Hier zou het antwoord dus zijn: ja hoor, als dat geld er is. We zijn namelijk in gemeenschap van goederen getrouwd en het maakt geen ruk uit wie er nu wat betaalt.quote:Op donderdag 15 december 2011 14:30 schreef vanhal het volgende:
Opzich zou ik de wereld wel voor haar willen kopen en ben ik echt niet knieperig op mijn geld, maar als ik aan anderen vraag of zij ingeval zijn/haar partner iets wil hebben datgene betalen dan is het antwoord 'nee, waarom? ze heeft haar eigen geld'.
Ach ja, ik heb al eerder uitgelegd dat ze geen 4 wil. En waarom zou ik de telefoon moeten geven?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
Ik had het haar gewoon gegeven![]()
Typisch voor een Hollander dit.
Maar goed als jullie dat beiden zo willen waarom niet.
Tevens had ik er een iPhone 4 gegeven ipv een 3Gs
Wat een kut voorbeeld.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:27 schreef stijn_ het volgende:
Als jij een croissant hebt gekocht van 1 dag oud en je vrouw wil graag jouw croissant want die ziet er mooi/lekker uit, maar jij hebt wel honger dus koop je een nieuwe croissant voor jezelf, dan bereken je die toch ook niet aan je vrouw, of wel?
TS, het punt is helemaal niet de insteek. Sterker nog, het hele verhaal is niet het punt. Het punt is dat je jullie financiën als gescheiden ziet. Het feit dat je uberhaupt iets verkoopt aan je vrouw. Een relatie is een investering, zowel emotioneel als financieel.
is dit nou een echt issue of is dit stiekem een trolltopicquote:Op zaterdag 17 december 2011 10:40 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb al eerder uitgelegd dat ze geen 4 wil. En waarom zou ik de telefoon moeten geven?
Dat komt toch op hetzelfde neer, dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:11 schreef RavioliPunch het volgende:
Hier even op terugkomen.
Je vraagt dus 150 euro aan een persoon waar je je leven mee deelt, zodat jij voordeliger uitkomt met de iPhone 4? Geef je 3GS gewoon en vraag haar of ze een beetje mee wilt investeren voor de 4.
Maar als ik dit zo hoor, gaat er geloof ik iets niet goed. 6 jaar getrouwd al..
Ik dacht ook al 'dat verhaal ken ik!'quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef dwerg het volgende:
Je vraag heeft het Volkskrant Magazine gehaald:
"volgende week: moet ik zijn mobiel kópen?"
Het is in ieder geval een vraag die me direct aan dit topic deed denken.
Ik ben nogal lui en heb dus geen zin om te zoeken. Is er een linkje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef dwerg het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:59 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik ben nogal lui en heb dus geen zin om te zoeken. Is er een linkje?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef dwerg het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |