Yep, dat er ijzer in bloed zit en dat je dat ook kan ruiken. Wat natuurlijk zo is, maar dat ging er bij Astrid uiteraard niet in. Want Astrid heeft immers alle wijsheid in pacht als 20-jarige...quote:Op donderdag 15 december 2011 00:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Ze vertelde me dat het mis ging bij een discussie over menstruatie en weet ik veel wat.
Ok lol. Kon het nog een beetje teruglezen door de quotes.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Yep, dat er ijzer in bloed zit en dat je dat ook kan ruiken. Wat natuurlijk zo is, maar dat ging er bij Astrid uiteraard niet in. Want Astrid heeft immers alle wijsheid in pacht als 20-jarige...
Vervolgens ging ze flippen dat Nathalie geen keukenrol in de keuken heeft en weg was ze...
[Tukkers op FOK] #759 BAM!
Inderdaad schandalig! Het woord KEUKENrol impliceert toch al dat dat in een KEUKEN moet!?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nathalie, waarom heb je geen keukenrol in de keuken?
Wat dan?quote:
Breek me de bek niet openquote:
Maar Justin.. vertel eens. Kun je nou werken dan?quote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Heel verhaal houden over waar ik last van heb, dat ik gewoon NIET kan werken en alles. Vraagt ie me aan het einde: "maareh... kun je werken, denk je?"
Daar heb je ook tandartsen voorquote:Op donderdag 15 december 2011 13:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open
Heel verhaal houden over waar ik last van heb, dat ik gewoon NIET kan werken en alles. Vraagt ie me aan het einde: "maareh... kun je werken, denk je?"
Als ik dat allemaal uit moet gaan leggen, dan mag je wel een faktuur van me verwachten...quote:Op donderdag 15 december 2011 14:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met die Astrid? Jullie hebben het er nu over, maar ik begrijp er allemaal niks van.
Herp...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maar Justin.. vertel eens. Kun je nou werken dan?
... en derp.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Daar heb je ook tandartsen voor
Stop eens met Reddit jongen!quote:
Ik kom nooit op redditquote:
Omdat wij voor vuil gewoon vaatdoekjes gebruiken.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok lol. Kon het nog een beetje teruglezen door de quotes.![]()
Maar nu rest mijn vraag.......
Nathalie, waarom heb je geen keukenrol in de keuken?
Bij ons mannen zeker niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat wij voor vuil gewoon vaatdoekjes gebruiken.
Keukenrol is overbodig
Ok ragecomics danquote:
quote:
Ik check ook elke dag hoorquote:
9gagquote:Op donderdag 15 december 2011 16:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik check ook elke dag hoorRagereader op android
Korte samenvatting:quote:Op donderdag 15 december 2011 14:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat is er eigenlijk aan de hand met die Astrid? Jullie hebben het er nu over, maar ik begrijp er allemaal niks van.
Epic post is epicquote:Op donderdag 15 december 2011 16:37 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Fok! ToF! Tralalalala, rozengeur, manenschijn..
1 grote harmonie!![]()
![]()
![]()
![]()
TOTDAT!!!!!! er een user genaamd Assiej pic de kamer binnenkomt.
Eerst is het allemaal nog
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Maar er vindt een verandering plaats binnen ToF!
Eerst nog niet heel opvallend, maar langzaam sluipt bij sommigen het gevoel: Hmm binnen.
De humor van Assiej blijkt een beetje te verschillen met de andere users en sommigen beginnen zich te ergeren.
Soms wordt er een misplaatste opmerking geplaatst..(zowel door Assiej als door de rest) Maar niet heel schokkend.
Soms is er een discussie gaande, waarin veel goede argumenten naar voren worden gebracht en dan komt Assiej erbij met een opmerking waarbij iedereen zoiets heeft van: Juist ja...
Totdat bekend wordt dat Assiej veel met make-up bezig is. Klikkerdeklik voor pic
Dit wordt een punt waarop iedereen vrij lang doorgaat.. Tot grote ergernis van Assiej.
De irritaties lopen hoger en hoger.. totdat er een dag komt waarop het over ongesteldheid gaat.
De discussie heb je misschien al gelezen, maar het gaat over bloed en de geur ervan.
Dat was de
[ afbeelding ]
die de
[ afbeelding ]
liet overlopen en Assiej was WEG van ToF..
Tot grote blijdschap van sommigen! (zie pic)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |