Kom op jij als Twente fan moet nu wel supporteren he, pompomps klaar?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Kom op jij als Twente fan moet nu wel supporteren he, pompomps klaar?
Effe lekker in slaap dommelen op m'n bankie, heerlijk manquote:Op woensdag 14 december 2011 21:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik gok op een gigantische zaadpot, mooi voor op de achtergrond :p
geen 1quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoeveel Twentesupporters zitten daar?
Op de reserve bank na niemand.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
Hoeveel Twentesupporters zitten daar?
Ja, veel supporters hadden al tripje geboekt en dan krijg je van Twente even bericht dat er niks doorgaat, beetje jammerquote:Op woensdag 14 december 2011 21:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wat triest. Waren dat die 'lijkzakken' dreigementen?
Niet echt een aantrekkelijke wedstrijd iddquote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef PaulHarris het volgende:
Wie gaat er nou ook uberhaubt naar Polen, en dan ook nog als je al geplaatst bent..
Daar staat ook zon idioot met en megafoon vooraan het vak, en als je niet meezingt krijg je een klap op je bekquote:
Ja maar er zal maar wat mis gaan zeg...quote:Op woensdag 14 december 2011 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, veel supporters hadden al tripje geboekt en dan krijg je van Twente even bericht dat er niks doorgaat, beetje jammer
Pizzaboy kan zeker wel een balletje tegen houdenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax heeft tenminste Verhoeven als derde keeper
Die ploeg waar PSV afgelopen keer tegen moest (uit) stonden met 0-2/0-3 achter en bleven de hele wedstrijd zingen, echt een hele toffe sfeer.. kunnen wij in Nederland wat van leren.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Allemaal juichen die polen, maar over een uurtje zijn ze gewoon uitgeschakeld
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fulham denkt nu aan omkoping. Zagen jullie die knipoog niet?
Duitse bratwurstenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Met wat? Hoertjes? of gejatte auto's? Of tulpenbollen?
Beetje gemaakte sfeer als je het mij vraagt, zo'n idioot met een megafoon hoef ik niet in m'n vakquote:Op woensdag 14 december 2011 21:19 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Die ploeg waar PSV afgelopen keer tegen moest (uit) stonden met 0-2/0-3 achter en bleven de hele wedstrijd zingen, echt een hele toffe sfeer.. kunnen wij in Nederland wat van leren.
Ik zing nooitquote:Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Beetje gemaakte sfeer als je het mij vraagt, zo'n idioot met een megafoon hoef ik niet in m'n vak
Als het een wedstrijdje wordt wie het langst of bij welke stand blijft zingen (vak410) haak ik af
goede troll (hoop ik)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoeveel moet Twente spelen om door te gaan?
90 minutenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
maakt niet uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn al door.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
si.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh nee ze zijn al door hè? Alleen AZ is nog onzeker?
love actually is op rtl5quote:Op woensdag 14 december 2011 21:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
quote:
21.19 belde, ze willen hun grap terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Marsman ging wel raar in de fout bij de 1-0. Ik zeg omgekocht dit!
Rood is niet helemaal jullie kleur nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef Ties02 het volgende:
wat een lelijk tenue hebben we dit jaar toch
whut? ik bedoel gewoon het shirt (ontwerp)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Rood is niet helemaal jullie kleur nee.
Ze mogen geen alcohol schenken bij Europese wedstrijd in de stadions.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef muzas het volgende:
wisla heeft nog kans toch? Waarom is dat halve stadion dan leeg?
Ze missen Maaskant als trainer waarschijnlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 21:26 schreef muzas het volgende:
wisla heeft nog kans toch? Waarom is dat halve stadion dan leeg?
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten de Nederlandse clubs in de Europa League altijd naar minstens 2 landen waarvan je denkt. Had ik nog liever met mn zus geneukt.. Voegt geen ene cent toe aan de Europa League.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolwutquote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom moeten de Nederlandse clubs in de Europa League altijd naar minstens 2 landen waarvan je denkt. Had ik nog liever met mn zus geneukt.. Voegt geen ene cent toe aan de Europa League.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker openmindedquote:Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Zijn ze zo extreem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |