goh ik mik ook altijd op trappen als ik mensen hoor lopen. Zeker aangezien je vet makkelijk headshots schiet tegen mensen die de trap op lopen.quote:Op maandag 19 december 2011 13:53 schreef SunTzu het volgende:
Wat ik opmerkelijk vond was dat ik de trap op liep en in de killcam zag je 'm al door de muur van beneden naar boven op mij richten.
Jij maakt zeker geen headshots.quote:Op maandag 19 december 2011 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
goh ik mik ook altijd op trappen als ik mensen hoor lopen. Zeker aangezien je vet makkelijk headshots schiet tegen mensen die de trap op lopen.
oke. Welke mongool gaat er nou gunfights aan in cod als je geen hoogte voordeel hebt op je tegenstanderquote:Op maandag 19 december 2011 14:23 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Jij maakt zeker geen headshots.
Ik zeg dat jij geen gunfights aangaat en dat je hackt?quote:Op maandag 19 december 2011 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
oke. Welke mongool gaat er nou gunfights aan in cod als je geen hoogte voordeel hebt op je tegenstanderEn dan klagen over hacken
Fallen is tof manquote:Op maandag 19 december 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden mensen toch zo tof aan Outpost en FallenKutmaps. Nouja, in iedergeval Outpost.
Dat heb ik met Arkaden, Downturn en Bootleg, die zijn echt om te jankenquote:Op maandag 19 december 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vinden mensen toch zo tof aan Outpost en FallenKutmaps. Nouja, in iedergeval Outpost.
Ja, type is generfd dmv grotere hipfire-range (ruimere crosshairs)quote:Op maandag 19 december 2011 15:54 schreef truedestiny het volgende:
Outpost en Downturn![]()
Is de type95 trouwens slechter gemaakt? de MK14 iig niet.
Kut wapenquote:Op maandag 19 december 2011 16:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren ook eindelijk mijn geliefde AK unlocked, spray and pray baby!
Arkaden en bootlegquote:Op maandag 19 december 2011 15:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat heb ik met Arkaden, Downturn en Bootleg, die zijn echt om te janken
Ook als ik ads moet ik veel vaker 2x of 3x schieten.quote:Op maandag 19 december 2011 16:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, type is generfd dmv grotere hipfire-range (ruimere crosshairs)
quote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef jackson het volgende:
Wat een gelul over die mappen en je dan uitdrukken in 24x dezelfde smiley. Bijzonder volk die CoD die-hards. Maar prima afspiegeling van wat ik tegenkom online
Omdat je in Outpost goed kan snipenquote:Op maandag 19 december 2011 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2011 16:33 schreef jackson het volgende:
Wat een gelul over die mappen en je dan uitdrukken in 24x dezelfde smiley. Bijzonder volk die CoD die-hards. Maar prima afspiegeling van wat ik tegenkom online
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |