quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:28 schreef Nivo het volgende:
Wat een gezeik hier zeg
Als de TS en zijn vrouw iig voor dit soort zaken de financiën gescheiden willen houden dan is dat hun goed recht. Als de TS een 3G van MP had gehaald voor zn vrouw en zij die dan netjes had betaald dan was er niets aan de hand geweest.
Nu is de 3G in kwestie van hem en vraagt hij een bedrag van haar is het ineens het einde van de wereld.
Ja de TS had die telefoon gewoon kunnen geven en daar had hij een mooie beurt mee gemaakt. Maar als zij dit soort dingen gescheiden houdt dan lijkt mij dat de TS netjes gehandeld heeft. Hij heeft zelf een nieuwe telefoon en zn vrouw heeft de telefoon die ze wilde voor een nette prijs.
Tsja, een keuze.quote:(overigens snap ik ook niet helemaal dat je het überhaubt gescheiden wilt houden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, maar ok)
Interessante antwoorden!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef dwerg het volgende:
Je vraag heeft het Volkskrant Magazine gehaald:
"volgende week: moet ik zijn mobiel kópen?"
Het is in ieder geval een vraag die me direct aan dit topic deed denken.
Printscrenen op een iPad doe je door de homeknop en de aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Geen idee hoe dat moet op een iPad.
Ja, en dat JIJ dat vindt moet MIJ boeien?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:48 schreef KoekiMonster het volgende:
ik vind dat AL het geld AL jullie GELD is , en dat je dus ook niet van elkaar kunt overkopen omdat het JULLIE geld is
Slechte Zaak![]()
maarja , als jullie het allebij goed vinden en er geen probleem bij zien, zie ik het ook niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |