse ritueel: Goeiesmorreges!!!
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is Soit wel een lekker wijf als hij zijn best doet
Dat scheelt!quote:Op donderdag 15 december 2011 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
je hoeft hier nooit lang te wachten op de volgende.
Ik heb een kansloos figuur in mijn MSN lijst en die heeft deze tekst achter zijn naam staan:quote:Op donderdag 15 december 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
RASCISME, RASCISME! BAN!
quote:Racism is not hate towards others but love towards own race and respect for diversity of the world. I don't hate niggers if they live in jungle or on desert where they belong to.
waarom heb je zo iemand in je msn dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een kansloos figuur in mijn MSN lijst en die heeft deze tekst achter zijn naam staan:
[..]
Wut?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een kansloos figuur in mijn MSN lijst en die heeft deze tekst achter zijn naam staan:
[..]
Maar ik heb je niet eens op MSN..tot m'n grote spijtquote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Dat vroeg ik me ook afquote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef dawg het volgende:
waarom heb je zo iemand in je msn dan?
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt WoW gespeeld?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook afOverblijfsel van toen ik nog WoW speelde gecombineerd met te lui zijn om die lijst eens op te schonen
Whehehehequote:Op donderdag 15 december 2011 16:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
zat ie in jequote:Op donderdag 15 december 2011 16:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook afOverblijfsel van toen ik nog WoW speelde gecombineerd met te lui zijn om die lijst eens op te schonen
Komt goedquote:Op donderdag 15 december 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kan het me helemaal niet veroorloven om een hele dag te verslapen. Voortaan moet ik doordeweeks gewoon thuisblijven.Nu kijken of ik nog een beetje van mijn huiswerk kan fixen, gelukkig heb ik geen belangrijke deadline morgen om 5 uur. owait.
dankjequote:
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirneeeeeeeeeeeee.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:20 schreef Myraela het volgende:
Okay, ik kan het me helemaal niet veroorloven om een hele dag te verslapen. Voortaan moet ik doordeweeks gewoon thuisblijven.Nu kijken of ik nog een beetje van mijn huiswerk kan fixen, gelukkig heb ik geen belangrijke deadline morgen om 5 uur. owait.
Nee, was een eenmalige verslavingquote:Op donderdag 15 december 2011 16:22 schreef Royco1 het volgende:
Tof, maar nu niet meer dus? Of wacht je op de nieuwe uitbreiding?
Ja er gaat veel te veel tijd inzitten hequote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, was een eenmalige verslaving
ben jij dat op je uiquote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja er gaat veel te veel tijd inzitten he
was jij niet op zoek naar een nieuwe verslaving?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, was een eenmalige verslaving
Ja, maar eigenlijk moet ik daarvoor thuis zijn want daar liggen al mijn spullen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirneeeeeeeeeeeee.
ga eens aan je werk.![]()
Haiquote:
Opeens is er een half jaar leven weg en heb je niks meer dan 30K gold, wat mooie armor en wat epic wapensquote:Op donderdag 15 december 2011 16:23 schreef Royco1 het volgende:
Ja er gaat veel te veel tijd inzitten he
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk moet ik daarvoor thuis zijn want daar liggen al mijn spullen.
Ja ik ken het.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Opeens is er een half jaar leven weg en heb je niks meer dan 30K gold, wat mooie armor en wat epic wapens
looking goodquote:
Nee, gewoon een leven hebben met leuke, afwisselende dingen is veel leukerquote:Op donderdag 15 december 2011 16:24 schreef dawg het volgende:
was jij niet op zoek naar een nieuwe verslaving?
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net een facebook aangemaakt.
Misschien kent u deze mensen.
Nope.avi
Bij een vriend nog. Ik heb mijn laptop wel mee, maar die deadline voor morgen is gewoon het enige wat niet op een laptop kan. Ik kan de herkansing ook gewoon niet inleveren, maar dat zou wel stom zijn want ik had een 5.35 dus dat eventjes verbeteren is echt te simpel om niet te doen.quote:
ken je League of Legends al?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een leven hebben met leuke, afwisselende dingen is veel leuker
Ik game niet meerquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net een facebook aangemaakt.
Misschien kent u deze mensen.
Nope.avi
De enige 2 mensen die ik uit die lijst ken, waren niet bepaald mijn vrienden.quote:
Dan moet je League of legends maar eens spelen, dan ben je zo verslaafdquote:Op donderdag 15 december 2011 16:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik game niet meerAlhoewel ik gister wel een gekraakte versie van Skyrim heb gedownload, maar had na een half uur al geen zin meer
in de app store staan behoorlijk wat spellen. en games.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:30 schreef Moonwalk het volgende:
ik wil ook wel een keer een spelletje spelen. ik zeg spelletje, niet gamen.
maar volgens mij is er niet zoveel voor apple
ik hou van torrents enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef dawg het volgende:
[..]
in de app store staan behoorlijk wat spellen. en games.
Wat?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nu in de msn lijst en email lijst gekeken. Daar word ik niet vrolijk van. Random teds uit Denemarken en Amerika, ex vrienddinnetjes die vrolijk en schalks in de camera kijken.
Maar je hebt toch wel mensen die je kent? gebruiken je vrienden geen facebook?quote:Op donderdag 15 december 2011 16:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?![]()
Nu in de msn lijst en email lijst gekeken. Daar word ik niet vrolijk van. Random teds uit Denemarken en Amerika, ex vrienddinnetjes die vrolijk en schalks in de camera kijken.
ik een wiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ikbenalbijnatweejaarlegaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |