quote:
Stand December 2011:quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
Sands mag er nog 1 punt extra bij.
Ah tiende deelquote:Op woensdag 14 december 2011 22:35 schreef The_Substitute het volgende:
Sands mag er nog 1 punt extra bij.
Omdat ie een koffer trekt met wieltjes, d.m.v. een riem?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
waarom heeft mr ladykiller zijn hand als of die ook een trolley aan het trekken is?
Ditquote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Omdat ie een koffer trekt met wieltjes, d.m.v. een riem?
Kretaquote:Op woensdag 14 december 2011 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, vorige week nog een recensie over gelezen. Ze gaan op zuip/neukvakantie in Spanje volgens mij.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:28 schreef picodealion het volgende:
Het is niet Get Him To The Greek zeker?
quote:
Anders had je 'm.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef Sands het volgende:
Ik moest er ook weer eentje extra typen
Firstquote:Op woensdag 14 december 2011 23:45 schreef Michelangelo2 het volgende:
L.A. Confidential
Gladiator
American Gangster
The Insider
Cinderella Man
Sowieso moet ik eerst leren om een vraag te lezenquote:Op woensdag 14 december 2011 23:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Anders had je 'm.
Ik was met de vierde bezig toen er al updates waren.
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:59 schreef Michelangelo2 het volgende:
It's a Wonderful Life
James Stewart en Capra
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:09 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lucille Ball? Zou niet zo snel nog een naam weten.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:18 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mr Smith Goes to Townleuke combinatie van titels
It Happened One Night
Arsenic and Old Lace
Mr. Deeds Goes to Town?
quote:
Lijkt me te kloppenquote:
Nee, deze vrouw is niet zo stoer als Jada. Ze is meer into het zingenquote:
Woeiquote:Op donderdag 15 december 2011 10:41 schreef Hulkio het volgende:
Princess and the Frog
En dan nog gokje op: Dreamgirls
Naked Lunch?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:49 schreef Hulkio het volgende:
Vakantiefoto: welke filmset?
[ [url=]afbeelding[/url] ]
RanTheMan+1quote:Op donderdag 15 december 2011 11:34 schreef RanTheMan het volgende:
Bij the Beach mochten ze willen zulke luxe hutjes te hebben, bij Thailand en Myanmar moet ik meteen aan Rambo denken, maar dat lijkt me niet
Die kant konden we niet op vanwege de overstromingen.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:40 schreef RanTheMan het volgende:
serieus? proest, ik dacht eerder aan bridge over river kwai, wat een lachertje dit..
nopequote:Op donderdag 15 december 2011 11:48 schreef hornage het volgende:
onbewust?
Zal wel niet Hel van 63 zijn dan.....
correct en nopequote:Op donderdag 15 december 2011 11:53 schreef picodealion het volgende:
Ik neem aan dat hij op tv als weerman te zien is in de film?
Sint?
Je overschat onze nl filmkennisquote:Op donderdag 15 december 2011 12:04 schreef RanTheMan het volgende:
Nee man, jullie zitten er echt heel ver naast, Had verwacht dat dit een makkie zou zijn.
de film komt niet uit nl, maar gewoon uit het consumenten Mekka van de film industriequote:Op donderdag 15 december 2011 12:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je overschat onze nl filmkennis
nope zie hier boven, dr zit zelfs een oscar winnaar inquote:
Ik heb 'm opgezocht, de film kwam zelfs even in me op eerder maar de hints brachten me echt compleet op het verkeerde spoor. Hij is zeker te doen.quote:
HEHE eindelijk:quote:
hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef Baszh het volgende:
Damn, die hints gaan echt nergens over
nou, achteraf wel. Creatieve hints!quote:Op donderdag 15 december 2011 12:44 schreef Baszh het volgende:
Damn, die hints gaan echt nergens over
Laat ik het zo zeggen, heb hem maandag tijdens het eten gekeken, was die dag echt heel vrolijk, maar na het kijken van die film moest ik toch echt even bijkomen, ergste is dat ik een kerstboom ging kopen na de film en er geen zin meer in hadquote:Op donderdag 15 december 2011 12:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nou, achteraf wel. Creatieve hints!
Is die film wat?
Stand December 2011:quote:
ik wilde t nog posten.. mar leek me neit, kan die verdomde priester ook helemaal niet plaatsenquote:
Ik die huilende vrouw vooral niet, maar die priester inderdaad ook niet. Na het derde en vierde plaatje moest ik er wel aan denken, maar kon de boel niet rijmen.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik wilde t nog posten.. mar leek me neit, kan die verdomde priester ook helemaal niet plaatsen
quote:
Dat is toch die priester die van kleine meisjes houdt?quote:Op donderdag 15 december 2011 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik wilde t nog posten.. mar leek me neit, kan die verdomde priester ook helemaal niet plaatsen
Die huilende vrouw kan ik me ook niet herinnerenquote:Op donderdag 15 december 2011 14:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik die huilende vrouw vooral niet, maar die priester inderdaad ook niet. Na het derde en vierde plaatje moest ik er wel aan denken, maar kon de boel niet rijmen.
Stand December 2011:quote:Op donderdag 15 december 2011 14:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Vast het leukste genre van vroeger. De Film Noir
quote:
quote:
quote:
quote:
nope, ik weet het inmiddels, moet ik een zooi vage hints geven of een andere vraag?quote:
Ah, dacht dat Sam zelf een nieuwe vraag zou stellen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:25 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nope, ik weet het inmiddels, moet ik een zooi vage hints geven of een andere vraag?
Dat duurt me te langquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:46 schreef hornage het volgende:
1 The Illusionist![]()
2
3 Lilo & Stitch![]()
4
5 Finding Neverland![]()
6
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:57 schreef DragonFodder het volgende:
2. The assassination of Jesse James by the coward... Euh, dinges?goes genoeg, robert ford
5. Geen idee
Trivia van welke filmquote:The school's original mascot was going to be a leopard, but it was changed to a wildcat.
quote:
Toch welquote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:16 schreef The_Substitute het volgende:
One flew over the cuckoo's nest![]()
Apocalypse now![]()
All The President's Men![]()
The Graduate?![]()
?
?
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef wyccie het volgende:
Johnny Depp was ook mijn gok geweest, maar ik .... weet niet waarom....![]()
Misschien Bela Lugosi?
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
Bill Nighy dan? (blijven maar even bij PotC)
quote:Great-granddaughter of H.H. Asquith, British Prime Minister (1908-1916).
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:18 schreef wyccie het volgende:
Die Asquith heb ik ooit eens eerder gelezen...
Rachel Weisz?
quote:
quote:
Dan maar niet. Nooit gedacht dat dat echt een film was.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt inderdaad. Als je die niet kent, dan ben je geen filmtriviant.
quote:
toch niet van die slechte film ehh... wing commander?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:47 schreef DragonFodder het volgende:
De Independence had ook nog een zusterschip, de Freedom.
Nope. Die film speelt zich grotendeels op of nabij Aarde af.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
toch niet van die slechte film ehh... wing commander?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:01 schreef victorinox het volgende:
1. The Thing?
2. Star Wars: The Phantom Menace Verkeerde film, goede franchise.
4. Contact![]()
Nope. In de Delta pod zit een "astronaut" die erg belangrijk is voor het plotquote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef victorinox het volgende:
1. The Day the Earth Stood Still?
Hoewel dat in het origineel een vliegende schotel is.
Die dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |