Of een tijdmachine uitvinden en je vader in het verleden eenfolder over voorbehoedsmiddelen geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Zaaddodende pasta op zijn eikel smeren zodat er niet nog meer fantasten als jij op de wereld gezet worden.
Serieus, waarom post je een serieus topic in ONZ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Serieus, wtf.
ik hoop dat je begrijpt dat dit echt is, anders ben je zeer zeer ziek.
Succes ermee.
Het begon als topic om mijn pa te pesten waarbij ik veel fantasie nodig had >>ONZquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieus, waarom post je een serieus topic in ONZ?
Ik geloof er geen reet van. Maar als ik een kind had die zulke bagger op een internetforum postte dan zou ik 'm denk ik wel afslaan ja. Of zo een kooi kopen en 'm daar in stoppen dan op slot doen met een slotje en dan schreeuwen "HAHAHAHAHAHA SLOTJE!".quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het begon als topic om mijn pa te pesten waarbij ik veel fantasie nodig had >>ONZ
u mad bro ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen baggerraars geen kutjeugd hebben met een kutvader wat uiteindelijk escaleert. Waarom dacht ik dat toch?!
Serieus, dit was al een bagger topic, en jij gaat dit posten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:27 schreef Haifisch het volgende:
Ironisch Smeg maakt van een topic een baggertopic en bied kans tot lemmingen
Dit was een vermomd bagger topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieus, dit was al een bagger topic, en jij gaat dit posten?
Serieus, je vermomming was slecht, en jij gaat dit posten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:30 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Dit was een vermomd bagger topic
Nu is het bagger
quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus, je vermomming was slecht, en jij gaat dit posten?
TRU, BNWquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:39 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
Wauw mensen...
Die jongen zit met een serieus probleem.
Schop het anders naar gc -,-
Heeft je vader daar dan überhaupt wel een vergunning voor? Want anders kun je natuurlijk heel makkelijk die vergunning nu laten intrekken (gooi ook even de naam Tristan en 'psychische problemen ' op en dan zal men daar wel op reageren.quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:21 schreef Haifisch het volgende:
Serieus ... mijn pa heeft een pistool en mes, en jullie gaan dit posten
Serieus, niemand wil dit lezen, en jij gaat dit posten?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:47 schreef Frith het volgende:
[..]
Heeft je vader daar dan überhaupt wel een vergunning voor? Want anders kun je natuurlijk heel makkelijk die vergunning nu laten intrekken (gooi ook even de naam Tristan en 'psychische problemen ' op en dan zal men daar wel op reageren.
En anders is het natuurlijk verboden wapenbezit.
Dit alles geheel afgezien van de redelijke status van onveiligheid die jullie nu sowieso hebben, oh en laster op je persoon.
Maar enfin, onzin topic, jada jada jada, maar als ik het niet serieus opvat en het zou dat wel zijn, dan ben ik degene met een probleem, dus neem ik het maar voor het gemak serieus. ( He ensmiley)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |