Ik had het dan ook niet over jouw handjes vrind.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee we zijn toch na de eerste nacht bij de zeeman zo'n broek wezen halen
En ik ken hele andere foto's uit dat trapgat.
En niks handjes Cat, die dubieuze gevormde is links, ik ben rechts
Jij bent iddquote:Op woensdag 14 december 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het knappe ventje is Ll, die nog knappere deerne er naast ben ik
Ik noem je knap en jij reageert daaropquote:
Vooral Gb, zo jong en ongewis van de foto's die zo'n pose op zouden leverenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
Ja maar die zijn te ongekleed en te erotisch
Kusje?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem je knap en jij reageert daarop?
2010quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent idd!
Nu de vraag der vragen, hoe lang is dit geleden?
Jaar of 20 10 5 2quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent idd!
Nu de vraag der vragen, hoe lang is dit geleden?
Het was heul mooi weer toenquote:
omdat jij... Nou jaquote:
Ja, daar beschermde het traphekje niet tegen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooral Gb, zo jong en ongewis van de foto's die zo'n pose op zouden leveren
Toe maar danquote:
Ooh, dat valt meequote:
Autistje.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:18 schreef Qwea het volgende:
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel | Maarten-Pieter
Het photobucket album heeft 2010 in de naam, dus daar ging ik maar van uitquote:
dat jaquote:
Doe es postenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind de foto van elastiekjes schietende Ll cute
Dat is die die ik vreselijk vind hequote:Op woensdag 14 december 2011 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind de foto van elastiekjes schietende Ll cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |