Nou en, het gaat om het gebruik er van, wat ze nu dus niet doen.quote:
Daar nemen ze me nooit serieusquote:Op woensdag 14 december 2011 19:48 schreef Pharkus het volgende:
Is dit niet iets voor onze vrienden van F&F?
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ejaculeer eens in die kom. En kijk of ze het opeten.
Ik heb vorige week wel stukjes frikandel in de kom gegooid, dat eten ze opquote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ejaculeer eens in die kom. En kijk of ze het opeten.
Ik zal hem eens op je hoofd gooien mallootquote:
Heb ze pas 2 maanden geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 19:49 schreef Scorpie het volgende:
Die van jou zijn superklein. Mijnen zijn groot
Ze hebben alle ruimte om te zwemmen hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Bukhoer het volgende:
Jeeeezus ... Vet kleine kom voor zoveel vissen..
Nee het is een ronde vissenkom.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:51 schreef Lolaatje het volgende:
Verwende goudvissen?Die beestjes zitten in een ronde vaas ofzo?
In het beginnen werden ze buitengesloten door de witte en goudenquote:
Jawel?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Dance-Commander het volgende:
10 goudvissen in 15 liter... Je stopt je golden retreiver toch ook niet een een kooi van een cavia?
Hoe dan ook veel te klein voor je vissen.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee het is een ronde vissenkom.
Verder heb ik er ook een bruissteentje met zuurstof pompje in zitten
Hoeveel moeten ze dan hebben ?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Hoe dan ook veel te klein voor je vissen.
Zal zo pic postenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb vorige week wel stukjes frikandel in de kom gegooid, dat eten ze op
[..]
Ik zal hem eens op je hoofd gooien malloot
Hij is gewoon van steen
[..]
Heb ze pas 2 maanden geloof ik
Zullen ze nog veel groter worden ?
Er gaat 15 liter in de bak.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Pharkus het volgende:
Ruim genoeg toch, anders zwommen ze wel door het gat in de steen heen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:56 schreef Pharkus het volgende:
Ruim genoeg toch, anders zwommen ze wel door het gat in de steen heen.
Doe maar. Zou wel leuk zijn toch?!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 zwom er net doorheen !
Ik heb hem een vinklopje gegeven.
Maar het was wel de kleinste vis, en hij heeft maar 1 oog, hij was gratis bij het tuincentrum.
Zal ik een foto van hem posten ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
waarom heb je geen mooie/leuke vissenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
1 zwom er net doorheen !
Ik heb hem een vinklopje gegeven.
Maar het was wel de kleinste vis, en hij heeft maar 1 oog, hij was gratis bij het tuincentrum.
Zal ik een foto van hem posten ?
Dat kan niet in een vissenkom.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
waarom heb je geen mooie/leuke vissen
[ afbeelding ]
neem een nemo!!
Ja dan zorg maar voor een verwarming.. dan kan het wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat kan niet in een vissenkom.
Die jij postte zijn tropische vissen en hebben dus verwarming nodig
Met voldoende ruimte kunnen ze een stuk groter wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 19:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoeveel moeten ze dan hebben ?
En hoe groot kunnen deze worden ?
Wil op zich wel een aquarium.
Onverwarmd is toch niet zo duur ivm geen verwarming aanwezig.
Ja maar daar kunnen de goudvissen weer niet tegen, dan moet ik die weggooien en dat is zieligquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dan zorg maar voor een verwarming.. dan kan het wel.
Is dat een aquariumquote:Op woensdag 14 december 2011 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn big-ass goldfish.
Door de wc.. blijven ze gewoon levenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar daar kunnen de goudvissen weer niet tegen, dan moet ik die weggooien en dat is zielig
Nee dat is vet zieligquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Door de wc.. blijven ze gewoon leven
Momentoquote:Op woensdag 14 december 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is dat een aquarium?
En heb je een foto van het hele aquarium?
Gewoon doenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
Tis dat mijn aquarium te goor is voor een foto.
Bitte warten.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik wil een aquarium kopen namelijk.
Ik kan ook een piranha aquarium kopen, dan kunnen de goudvissen ook nog ergens voor dienen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |