Kom op jij als Twente fan moet nu wel supporteren he, pompomps klaar?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Kom op jij als Twente fan moet nu wel supporteren he, pompomps klaar?
Effe lekker in slaap dommelen op m'n bankie, heerlijk manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik gok op een gigantische zaadpot, mooi voor op de achtergrond :p
geen 1quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoeveel Twentesupporters zitten daar?
Op de reserve bank na niemand.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoeveel Twentesupporters zitten daar?
Ja, veel supporters hadden al tripje geboekt en dan krijg je van Twente even bericht dat er niks doorgaat, beetje jammerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wat triest. Waren dat die 'lijkzakken' dreigementen?
Niet echt een aantrekkelijke wedstrijd iddquote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef PaulHarris het volgende:
Wie gaat er nou ook uberhaubt naar Polen, en dan ook nog als je al geplaatst bent..
Daar staat ook zon idioot met en megafoon vooraan het vak, en als je niet meezingt krijg je een klap op je bekquote:
Ja maar er zal maar wat mis gaan zeg...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, veel supporters hadden al tripje geboekt en dan krijg je van Twente even bericht dat er niks doorgaat, beetje jammer
Pizzaboy kan zeker wel een balletje tegen houdenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax heeft tenminste Verhoeven als derde keeper
Die ploeg waar PSV afgelopen keer tegen moest (uit) stonden met 0-2/0-3 achter en bleven de hele wedstrijd zingen, echt een hele toffe sfeer.. kunnen wij in Nederland wat van leren.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Allemaal juichen die polen, maar over een uurtje zijn ze gewoon uitgeschakeld
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fulham denkt nu aan omkoping. Zagen jullie die knipoog niet?
Duitse bratwurstenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Met wat? Hoertjes? of gejatte auto's? Of tulpenbollen?
Beetje gemaakte sfeer als je het mij vraagt, zo'n idioot met een megafoon hoef ik niet in m'n vakquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Die ploeg waar PSV afgelopen keer tegen moest (uit) stonden met 0-2/0-3 achter en bleven de hele wedstrijd zingen, echt een hele toffe sfeer.. kunnen wij in Nederland wat van leren.
Ik zing nooitquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje gemaakte sfeer als je het mij vraagt, zo'n idioot met een megafoon hoef ik niet in m'n vak
Als het een wedstrijdje wordt wie het langst of bij welke stand blijft zingen (vak410) haak ik af
goede troll (hoop ik)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoeveel moet Twente spelen om door te gaan?
90 minutenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn al door.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
si.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh nee ze zijn al door hè? Alleen AZ is nog onzeker?
love actually is op rtl5quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:
21.19 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Marsman ging wel raar in de fout bij de 1-0. Ik zeg omgekocht dit!
Rood is niet helemaal jullie kleur nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Ties02 het volgende:
wat een lelijk tenue hebben we dit jaar toch
whut? ik bedoel gewoon het shirt (ontwerp)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rood is niet helemaal jullie kleur nee.
Ze mogen geen alcohol schenken bij Europese wedstrijd in de stadions.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef muzas het volgende:
wisla heeft nog kans toch? Waarom is dat halve stadion dan leeg?
Ze missen Maaskant als trainer waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef muzas het volgende:
wisla heeft nog kans toch? Waarom is dat halve stadion dan leeg?
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten de Nederlandse clubs in de Europa League altijd naar minstens 2 landen waarvan je denkt. Had ik nog liever met mn zus geneukt.. Voegt geen ene cent toe aan de Europa League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolwutquote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten de Nederlandse clubs in de Europa League altijd naar minstens 2 landen waarvan je denkt. Had ik nog liever met mn zus geneukt.. Voegt geen ene cent toe aan de Europa League.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker openmindedquote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Zijn ze zo extreem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet jouw zus uberhaupt dat je op FOK! zit en zulke stoute dingetjes zegt?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Jij begint over je zus, waarmee je graag wilt neuken.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We dwalen te ver af. Modje, geef eens een corrigerende tik.
misschien is Jojoortje zijn zus welquote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet jouw zus uberhaupt dat je op FOK! zit en zulke stoute dingetjes zegt?
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij begint over je zus, waarmee je graag wilt neuken.
Neuh die is van die Saekerheat gast.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
misschien is Jojoortje zijn zus wel
en dan krijg je het welles nietes verhaalquote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Jij begint over je zus, waarmee je graag wilt neuken.
misschien is Saekerhaet wel zijn broer.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
misschien is Jojoortje zijn zus wel
En Paul is geadopteerd door Tong80 wou je zeggen?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Neuh die is van die Saekerheat gast.
Voortaan niet meer over je zus beginnen aub.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We dwalen te ver af. Modje, geef eens een corrigerende tik.
Nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Paul is geadopteerd door Tong80 wou je zeggen?
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan krijg je het welles nietes verhaal
Verklaart wel z'n gebrek aan opvoedingquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het subforum INC.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien hebben ze wel een eigen subforum voor hun familie
Paul is het zoontje van Oerbeerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ok, Gertje!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet zo kibblen mensen...geniet liever van deze geweldige wedstrijd
Wie is dan geadopteerd door Tong?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:34 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Paul is het zoontje van Oerbeer
Ik neuk nog liever iemands zus dan ploegen uit dit soort nietszeggende landen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
inzanity , ajacied4lfquote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie is dan geadopteerd door Tong?
31MI3EM geval?
blufquote:Op woensdag 14 december 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever iemands zus dan ploegen uit dit soort nietszeggende landen.
quote:Een vrouw in New York is geplet toen ze met haar been bleef vaststeken in de lift. Ze werd meegesleurd naar een hogere etage.
Suzanne Hart (41) werkte in het gebouw aan de Madison Avenue. Twee mensen stonden in de lift toen het lichaam van Hart woensdag tussen de twee etages werd verbrijzeld. Zij zijn zwaar traumatisch maar niet gewond overgebracht naar het ziekenhuis.
Het is niet duidelijk hoe het kan dat de nog half geopende lift met Hart toch vertrok. Het gebouw telt 25 etages.
Hart overleed ter plekke.
zusquote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef PaulHarris het volgende:
Ajacied422 is 13 jaar, en hij zegt zusje..misschien kun je bij die pedogroep van Maarten of Martijn.
Hoe kan jij dit weten als je pas 1/2 dagen op fok zit?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:36 schreef PaulHarris het volgende:
Ajacied422 is 13 jaar, en hij zegt zusje..misschien kun je bij die pedogroep van Maarten of Martijn.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders maken we van jouw zus uitspraak een soort nieuwe Firefox1 14 november uitspraak?
Ik lees al een tijdje meequote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit weten als je pas 1/2 dagen op fok zit?
Tegenwoordig hebben ze een toelatingsexamen voor nieuwe fokkers, en dat is een van de beginnersvragen.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan jij dit weten als je pas 1/2 dagen op fok zit?
Even kijken welke user een tijdje niet online komt zodat wij weten van wie jij een kloon bent.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef Jivis het volgende:
Jongens jongens wat zitten we hier te kijken naar een geweldige pot voetbal.
En voor de blinden dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah, steun voor de doven en slechthorenden!
Praat te snel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Waarom laten ze Wilfred niet een keer becommentariëren
Je bedoelt zoals zo:quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Maar dat geheel terzijde, wat dat betreft.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Steven ten Have en Cruijff samen is ook wel nicequote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rene van der Gijp en Sierd de Vos. Mooi duo
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Steven ten Have en Cruijff samen is ook wel nice
Vroeger deed hij wel wedstrijden toen ze nog Engels en Duits voetbal hadden op RTL7. Ik mis die tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Zeker, wat een schoonheid.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze goal past perfect in deze wedstrijd
Schone fick mit deinem schwester!!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ich bin wieder aus. FM12 wenig zu spielen. Dann haben Sie keine Probleme mit mir. Und ich habe einige der Langeweile.
Auf Wiedersehen
Die wordt toch genegeerd de hele tijdquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders doen ze co-commentaar met Wim Kieft.
Oh nee, toch niet
Als Dries de goal zou scoren die we net zagen had je een orgasme gekregenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo'n omhaal is 10x mooier als die beter op zijn voet komt en onder de lat erin gaat.
Zie Rooney.
Nein. Du bist eine schlampe.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schone fick mit deinem schwester!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kieft is nog de beste co commentator op Sport1 anders. Ze hebben het Roy Makaay ook eens laten doen, wtfquote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Anders doen ze co-commentaar met Wim Kieft.
Oh nee, toch niet
Nu vergeet je het o zo geniale werk van Marc van Hintum en Aad de Mos. En Groenendijk ook nog.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kieft is nog de beste co commentator op Sport1 anders. Ze hebben het Roy Makaay ook eens laten doen, wtf.
Sowieso.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:46 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Als Dries de goal zou scoren die we net zagen had je een orgasme gekregen
Van Hintum de gemoedelijke Brabander is ook altijd spannend ja. Opzich vind ik Groenendijk nog wel te doen. De Mos nog nooit gehoord eigenlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu vergeet je het o zo geniale werk van Marc van Hintum en Aad de Mos. En Groenendijk ook nog.
Hij zei laatst nog in VI dat hij dat nóg leuker vond dan een avondje in een studio analistje spelen op Eredivisie Live.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Hintum de gemoedelijke Brabander is ook altijd spannend ja. Opzich vind ik Groenendijk nog wel te doen. De Mos nog nooit gehoord eigenlijk.
Right, Luuk is 10x beterquote:
getweet vanuit de lappenmand.quote:
Wat een onzinnige smiley. Het is geen dijenkletser, maar best wel een leuke opmerking.quote:
Siem is een faler jongequote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzinnige smiley. Het is geen dijenkletser, maar best wel een leuke opmerking.
Maar op fok gebruikt iedereen die smiley, dus ik dacht ik hoor erbijquote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een onzinnige smiley. Het is geen dijenkletser, maar best wel een leuke opmerking.
Volgende ronde begint pas het spektakel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:57 schreef PaulHarris het volgende:
Sowieso Europa league met die kut clubs uit die kut landen.
Klopt, hopelijk loot PSV een grote club, mooi affiche en dan er lekker uit.. lekker op de 2e plek richten in de competitie.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgende ronde begint pas het spektakel.
Want Twente is goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
wat een kortzichtig gelul van johan
want Gert Jakobs is een visionair!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeker niet, maar Twente heeft vandaag niks te winnen. In zo'n veredelde oefenpot moet je niet alles geven om te winnen. Energie die je in deze wedstrijd steekt, kom je later in het seizoen tekort...gewoon gelijkspelen met 0,0 inspanning, meer moet je niet willen...quote:
Hallo, heb je de afgelopen maanden niet opgelet?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker dartsenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Twee weken lang Marcel Maijer...?
Oh my god, dat moet een droom zijn!
Ja die is z'n basisplaats wel zeker, als ie dat nog niet wasquote:
Dan moet je Odense de overwinning ook gunnen anders heeft het nog 0 nutquote:
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Plasterk het volgende:
Als Twente iets aan zet dan winnen ze dit makkelijk.
Hebben ze geen zin in blijkbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Plasterk het volgende:
Als Twente iets aan zet dan winnen ze dit makkelijk.
Leuk toch.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef PaulHarris het volgende:
Ook zo'n raar tikje van (de voetbal wereld) commentatoren, altijd opnoemen uit welk land zo'n voetballer komt
Zeker gun ik het Odense wel, al lijkt het nog niet echt de goede kant op te gaanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je Odense de overwinning ook gunnen anders heeft het nog 0 nut
kwaliteit jongequote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef DaDude1987 het volgende:
bah bah Twente maakt zoveel stomme overtredingen
B elftal, geen zin er in hebben etc.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Akwasi het volgende:
Ik schakel net in... 2-1 wat is deze?
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:18 schreef Akwasi het volgende:
Fucking Adriaanse... hopelijk wordt hij snel ontslagen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Saaie wedstrijd man..
Gelukkig morgen weer naar de Eindhoven
Wees blij dat je Stokstaart niet bent, die moet naar Zagreb.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Paxcon het volgende:
Saaie wedstrijd man..
Gelukkig zaterdag weer naar de Euroborg
En die komt er nu in.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:24 schreef Paxcon het volgende:
Ze spelen in een B-opstelling en dan staat Berghuis niet eens basis?
1 erin, nog 2 te gaanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker gun ik het Odense wel, al lijkt het nog niet echt de goede kant op te gaan
Hebben jullie de EL al weer gewonnen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef sausagin het volgende:
Anderlecht 4-1 , 18 op 18 is binnen
Heb ik dat ergens vermeld? 18 op 18 is geen referentie , zie maar naar Salzburg 2 jaar geleden , lagen er al direct uit na de winter.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hebben jullie de EL al weer gewonnen?
schandequote:Op woensdag 14 december 2011 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
Geen enkele corner nog voor Twente, pfff.
Want dan moeten jullie tegen?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Ties02 het volgende:
't kan mij allemaal niks boeien, als ze zondag maar hun best doen
en Fer een hattrick scoortquote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Ties02 het volgende:
't kan mij allemaal niks boeien, als ze zondag maar hun best doen
Heb wel een liedje over de zus van Gijpie...quote:Op woensdag 14 december 2011 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand nog enigszins incestueuze uitspraken? Dan komt er tenminste weer wat leven in dit topic.
Ik bedoelde meer in de sfeer vanquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb wel een liedje over de zus van Gijpie...
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel een condoompje om neem ik aan?
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel een condoompje om neem ik aan?
Dit iddquote:
Naam klinkt me Grieks in de orenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |