Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef warrel het volgende:
Geen fysio voor mij, maar ik wil binnensnel wel naar de kapperIk ben op zoek naar een fatsoenlijke doch goedkope. Hebben jullie tips?
Voor 4 bier doen we het ook welquote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Zaterdagmiddag op pad, zondag overdag huishoudelijke meuk en 's avonds naar t Paard voor Jamie Woonquote:Op donderdag 15 december 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
en wat zijn de plannen voor as weekend??
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:59 schreef YUR het volgende:
Moggeuh...
Vanmiddag naar Utrecht, hopen dat het weer niet slechter gaat worden
Schijnt nu hier en daar om te slaan naar natte sneeuwquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Veel slechter dan vanmorgen kan bijna niet hoor. Het plenste aardig, van Den Haag tot Utrecht. Goeie reis!
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor een sixpack bier haal ik de tondeuze er wel overheen hoor
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartjequote:Op vrijdag 16 december 2011 09:35 schreef warrel het volgende:
[..]
Haha, kan ik dan nog wel een staartje dan?
En ik mag met dit mooie weer voor m'n werk naar Zwolle, daar waar de zon uiteraard altijd schijnt
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mijn tondeuze gaat tot 15 millimeter.Dat wordt dan een héél kort staartje. Een matje moet ook wel lukken. Heel haagsch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |