Prestige gegaan, aan het ranken gegaan & nu ben ik ongeveer 16 levels terug gezet!quote:
Lijkt me wel handig, omdat die stickjes normaal naar de rand toe afbuigen. Vind dat erg vervelend, en dat is 1 vd redenen dat ik een Xbox 360 heb gekochtquote:
cheater!quote:Op donderdag 15 december 2011 15:06 schreef leeroy het volgende:
[..]
Prestige gegaan, aan het ranken gegaan & nu ben ik ongeveer 16 levels terug gezet!
Defineer cheater.quote:
leeroyquote:
Ik speel op de ps3quote:Op donderdag 15 december 2011 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
Trouwens dat terugzetten, is dat alleen op xbox? ja he?
Ben bang van nietquote:Op donderdag 15 december 2011 15:28 schreef OverRated het volgende:
Oh, lekker kut zoiets. Misschien dat ze je dan ook weer terug-terug kunnen zetten?
Nog nooit gehad, ook niet bij eerdere cod's.quote:
HC HQ?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb een headset zodat ik kan gamen en mijn vriendin er geen last van heeft. In de gamemodus die ik speel heb je er toch weinig aan.
Van het weekend misschien nieuwe gamemodus volgens Robbert Bowling!
Ja Ricochet (friendly fire zal kaatsen op jezelf) wordt toegevoegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:20 schreef KrentebolHooft het volgende:
Het was iets met ricochet? Stond in de patchnotes
Werkt dat gewoon? Zoiets geeft je toch een enorme voorsprong op mensen die een controller gebruikenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Problem?
Werkt gewoon ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Werkt dat gewoon? Zoiets geeft je toch een enorme voorsprong op mensen die een controller gebruiken
Ja.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Problem?
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja.
Ik lig op de bank. Als ik nerd wil zijn ga ik wel pc gamen.
Is dat een losse game-type dan? En waarom the fuck hebben ze HC HQ gecut??quote:Op donderdag 15 december 2011 16:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja Ricochet (friendly fire zal kaatsen op jezelf) wordt toegevoegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |