Gewoon meteen een ban voor dat soort mensen....quote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik denk ik link even. Ging weer over die kledders
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ik denk ik link even. Ging weer over die kledders
Ouch, gecondoleerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehad
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:45 schreef Boudibou het volgende:
Baby's zijn wel relaxed. Zolang ze zachte wangen hebben en niet kunnen praten tenminste.
Leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 22:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat net op de verjaardag van mijn moeder. mijn zus en mijn nicht zijn zwanger.... ik heb mijn portie wel gehad
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk tochquote:Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Leuk!
Mijn zusje vertelde me vorige week dat ze ook zwanger was, helaas is dit niet waar maar waarom die testen positief aangeven wist de dokter niet
6 testen. Op allemaal staat een streepje, kruisje of het woord zwanger.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk toch
Verschillende zwangerschapstests? (als in: van andere fabrikanten?)quote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef Tally het volgende:
[..]
6 testen. Op allemaal staat een streepje, kruisje of het woord zwanger.
Wat meui!quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef rival het volgende:
[..]
meerdere tests geven een fout resultaat? belachelijk toch
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Verschillende zwangerschapstests? (als in: van andere fabrikanten?)
Skychannel! FunFactoryquote:Op woensdag 14 december 2011 22:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat meui!
Wat was televisie kijken vroegah toch leuk...
Is het zo'n type die al jaren aan het proberen is? Anders is het wel bizar dat je "er kapot van bent"quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.
In het ziekenhuis is gekeken met echo maar zien niks.
Hopelijk gaan ze (nadat ze bij gekomen is want ze is er kapot van) uitzoeken waarom.
Dat weet ik dan weer niet.
Zo'n type?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is het zo'n type die al jaren aan het proberen is? Anders is het wel bizar dat je "er kapot van bent"
Zo! Dat is echt zwaar KUT.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Jup. Ook die van de dokter zelf gaf zwanger aan.
In het ziekenhuis is gekeken met echo maar zien niks.
Hopelijk gaan ze (nadat ze bij gekomen is want ze is er kapot van) uitzoeken waarom.
Dat weet ik dan weer niet.
Dat kan, maar komt op hetzelfde neer....quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo'n type?
Kan je niet gewoon vragen: is ze al een tijdje bezig?
Het lichaam maakt dus hcg aan maar WAAROM?quote:Op woensdag 14 december 2011 23:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Zo! Dat is echt zwaar KUT.
Vind het een heel bizar verhaal Tally..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |