quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dekentjes en andere vieze kroeldoekjes en snuggy's![]()
![]()
![]()
Niet haten op dekentjes en snugglys.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zeg: houd er een glas drank onder.quote:
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij moet hij ongesteld worden of zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheidquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dekentje op de bank, wat is daar nou weer mis mee?
Nu ben ik wel benieuwd wat je nou met een kroeldoekje bedoelt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat valt mee, maar van die vieze kroeldoekjes of dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
dingen als snuggy, toppunt van seksloosheid
quote:
ZIE!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet haten op dekentjes en snugglys.![]()
Verdomme ik moest lachen!quote:
Nee, dan nog steeds niet!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n snuggie kan best sexy zijn, als je weet dat ze er niks onder aan heeft
ik ben heul niet seksloosquote:
Eensquote:
Ik vind Bette in een snuggy nog steeds het toppunt van uber-gheyl hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
Soft Kitty, warm kitty, little ball of furquote:Op woensdag 14 december 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
TBBT met de allereerste Soft Kitty is op tv!
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakkenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Comfortabel is het vást, maar sekseh, no way. Maar dat geeft geen donder als je alleen thuis bent bijvoorbeeld
RTL7, nu!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
Mweh, er komt geen fuck op tv.
Ja, Love Actually, maar die slaan we maar even over
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, maar goed, een vrouw hoeft toch ook niet altijd ubersexy te zijn. Thuis wil je toch lekker in je slobberbroek/snuggy lopen, niet in een ubersexy jurkje met de meest mooie (maar vast oncomfortabele) lingerie, en jarretels en hakken
Ja, dat!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal voor gekke dingen.
Zie PIquote:Op woensdag 14 december 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja nou echtHartstikke leuk en sexy hoor, maar als je dat dagelijks ziek wordt dat toch 'normaal' en is het speciale er af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |