Nu voor werk, maar sinds vandaag een appartement. VET. 110 m2. Superluxe.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:33 schreef welkominspace het volgende:
ben je nou eigenlijk op vakantie of woon je daar?
Red Bullquote:
ja heb al een blikje(cheap ass spul) gepakt maar moet het eigenlijk niet zoveel drinken met m'n hart enzoquote:Op donderdag 15 december 2011 06:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Red Bull
Ik moet eigenlijk slapen, maar de hardstyle en euforie houden me wakker
Dan zou ik toch betere nachtrust nemen.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja heb al een blikje(cheap ass spul) gepakt maar moet het eigenlijk niet zoveel drinken met m'n hart enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op donderdag 15 december 2011 06:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zou ik toch betere nachtrust nemen.ja, maar door die nieuwe medicatie slaap ik steeds maar 2-3 uurtjes en ben ik dan weer wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of ik word wakker van nachtmerries ofzo
niet meer
Wat voor medicatie heb je dan? En waartegen?quote:Op donderdag 15 december 2011 06:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, maar door die nieuwe medicatie slaap ik steeds maar 2-3 uurtjes en ben ik dan weer wakker![]()
of ik word wakker van nachtmerries ofzo
propranolol tegen hartkloppingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je dan? En waartegen?
Hoe kom je aan die hartkloppingen dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 06:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
propranolol tegen hartkloppingen.
vrij heftige bijwerkingen dat spul vind ik
ik weet niet precies, ben wel altijd drugsgebruiker geweest.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die hartkloppingen dan?
Ik heb het 2 keer gehad; 1 keer van teveel werk (stress) en te weinig slaap, 1 keer van teveel blowen.
Allebei dus niet meer doen, is de les.
Holy kanker (mijn nieuwe stopwoord)!quote:Op donderdag 15 december 2011 06:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar van de week voor de 2de keer een hartaanval gehad ...
ja, ik heb er nu 2 overleefd maar nu dus maar m'n best gaan doen een 3de te voorkomenquote:Op donderdag 15 december 2011 06:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Holy kanker (mijn nieuwe stopwoord)!
Minderen met blowen, drinken beter doseren en stoppen met roken lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 15 december 2011 06:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik heb er nu 2 overleefd maar nu dus maar m'n best gaan doen een 3de te voorkomen
stoppen met blowen/drinken/roken enzo.
nu ga ik heel saai worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |