#firstworldproblemsquote:
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI meequote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Morgenavond 18:30 in Leiden.
Kom je ook?
M'n telefoon staat al twee dagen uit omdat m'n oplaadkabel ergens anders ligt. Vergeten mee te nemen.quote:
Wat is PI?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI mee
PI = 3,14159265quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Beter neemt ze dan wel haar standaard PI mee
Post Icon wat bij mij nuquote:
Dan ben ik weer "daten"quote:Op donderdag 15 december 2011 14:07 schreef palawan het volgende:
[..]
Morgenavond 18:30 in Leiden.
Kom je ook?
Beter, eindelijk van die Crackberry af.quote:
Ik voel je pijn, bro.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Duidelijk. Dat en ik word bijna uit bed geduwd. Ik heb een zwaar leven.
Wil je m'n Samsung Galaxy kopen? Ben 'em al beu eigenlijk.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter, eindelijk van die Crackberry af.
Slick naar binnen praten? Daar heb ik het nooit over gehad.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is geen uitdaging, het is gewoon drie keer niks.
Mannen moeten zich daar gewoon niet mee willen bemoeien, vooral niet als het doel versieren is. Als je dan toch gedeelde interesses wilt veinzen, kom dan met wat anders want make-up leent zich daar niet goed voor. Sterker nog, zoek een oprechte gedeelde interesse dat werkt wat beter dan je slick naar binnen willen proberen te praten bij een onderwerp als make-up.
Dat gaat niet goed komen.
Daar is echt geen pijl op te trekken ben ik bangquote:Op donderdag 15 december 2011 14:00 schreef Sinji het volgende: Ik vraag me nu af bij wat voor soort vrouwen ook_gek succes heeft
Welke neem je nou?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Beter, eindelijk van die Crackberry af.
Ik krijg een Samsung Galaxyquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wil je m'n Samsung Galaxy kopen? Ben 'em al beu eigenlijk.
Ik trek me ook niks aan van ongeschreven regeltjes, maar word er dan wel op afgerekend. Naja, zal wel dan, maar ik doe lekker waar ik zin in hebquote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Slick naar binnen praten? Daar heb ik het nooit over gehad.
En mannen moeten zich er niet mee willen bemoeien? Is dat 1 van de ongeschreven regeltjes?
Alles is mogelijk, het is maar net op de manier waar op je het doet. En zal zeker niet makkelijk zijn. Maar niet geschoten altijd mis.
als man kan je met alles bemoeien, van sierraden, kleding tot make-up. Niks mis mee. Alleen zijn veel mannen bang om als homo uitgemaakt te worden.
Ik ben van mening dat je juist over alle ongeschreven regeltjes heet moet stappen. En niet bang zijn over wat anderen van je zeggen of denken.
[..]
Daar is echt geen pijl op te trekken ben ik bang
Maar heb niks te klagen dus zal wel werken dan?
Micro USB aansluiting toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n telefoon staat al twee dagen uit omdat m'n oplaadkabel ergens anders ligt. Vergeten mee te nemen.
Niet letterlijk nee, daarom noem ik het slick naar binnen praten als jij het als tip geeft aan mannen om rustig aan te beginnen met tips en meningen over make-up en zorgen dat je er verstand van krijgt. Dat is teveel je ergens naar binnen lullen met voorbedachte rade, niet tof en het onderwerp is daar gewoon niet juist voor.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En mannen moeten zich er niet mee willen bemoeien? Is dat 1 van de ongeschreven regeltjes?
Alles is mogelijk, het is maar net op de manier waar op je het doet. En zal zeker niet makkelijk zijn. Maar niet geschoten altijd mis.
als man kan je met alles bemoeien, van sierraden, kleding tot make-up. Niks mis mee. Alleen zijn veel mannen bang om als homo uitgemaakt te worden.
Ik ben van mening dat je juist over alle ongeschreven regeltjes heet moet stappen. En niet bang zijn over wat anderen van je zeggen of denken.
[..]
Waarom maak jij je het jezelf extra moeilijk door daar te posten? Tenzij je daadwerkelijk interesse hebt in make-up. Ieder zijn ding toch, niets mis mee. Maar het is een slechte versiertip. That's all.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ik zit te wachten tot mijn bezoek er is. Anders ga ik wel even gamen of zoquote:Op donderdag 15 december 2011 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben Hercules aan het kijken.
Oh heb jij verstand van die dingen? Ik moet een stekkertje hebben ( denk ik) om de foto's en filmpjes van mijn mobieltje op de computer te zetten. Is die ook goed daarvoor? Het is een samsung.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Micro USB aansluiting toch?
http://www.dealextreme.co(...)le-60cm-length-48924
Heb er zelf een stuk of 10 gehaald daar. Overal waar ik vaak kom ligt er nu 1
Ik wacht op de postbode.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot mijn bezoek er is. Anders ga ik wel even gamen of zo
Ik ben zelf van mening dat je nooit iets moet doen met als doel versieren. Maar het ging over "vers vlees" nieuwe vrouwen. Nou die zijn daar wel te vinden.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom maak jij je het jezelf extra moeilijk door daar te posten? Tenzij je daadwerkelijk interesse hebt in make-up. Ieder zijn ding toch, niets mis mee. Maar het is een slechte versiertip. That's all.
Edit: Wat money zegt dus
Goed, erg relaxt maar verder niet zoveel omdat mijn dosis laag was. Ik ga vanavond de rest in een keer opmaken.quote:
Niet te dun uiteraard. Maar ik zou graag wat makkelijker afvallen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er moet zeg maar nog wel wat van me overblijven
Ik zou graag wat meer discipline hebben om fatsoenlijk te kunnen blijven etenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet te dun uiteraard. Maar ik zou graag wat makkelijker afvallen.
Wat voor invloed had het op je? Alleen rustgevend?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed, erg relaxt maar verder niet zoveel omdat mijn dosis laag was. Ik ga vanavond de rest in een keer opmaken.
Rustgevend in je hoofd, maar wel lichamelijk actiever en een beetje een warme gloed bij alles wat je doet en ziet. En enigszins vertraagd zicht, dat was wel vreemdquote:Op donderdag 15 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor invloed had het op je? Alleen rustgevend?
Jij begrijpt het verkeerd denk ik, ik zei dat je je best overal mee kan bemoeien maar het daarom nog niet gewaardeerd hoeft te worden. Kunnen dus, net zoals jij zei.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben zelf van mening dat je nooit iets moet doen met als doel versieren. Maar het ging over "vers vlees" nieuwe vrouwen. Nou die zijn daar wel te vinden.
Tevens post ik daar niet. En het kan nooit kwaat om je intresse te verbreden toch?
@moneyfornothing
Tuurlijk moet je gewoon je zelf blijven. Maar je intresse verbreden kan geen kwaat. Je moet daar ook niet gaan posten om te versieren, maar puur voor nieuwe contacten.
Het is zeker geen top versier tip. Maar het was een reactie op nieuw "vers vlees"
Toen kwamen de vooroordelen als, homo, als man niet moeten willen enz. Ongeschreven regeltjes.
En je met alles willen bemoeien? Dan begrijp je het verkeerd denk ik. Dat moet je inderdaad helemaal niet willen. Maar je kan wel compliment geven over sierraden, kleding, make-up enz. Als een vrouw bv grote intresse heeft in kleding kan je saar op door gaan. Zelfde als met sierraden enz.
Ja, dat ook.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou graag wat meer discipline hebben om fatsoenlijk te kunnen blijven eten
Ha, klinkt een beetje als met ginseng. Wat je beschrijft met je lichaam houdt in dat het libidoverhogend werkt denk ikquote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rustgevend in je hoofd, maar wel lichamelijk actiever en een beetje een warme gloed bij alles wat je doet en ziet. En enigszins vertraagd zicht, dat was wel vreemd
En ik kreeg enorm veel trek terwijl ik eigenlijk misselijk was.
Ja, maar het is wel wat merkbaarder dan bij ginseng, vind ik, het is echt een soort high gevoel. En dat het je gezichtsvermogen beïnvloed is echt het vreemdste eraan, daar ga je ook de hele tijd op letten.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:58 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ha, klinkt een beetje als met ginseng. Wat je beschrijft met je lichaam houdt in dat het libidoverhogend werkt denk ik
ben het zeker met je eens, en daar moet je goed op letten dat je geen ongewenst gedrag gaat vertonen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij begrijpt het verkeerd denk ik, ik zei dat je je best overal mee kan bemoeien maar het daarom nog niet gewaardeerd hoeft te worden. Kunnen dus, net zoals jij zei.
Ja dat klopt, moet je ook niet doen inderdaad.quote:Als jij geen interesse in kleding/sieraden/make-up hebt maar je er toch mee gaat bemoeien vind ik dit enkel slick en maar matig ondanks haar interesse,
ik denk dat je tijdens versieren nooit teveel moet verwachten. Dat zorgt er voor dat je veel relaxter bent en overkomt.quote:mocht je wel oprechte interesse hebben erin en niet enkel iemand willen scoren be my guest maar verwacht er alleen ook niet te veel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |