Even doorheen kijken, die hamster is wel grappig.quote:Op maandag 19 december 2011 18:01 schreef shiznuts het volgende:
Ze hebben wel de geinigste (that's one way to put it ) productvideo's: http://www.youtube.com/user/tinydeal
= Oh noes, de recentere zijn redelijk serieus, what have they done? =
quote:
quote:Hey Hallo,
klopt het dat jij gaat over de icons/logo's in de op? Hoop het in iedergeval wel, want ik ben namelijk opzoek naar iemand die daar over gaat.
Graag zou onze webwinkel op fok terecht komen als hier plaats voor is en eventueel tegen een vergoeding. Het is geen nederlandse webwinkel ondanks dat ik nederlands spreek.
Net zoals alle andere webshops hier is het een chinese webshop waar men de pakketjes ontvangt vanuit china (7/12 werkdagen) per pakketje en dit met erg voordelige prijzen.
-knip- is de shop en graag zouden we in contact komen met de persoon die ons eventueel kan vertellen of wij op deze threads terecht kunnen komen en hoe. Het gaat hier wel om een #NSFW site zoals er momenteel al 2 staan.
Hopelijk kun je mij hierbij helpen.
In iedergeval een fijne dag en alvast bedankt.
Groeten,
Jamnie ~ -knip-
Vetrouwde shop, kan hij dr in,, als we er geen ervaring mee hebben gaan ze dr ook niet in lijkt me?quote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef mstr het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest
Ik heb een tijd geleden deze PM gekregen
[..]
Nee dat verdienen ze niet, dat is nog van vorig jaarquote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inclusief bloopers. Ze hebben het verdiend, ik ga er binnenkort bestellen.![]()
$500 storecredit ontvangen?quote:Op maandag 19 december 2011 18:13 schreef mstr het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest
Ik heb een tijd geleden deze PM gekregen
[..]
Bij BiC kost hij maar $1,02... DX is veel te duur jonge...quote:Op maandag 19 december 2011 18:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag ik een paar weken geleden in een design winkeltje liggen voor 12 euro. Ik dacht, die hebben ze vast wel op DX. $2,10![]()
Dan zet Geminideal er ook maar in. Heb ik goede ervaringen meequote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vetrouwde shop, kan hij dr in,, als we er geen ervaring mee hebben gaan ze dr ook niet in lijkt me?
Mja maar gewoon niet op reageren lijkt me. Shops zetten we er zelf wel in als het nodig is
Waarom pleur ik er een verlengstuk op.quote:Op maandag 19 december 2011 20:51 schreef mstr het volgende:
Waarom heb ik in vredesnaam iets van 5-6 zaklampen?
Hij staat er al inquote:Op maandag 19 december 2011 18:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Vetrouwde shop, kan hij dr in,, als we er geen ervaring mee hebben gaan ze dr ook niet in lijkt me?
Mja maar gewoon niet op reageren lijkt me. Shops zetten we er zelf wel in als het nodig is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Heb er nu drie staan (één cree en 2 ''gewone'' led) en één onderweg (Cree voor iemand anders) Nu ik die kleine trustfire binnen heb wil ik een grotere
Omdat:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:The bigger smaller the betterquote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.![]()
Moet nog wel beetje handelbaar zijn.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op maandag 19 december 2011 21:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja.![]()
Moet nog wel beetje handelbaar zijn.
That's what you guys tell your girlfriends?quote:
quote:Op maandag 19 december 2011 23:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
That's what you guys tell your girlfriends? egg?
quote:
Als je dan ook even zegt welke shop het wasquote:Op maandag 19 december 2011 23:20 schreef shiznuts het volgende:
[..]Maar wel graties van die store die in de OP wil neem ik aan?
Nadat men monkeybrain gePM'd heeft voor een persoonlijke reviewaanvraag.
Desbetreffende shop is NSFW en staat al in de OPquote:Op maandag 19 december 2011 23:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als je dan ook even zegt welke shop het was
Zit mij niet zo elektronisch te pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |