ja.quote:
Serieus, wtf.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:47 schreef smegmanus het volgende:
Goh wat een rijke fantasie heb je toch TS.
Natuurlijk kunnen baggerraars geen kutjeugd hebben met een kutvader wat uiteindelijk escaleert. Waarom dacht ik dat toch?!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Zaaddodende pasta op zijn eikel smeren zodat er niet nog meer fantasten als jij op de wereld gezet worden.
Of een tijdmachine uitvinden en je vader in het verleden eenfolder over voorbehoedsmiddelen geven.quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:56 schreef HighVolume het volgende:
Zaaddodende pasta op zijn eikel smeren zodat er niet nog meer fantasten als jij op de wereld gezet worden.
Serieus, waarom post je een serieus topic in ONZ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Serieus, wtf.
ik hoop dat je begrijpt dat dit echt is, anders ben je zeer zeer ziek.
Succes ermee.
Het begon als topic om mijn pa te pesten waarbij ik veel fantasie nodig had >>ONZquote:Op zaterdag 17 december 2011 21:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Serieus, waarom post je een serieus topic in ONZ?
Ik geloof er geen reet van. Maar als ik een kind had die zulke bagger op een internetforum postte dan zou ik 'm denk ik wel afslaan ja. Of zo een kooi kopen en 'm daar in stoppen dan op slot doen met een slotje en dan schreeuwen "HAHAHAHAHAHA SLOTJE!".quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:11 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Het begon als topic om mijn pa te pesten waarbij ik veel fantasie nodig had >>ONZ
u mad bro ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 21:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Natuurlijk kunnen baggerraars geen kutjeugd hebben met een kutvader wat uiteindelijk escaleert. Waarom dacht ik dat toch?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |