abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4984580
Zijn er meer fokkers die daar maandag heen gaan?? Van 15 tot 25 juli ben ik daar. Waar kan je nou lekker uitgaan in Malgrat. Ik doel dan niet op de skihutten, maar op betere techno-hardhouse-hardtechno discotheken. Iemand suggesties en andere aanraders in Malgrat??
pi_4984689
Ik zit in hotel Indalo Park. Is dit netjes en hoe zijn de bedden en het beddengoed....moet je dat zelf maar meennemen voor de zekerheid of is het een netjes hotel. Vorige keer kon je door de lakens heen kijken zo verrot namelijk(ander hotel). Maar wie weet er wat van dit hotel en ervaringen etc.
pi_4984881
Hee nou ik ben woensdag terug gekomen uit Malgrat.....en ik zat ook in Indalo Park.......erg mooi een goed hotel! je hoeft zeker geen lakens mee te nemen en de bedden zijn goed ;-) En leuk uitgaan, tja........er zijn (volgens mij) 2 grote discotheken, QK en Jon Guan....toen ik er was was Jon Guan erg rustig, en bij QK was het altijd wel druk en ook leuk, verschillende soorten muziek, k heb alleen geen techno gehoord...bij Jon Guan ook niet......tenminste niet toen ik er was.... dus je moet zelf maar ff kijken wat er dan gedraaid wordt....
pi_4985072
Dus wel aan te raden zeg maar......is er nog iets leuks in de omgeving ofzo behalve strand etc. ? Leuke trips ergens naar toe?
pi_4985302
Nou wij zijn met de trein naar Barcelona gegaan.......ben je dr in een uur en 10 minuten.....en daar is natuurlijk veel te zien (en je kan dr leuk winkelen hehe)....en verder.......er liggen natuurlijk veel plaatsen in de buurt.......wij zijn ook naar water world in Lloret geweest.......zwembad-park-achtig iets met allemaal glijbanen......ook eluk!!!! en verder ben je zo in blanes, calella, lloret enzow........dus genoeg te doen!
pi_4985354
Disco heet Don Juan ipv Jon Guan...
Hier is een topic over Malgrat, misschien ook handig om te bekijken..
pi_5630601
We gaan verder in een centraal topic!

Malgrat in Spanje

[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 02-09-2002 23:15]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')