Wat een opvang voor gehandicapte.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja een foto van de vis met 1 oog
[ afbeelding ]
Jouw vis is ook lelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn big-ass goldfish.
Hij zinkt?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja een foto van de vis met 1 oog
[ afbeelding ]
Nee hij kan aardig goed zwemmenquote:
Kijk eens aan jouw vissen zijn al wat acceptabeler.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schaam me eigenlijk diep....
[ afbeelding ]
Kiekeboe.
dezenquote:
Heb je ook foto's van je hele aquariumquote:Op woensdag 14 december 2011 20:14 schreef tomaat52 het volgende:
Ik schaam me eigenlijk diep....
[ afbeelding ]
Kiekeboe.
[ afbeelding ]
Hehe dat lijkt net een koelboxquote:Op woensdag 14 december 2011 20:13 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wou al zeggen, koop in ieder geval een grotere dan Scorpie.
Prima.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van je hele aquarium?
Ben opzoek naar een goede afmeting .
En dat zijn neon tetra's toch, dus verwarmd ?
Jippie. je hebt er wel veel plezier in hé?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er zwommen er net gewoon 3 achter elkaar door dat gat heen!
Hoe goed! Daarmee hebben ze toch wel een aquarium verdiendquote:Op woensdag 14 december 2011 20:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er zwommen er net gewoon 3 achter elkaar door dat gat heen!
Heb jij thuis geen verwarming?quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan niet in een vissenkom.
Die jij postte zijn tropische vissen en hebben dus verwarming nodig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |