Kwaliteitspost van de avond.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten de Nederlandse clubs in de Europa League altijd naar minstens 2 landen waarvan je denkt. Had ik nog liever met mn zus geneukt.. Voegt geen ene cent toe aan de Europa League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Muto het volgende:
Fulham:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Muto het volgende:
Fulham:Wie is door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk toegejuicht door Twente fans?Fulham >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wisla in mijn beleving.
Waarom moeten we het erg vinden dat een slechter team in het toernooi blijft?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel een vraag waarop 'dus' geen antwoord kan zijn, verklaar je nader?
Ik vind het gewoon ontzettend humorquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom wordt dit eigenlijk toegejuicht door Twente fans?Fulham >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wisla in mijn beleving.
Wisla beter dan Fulham?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:00 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom moeten we het erg vinden dat een slechter team in het toernooi blijft?
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wisla beter dan Fulham?. Naja het zal wel, wat een kut wedstrijd was dit trouwens.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Fulham >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wisla in mijn beleving.
Lastig he? lezen.....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wisla beter dan Fulham?. Naja het zal wel, wat een kut wedstrijd was dit trouwens.
Nee hoor had je post gewoon niet goed gelezenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:05 schreef Ties02 het volgende:
Littlerabbit heeft niet door dat Fulham niet door gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |