abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107743971
quote:
16s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef NietDoen het volgende:
TS is gierig
Hoezo?
pi_107744651
:')
Meer kan ik echt niet zeggen. Gewoon :')
pi_107744776
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:19 schreef Asgard het volgende:
:')
Meer kan ik echt niet zeggen. Gewoon :')
Dan heb je het verhaal vast niet helemaal begrepen. :)
pi_107782752
Wat een gezeik hier zeg

Als de TS en zijn vrouw iig voor dit soort zaken de financiën gescheiden willen houden dan is dat hun goed recht. Als de TS een 3G van MP had gehaald voor zn vrouw en zij die dan netjes had betaald dan was er niets aan de hand geweest.

Nu is de 3G in kwestie van hem en vraagt hij een bedrag van haar is het ineens het einde van de wereld.

Ja de TS had die telefoon gewoon kunnen geven en daar had hij een mooie beurt mee gemaakt. Maar als zij dit soort dingen gescheiden houdt dan lijkt mij dat de TS netjes gehandeld heeft. Hij heeft zelf een nieuwe telefoon en zn vrouw heeft de telefoon die ze wilde voor een nette prijs.

(overigens snap ik ook niet helemaal dat je het überhaubt gescheiden wilt houden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, maar ok)
pi_107857099
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:28 schreef Nivo het volgende:
Wat een gezeik hier zeg

Als de TS en zijn vrouw iig voor dit soort zaken de financiën gescheiden willen houden dan is dat hun goed recht. Als de TS een 3G van MP had gehaald voor zn vrouw en zij die dan netjes had betaald dan was er niets aan de hand geweest.

Nu is de 3G in kwestie van hem en vraagt hij een bedrag van haar is het ineens het einde van de wereld.

Ja de TS had die telefoon gewoon kunnen geven en daar had hij een mooie beurt mee gemaakt. Maar als zij dit soort dingen gescheiden houdt dan lijkt mij dat de TS netjes gehandeld heeft. Hij heeft zelf een nieuwe telefoon en zn vrouw heeft de telefoon die ze wilde voor een nette prijs.
^O^ O+

quote:
(overigens snap ik ook niet helemaal dat je het überhaubt gescheiden wilt houden als je in gemeenschap van goederen bent getrouwd, maar ok)
Tsja, een keuze. :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:03:00 #206
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107857456
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef dwerg het volgende:
Je vraag heeft het Volkskrant Magazine gehaald:

"volgende week: moet ik zijn mobiel kópen?"

Het is in ieder geval een vraag die me direct aan dit topic deed denken.
Interessante antwoorden!
The love you take is equal to the love you make.
pi_107858022
Waar kan ik dat Volkskrant artikel terug lezen? Of heb je wellicht een printscreen? :)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:36:52 #208
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_107858438
Geen idee hoe dat moet op een iPad.
The love you take is equal to the love you make.
pi_107858482
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Geen idee hoe dat moet op een iPad.
Printscrenen op een iPad doe je door de homeknop en de aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken.
Vervolgens kun je bij de foto's app de printscreen mailen.
Ik kan je mijn emailadres pm-en?

Is dat artikel gratis te bekijken, of moet je ervoor betalen? Welke app is het?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:26:16 #210
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_107866626
Als je had gezegd om van de gezamenlijke rekening voor jou een iPhone 4 op Marktplaats te kopen om vervolgens jouw oude 3GS aan haar te geven, had niemand in dit topic en in je omgeving je raar aangekeken. Win-win-win situatie; zij blij, jij blij, geen rare reacties.
pi_107866687
slickk geeft goeie samenvatting; ts moet verwachtingspatronen leren managen. ^O^
pi_107867297
ik vind dat AL het geld AL jullie GELD is , en dat je dus ook niet van elkaar kunt overkopen omdat het JULLIE geld is

Slechte Zaak :N

maarja , als jullie het allebij goed vinden en er geen probleem bij zien, zie ik het ook niet ^O^
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
pi_107872239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 18:48 schreef KoekiMonster het volgende:
ik vind dat AL het geld AL jullie GELD is , en dat je dus ook niet van elkaar kunt overkopen omdat het JULLIE geld is

Slechte Zaak :N

maarja , als jullie het allebij goed vinden en er geen probleem bij zien, zie ik het ook niet ^O^
Ja, en dat JIJ dat vindt moet MIJ boeien? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')