Nou, mijn intentie was om grappige wraakacties te verzinnen. Daar kunnen ze in ONZ toch wel mee overweg?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:25 schreef stroopdoosch het volgende:
Jullie worden allemaal getrollt, alsof zo een serieus topic in onz wordt gezet.
Bestel heul veul zand en stort het bij hem in z'n tuin.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nou, mijn intentie was om grappige wraakacties te verzinnen. Daar kunnen ze in ONZ toch wel mee overweg?
Dan vrageen ze om uitleg.. .en het topic wordt serieus.
Ik moet vandaag naar hem toe
Rammeuh jongueh!quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nou, mijn intentie was om grappige wraakacties te verzinnen. Daar kunnen ze in ONZ toch wel mee overweg?
Oh wasabi heb ik nog in huis van sushi, geeft dat veel extra effect?quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:46 schreef Mr.117 het volgende:
Zelf een rookbom maken, recepten genoeg op internet en dan wasabi poeder er aan toe voegen. Dan afsteken in huis.
Daardoor krijg je een brandend gevoel als je het in je ogen krijgt en inademt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:48 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Oh wasabi heb ik nog in huis van sushi, geeft dat veel extra effect?
KNO3 heb ik ook nog wel ergens liggen.
Nicequote:Op vrijdag 16 december 2011 15:53 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Daardoor krijg je een brandend gevoel als je het in je ogen krijgt en inademt.
Jaja.quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:29 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Nee, om 8 uur moet ik bij hem zijn tot 9 uur op zondag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:05 schreef jeroen25 het volgende:
ZIt TS nu al opgesloten op zijn kamer?
je vader heeft gelijk met dit hoorquote:Op donderdag 15 december 2011 01:21 schreef Haifisch het volgende:
Oke ik zal het uitleggen
Mijn vader is gewoon een klootzak.
Toen ik klein was liet hij me altijd overal achter, en mocht ik nooit bij hem in de buurt zijn.
Hij was 6 maanden per jaar "ziek" terwijl hij in het café ons spaargeld ging vergokken.
Mijn moeder werkt hard, en hij werkt nooit.
Mijn opa en oma steunen hem en noemen mijn moeder een hoer en een slet en zeggen dat er van ons niet zal terechtkomen.
Mijn vader is nooit geïnterreseerd in dingen die ik doe, en vind dat ik een klein kutjoch ben.
Ik moest altijd op mijn kamer zitten en mocht alleen bij hem in de buurt komen als we gingen eten.
Nu is mijn moeder van hem af en na al die jaren staat hij er voor het eerst alleen voor.
Eerst gingen we nog naar hem toe, maar toen dreigde hij zelfmoord te plegen als wij niet onze moeder overhaalden om bij hem terug te komen.
Toen bood hij ons spullen aan die we alleen maar kregen als mijn moeder bij ons terugkwam.
Nu moeten we van de advocaat om de 2 weken naar hem toe, waarbij wij alleen op onze kamer mogen blijven zitten. Hij heeft letterlijk gezegd: de kinderen maken me niets uit, ik wil dat mens (bijnaam voor mijn ma ) terug!
Nu stalkt hij mijn moeder tegelijkertijd, waarna ik na een tijd de politie heb gebeld.
Hij wilde namelijk de deur bij ons thuis intrappen. Het moge duidelijk zijn, deze man is een gek.
Nu is hij weer kwaad op mij en mijn zusje omdat we hem niet meehelpen, en hij heeft me opgebeld met de boodschap: Morgen gaat je stereo (hij weet niet waar het ding voor dient) in vlammen op, ik heb je gewaarschuwd, het is jouw schuld dat ons gezin kapot is.
Ga met je ma met dat verhaal naar de politie en doe aangifte.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Haifisch het volgende:
Even snel: de situatie is erger geworden, hij zegt nu tegen iedereen in het café dat ik vader ga worden en dat ik elk weekend met willekeurige meiden in bed lig Dit wil hij tegen mijn moeder gebruiken in de rechtszaal. Ik moet zeggen, ik heb maar 1 vriendin. Hij neemt alles van me af, heb mijn huissleutels moeten inleveren en ik moet overal met hem meegaan. Dit gaat fout.
Ook zegt hij dat mijn moeder een vuile kuthoer is en dat hij haar vriend gaat vermoorden.
Ik geloof hier niet veel van.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Haifisch het volgende:
Even snel: de situatie is erger geworden, hij zegt nu tegen iedereen in het café dat ik vader ga worden en dat ik elk weekend met willekeurige meiden in bed lig Dit wil hij tegen mijn moeder gebruiken in de rechtszaal. Ik moet zeggen, ik heb maar 1 vriendin. Hij neemt alles van me af, heb mijn huissleutels moeten inleveren en ik moet overal met hem meegaan. Dit gaat fout.
Ook zegt hij dat mijn moeder een vuile kuthoer is en dat hij haar vriend gaat vermoorden.
als dat zo is kan TS zich beter niet meer vertonen op FOK!quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:03 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ik geloof hier niet veel van.
Ik weet bijna zeker troll
alsjeblieft laat dit gebeurenquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als dat zo is kan TS zich beter niet meer vertonen op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |