Ik zeg heul niks over vingers die ergens ingaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMGjij zegt dat er wel 9 ingaan? Nou ik kan je vertelle.... nee
Dat is niet grappigquote:Op woensdag 14 december 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Genante lijven op tv nu met anale lekkage
Ja en nee. Ik ging eerst nog internetbankieren en ik had verwacht dat hij al vol wasquote:
Overijssel, 1987.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, uit welke provincie kom je en in welk jaar ben je geboren?
Met die 9 vingers van Ll zeker.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja en nee. Ik ging eerst nog internetbankieren en ik had verwacht dat hij al vol was
Nog minder? Jezus, ik mag ook gewoon niet genieten he?!quote:Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder in je kont laten neuken
Dat ken ik niet. Film? Serie?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
Genante lijven is tof trouwens. Maar ik kijk The Prestige en dat is nog toffer.
Best wel, maarja, met zo'n dildo met 20cm omtrek kan je toch niet verwachten dat het daarna waterdicht sluitquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog minder? Jezus, ik mag ook gewoon niet genieten he?!
Dan heb ik een toffe mamaquote:Op woensdag 14 december 2011 21:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oeps, je bent niet mijn zus, maar mijn dochter
Film met Christian Bale (quote:Op woensdag 14 december 2011 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Film? Serie?
Dat zegt Maurice de Hond ookquote:
Waar?quote:
Niks voor mij dusquote:Op woensdag 14 december 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
Film met Christian Bale (!!! ) en Hugh Jackman (
!!! ).
Jij bent geslaagd voor het onderwerp 'het snappen van grappen'quote:Dat zegt Maurice de Hond ook.
Onzin. Het is een Christopher Nolan film en Scarlett Johansson speelt er ook in.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks voor mij dus
[..]
Jij bent geslaagd voor het onderwerp 'het snappen van grappen'
*kijkt*quote:
Dat maakt het interessanter. Scarlettquote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onzin. Het is een Christopher Nolan film en Scarlett Johansson speelt er ook in.
http://www.imdb.com/title/tt0482571/quote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat maakt het interessanter. Scarlett
Even IMDB'en
Ah 8,4 zeg je? Ik ga hem even op mn Popcorn Hoer slingerenquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat maakt het interessanter. Scarlett
Even IMDB'en
Ja, toffe film.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah 8,4 zeg je? Ik ga hem even op mn Popcorn Hoer slingeren![]()
Gister Horrible Bosses gekeken, en er staat nog wat meer klaar, waaronder Vicky Christina Barcelona, ook met Scarlett, van Woody Allen... Iemand die al gezien?
Hmm de omschrijving zegt me wel wat ja trouwensquote:Op woensdag 14 december 2011 21:43 schreef Goodbye het volgende:
The Prestige is echt een mega goede film, heb je die nog nooit gezien Ll?
Photobucket is stomquote:Op woensdag 14 december 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Waarom komt die foto hier nou op zijn kant als ie in Photobucket gewoon goed is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |