Daaruit concludeer ik dat je normaalgesproken mannen versiert.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ach joh, heb een jaar lang van Assen naar Zwolle gegaan in de trein, had er op den duur een sport van gemaakt om naast beetje van die onschuldig ogende onzekere meisjes te zitten en heb zoveel van ze op (toen nog) Hyves gehad en met verschillende afgesproken en zelfs nog met een paar seks gehad. Vrouwen willen net zo graag versierd worden als mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Dat ga ik een keer doen in de club, chocolademunten aan kuikens uitdelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:17 schreef Perzephone het volgende:
Vorige week nog.. Leuke jongen tegenover me, maar natuurlijk geen move van beiden.. :p
Toen ik uit moest stappen gaf hij me een chocolademunt haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:17 schreef Perzephone het volgende:
Vorige week nog.. Leuke jongen tegenover me, maar natuurlijk geen move van beiden.. :p
Toen ik uit moest stappen gaf hij me een chocolademunt haha
quote:Op maandag 19 december 2011 23:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ga ik een keer doen in de club, chocolademunten aan kuikens uitdelenEigenlijk zou je zoiets compleet gestoords gewoon moeten doen. Sowieso dat je dan de grootste lol beleeft. Als het dan na 50 blauwtjes een keertje lukt, sta je iig in het middelpunt van de belangstelling in verhalen op feestjes en partijtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, gestoord hoor. Lekker gek.quote:Op maandag 19 december 2011 23:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je zoiets compleet gestoords gewoon moeten doen. Sowieso dat je dan de grootste lol beleeft. Als het dan na 50 blauwtjes een keertje lukt, sta je iig in het middelpunt van de belangstelling in verhalen op feestjes en partijtjes.
Ik zeg ook niet dat ik het zou doen. Maar degene die erin zou slagen met het uitdelen van een chocolodamunt aan een chick in de kroeg te hosselen, zou van mij wel een heldenstatus toegedicht krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nou, gestoord hoor. Lekker gek.
Die eindigt t.z.t. met een kamerolifantje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 00:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het zou doen. Maar degene die erin zou slagen met het uitdelen van een chocolodamunt aan een chick in de kroeg te hosselen, zou van mij wel een heldenstatus toegedicht krijgen.
Daarop volgde?quote:
Oud topic weer mar gut.. Niemand meer gevorderd dus? :pquote:
Nee, niet in het OV.quote:
Aardig geprobeerd.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Cher- het volgende:
TS is een bange Nederlandse roomblanke boer die geen meiden durft aan te spreken en denkt dat hij goed in de markt ligt terwijl dit niet zo is.
Net doen alsof een meisje durven aanspreken iets bijzonders is.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:24 schreef Cher- het volgende:
TS is een bange Nederlandse roomblanke boer die geen meiden durft aan te spreken en denkt dat hij goed in de markt ligt terwijl dit niet zo is.
Ik stond dus laatst in de kroeg he. Eerste keer uitgaan, heel spannend enzo. Dus toen liep ik zo naar de bar, toen kreeg ik de schrik van mn leven, want er stond een VROUW achter. Baas als ik was, verzamelde ik al mijn moed en vroeg: ''Mag ik een cola?''. En toen keek ze me aan en zei ''ok''.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Net doen alsof een meisje durven aanspreken iets bijzonders is.
Wats deze, waarom post jij zo weinig manquote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kom nooit mooie meiden tegen in de trein.
Fawaka broeder, ik ben de afgelopen maanden druk met scorro enzo mang.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:07 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wats deze, waarom post jij zo weinig manen je gaat dan te weinig met de trein.
Jij kijkt dan ook niet lang genoeg en gaat meteen zitten.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik kom nooit mooie meiden tegen in de trein.
Jij hebt ook wel lagere standaarden dan hij.quote:Op maandag 5 maart 2012 05:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij kijkt dan ook niet lang genoeg en gaat meteen zitten.
Wat is dit?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:59 schreef Happy_with_U het volgende:
*Checkt treinflirt.nl*
Zaterdagavond miste ik net de trein naar alphen. Ik moest dus een half uur wachten en vroeg je om een vuurtje. Daarna ging ik naast je zitten en we raakten aan de praat. Jij was net terug uit Miami en was nu op weg om te gaan stappen in de Millers in Den Haag. Je studeerde aan de VU in Amsterdam. Ik vond het echt een leuk gesprek, en je zag er ook erg leuk uit moet ik zeggen;) Nou kan nog veel meer over je vertellen maar als je dit leest moet je maar snel even reageren want ik zou je graag nog een keer spreken, want het was echt gezellig. Baalde namelijk echt flink dat ik je nummer niet had gevraagd :S
X
TS is that you?
In de kroeg heb je doorgaans alle tijd om rustig te eyefucken, een ijsbreker te bedenken en de hossel uit te voeren. In het OV daarentegen moet je veel slagvaardiger zijn en daarnaast komt er ook nog eens bij dat in vergelijk met een uitgaansgelegenheid een aantal extra barrieres genomen moeten worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
Bekende klacht, het overkomt de wat minder efficiënte medemens nogal vaak heb ik het idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |