Hahahahahah, ik vergleek der idd ook met wandy gisteren qua gezichtquote:
Ben hem gewoon aan het checken.quote:Op zondag 18 december 2011 23:11 schreef THEFXR het volgende:
let op, straks op eurosport, strikeforce van vannacht om 23.30!!
MIXED MARTIAL ARTS: Strikeforce , USA - G. Melendez (USA) - J. Masvidal (USA) (95min)
Post eens een picquote:Op maandag 19 december 2011 18:11 schreef leeroy het volgende:
Ik ga denk ik het walkout shirt van the reem bestellen!
Mooi shirtje al zeg ik het zelf!
Die ja!quote:
Dit leek nergens op. Die bullrushes moest hij het toch van hebben altijd. Crocop heeft zijn ziel gestolenquote:Op maandag 19 december 2011 12:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Whoa, dat soort moves zie je normaal gesproken alleen bij Jean Claude van Damme films voorbij komen![]()
=======================
Ik snap niet waarom Bob Sapp nu deze vechtstijl heeft. Kan me zijn bullrushes nog herinneren waarmee hij altijd veel succes had. Nu staat hij er maar bevroren bij. Dacht eerst nog dat hij iets nieuws aan het uitproberen was om z'n nieuwe stijl van tactisch vechten te showcases maar niet dus.
En waar zijn z'n groundskills? Met 7 jaar oid rondlopen in de MMA wereld moet hij nu toch wel meer kunnen dan wat we hier zien?
Ik vind ze maar allemaal verrekes lelijk... BJ Penn heeft een leuke maar zit bamvol met adsquote:Op maandag 19 december 2011 18:33 schreef leeroy het volgende:
[..]
Die ja!![]()
Die is er ook nog in het wit!
Ik heb ook zitten kijken voor het walkout shirt van Hendo van UFC 139!
Je betaald meer shipping kosten dan dat het shirt waard is
hulde,kom net thuisquote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Hooidraad het volgende:
The MMA Hour With Overeem, 'King Mo,' Noons, Showtime's Espinoza
Nu live.
Vieze chubbyquote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fuck, ze hebben geen XXXLzwaar kut dit
Die van Hendo vond ik wel tof maar 39 euro shipping is veelste duur..quote:Op maandag 19 december 2011 19:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind ze maar allemaal verrekes lelijk... BJ Penn heeft een leuke maar zit bamvol met ads
Jones/Form Athletics heeft wel mooie designs maar ik wil geen fighter names erop want ik ben geen Jones fan of van Munoz
Whahahahahahhahaquote:Op maandag 19 december 2011 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fuck, ze hebben geen XXXLzwaar kut dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |