Ik ben een tijdje weggeweest inderdaad ,maar naar mijn mening is ze weg omdat iedereen liep te bitchen over haar make-up en was dat het enige waar het over ging.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar heb jij geleeft?
Ook inhoudelijk was er veel mis, daarom is ze nu ook foetsie
Dat vond jij vooral.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar heb jij geleeft?
Ook inhoudelijk was er veel mis, daarom is ze nu ook foetsie
Ik laat me niet wegjagen door 1 persoon, en op t laatst werd ze door meerderen aangesproken op iets en toen vond ze het welletjesquote:
Je moet je ook niet weg laten jagen. Het beste overal vol tegen in gaan. Dat zijn de mooiste discussiesquote:Op donderdag 15 december 2011 00:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik laat me niet wegjagen door 1 persoon, en op t laatst werd ze door meerderen aangesproken op iets en toen vond ze het welletjes
Iets wat ik totaal niet erg vond inderdaad
je moet deze video kopen.... Wtf google!quote:
Trusten man! Ik pak de paling ook in!quote:Op donderdag 15 december 2011 00:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je moet je ook niet weg laten jagen. Het beste overal vol tegen in gaan. Dat zijn de mooiste discussiesmaar nu ga ik echt slapen
Tjah, vrouwen kunnen nou eenmaal niet timmeren.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mwa, waar ik me bij Assie aan ergerde is dat ze zowat altijd de plank mis sloeg, stug volhield dat ze gelijk had (iedereen het had dus mis, ookal kwam je met keiharde feiten) en dat was volgens haar het einde van de discussie.
Nee, blij dat ze weg is.
Derp ;iquote:Op donderdag 15 december 2011 00:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tjah, vrouwen kunnen nou eenmaal niet timmeren.
Dan is het idd vrijdagquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 08:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dan is het idd vrijdag
Maar of dat nou zo slaapverwekkend is??
Als ik eerlijk ben heb ik zelden zo'n wereldvreemd en verknipt persoon IRL ontmoet. En dat zeg ik niet snel.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inhoudelijk was er toch niet zoveel mis met Astrid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |