maar als het niet zo is dan wil ik TS wel ff een handje helpen heb namelijk een soortgelijk verhaal meegemaakt en ik kan begrijpen (mits het waar is) dat het echt een verkkerde tijd isquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alsjeblieft laat dit gebeuren
achja ik hecht er geen waarde aan het feit of jij me gelooft of niet. Al vind ik dat je met dit soort dingen niet moet spottenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ik geloof hier niet veel van.
Ik weet bijna zeker troll
dan moet je dit soort dingen niet in onzin posten flapdrolquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:23 schreef Haifisch het volgende:
[..]
achja ik hecht er geen waarde aan het feit of jij me gelooft of niet. Al vind ik dat je met dit soort dingen niet moet spotten
Ik zocht wraakquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dan moet je dit soort dingen niet in onzin posten flapdrol
Ik ben mobielquote:
waar woon je kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:53 schreef Haifisch het volgende:
In principe doet hij niets strafbaars wat ik aan kan tonen
neerbeekquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waar woon je kom ik wel ff langs
moet ie op audio hebben of zwart op witquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:54 schreef Greedybastard het volgende:
Dreigen met de dood is strafbaar.
joaquote:
Dat heeft TS toch ook.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet ie op audio hebben of zwart op wit
euhm 5 minuten met scooter, woon je daar?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kutt das vlak bij geleen toch
TS is minderjarig en moet naar hem toe. Je begrijpt wat er gebeurt als het niet lukt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:01 schreef Greedybastard het volgende:
Hij kan genoeg doen om hem aan te klagen. Maar dat doet TS niet. Dus TS is zelf fout zoals zijn vader zegt.
utrecht mn grootouders wonen aan de kant van beekquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:02 schreef Haifisch het volgende:
[..]
euhm 5 minuten met scooter, woon je daar?
Ik heb ook in een soort gelijke situatie gezeten, behalve dat mijn vader aan het dreigen was. Je moet er gewoon werk van maken, en niet gaan janken in je kamer. Je moet je moeder maar eens op aanspreken dat ze moet vechten. niet letterlijk, maar figuurlijk. Zei moet jou beschermen en rechtzaken aanspannen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef Haifisch het volgende:
[..]
TS is minderjarig en moet naar hem toe. Je begrijpt wat er gebeurt als het niet lukt?
Oke dat is een van de voorsteden van neerbeek (onserieus)quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
utrecht mn grootouders wonen aan de kant van beek
als ik er van de winter ben dm ik je wel ffquote:Op zaterdag 17 december 2011 17:07 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oke dat is een van de voorsteden van neerbeek (onserieus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |