abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105592389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef chickmagneet het volgende:

[..]

Niet als je van Tilburg naar Amsterdam moet
Ja, maar het gaat erom waar ZIJ uitstapt. Vaak zit je niet meer dan 30 minuten met elkaar in de trein.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet. Uitzonderingen op het verhaal van TS zijn dus aanwezig!
Nice! Tsja, er zijn uitzonderingen op de regel, maar dat blijft natuurlijk een uitzondering.
pi_105592574
Amen TS, heel herkenbaar :(
pi_105592789
Interactie met mensen in de trein is overrated. Het doel van treinreizen is niet om je toekomstige levenspartner te ontmoeten, maar om op tijd op je werk te komen.

De kans om daadwerkelijk iemand te ontmoeten in de trein die daadwerkelijk de moeite waard is, is net zo groot als per ongeluk het medicijn voor alle soorten kanker te ontdekken door verschillende huishoudelijke producten te mengen en dit te testen op iemand die alle soorten kanker heeft.

Heel klein dus.
pi_105592965
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:12 schreef LangeJan het volgende:
Interactie met mensen in de trein is overrated. Het doel van treinreizen is niet om je toekomstige levenspartner te ontmoeten, maar om op tijd op je werk te komen.

De kans om daadwerkelijk iemand te ontmoeten in de trein die daadwerkelijk de moeite waard is, is net zo groot als per ongeluk het medicijn voor alle soorten kanker te ontdekken door verschillende huishoudelijke producten te mengen en dit te testen op iemand die alle soorten kanker heeft.

Heel klein dus.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:31 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Ik heb mijn vriendin in de trein ontmoet. Uitzonderingen op het verhaal van TS zijn dus aanwezig!
:D
  woensdag 14 december 2011 @ 21:21:05 #80
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105593183
Het medicijn voor kanker is gevonden!!! *O*
pi_105593313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:21 schreef RichardHammond het volgende:
Het medicijn voor kanker is gevonden!!! *O*
Zijn er trouwens dieren of eencelligen, what te faq dan ook voor wezens die immuun zijn voor kanker? Zo ja, zou je hun immuunsysteem niet gedeeltelijk kunnen overkopieeren?

Ik heb het verstand van een kleuter hiervan..
  woensdag 14 december 2011 @ 21:25:37 #82
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105593395
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:24 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Zijn er trouwens dieren of eencelligen, what te faq dan ook voor wezens die immuun zijn voor kanker? Zo ja, zou je hun immuunsysteem niet gedeeltelijk kunnen overkopieeren?

Ik heb het verstand van een kleuter hiervan..
Geen idee, ik studeer economie. :')
  woensdag 14 december 2011 @ 21:27:18 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105593477
Wat is precies het probleem als je een leuke dame ziet? Is het de openingszin? Is het de rest van de coupé? Heb je geen vervoersbewijs?
  woensdag 14 december 2011 @ 21:30:08 #84
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105593646
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is precies het probleem als je een leuke dame ziet? Is het de openingszin? Is het de rest van de coupé? Heb je geen vervoersbewijs?
Vooral vervelend als de vrouw aandacht gaat zoeken/vragen. Gisteren zat er geen onappetijtelijke dame tegenover mij. Zat ze de hele tijd met haar voet tegen mijn been te tikken. Keek ik haar strak aan, begon ze te lachen en stopte ze. Keek ik weer naar buiten, begon ze weer. Zucht...
pi_105593664
Leuk geschreven post, herkenbare klacht. Moet nog steeds denken aan die leuke blonde meid die ik begin van het jaar ben misgelopen :{
pi_105594037
Ik zat een keer in de trein, en toen ging er een niet-lelijk jong blond meisje tegenover me zitten. Ik pakte mijn laptop en ging huiswerk maken. Opeens zie ik haar naar me glimlachen. Dus ik keek even terug, en ze begon ze nog breder te lachen. Toen zag ik dat ze een bek vol bruine/scheve tanden had. :') Van binnen heb ik me echt stuk gelachen, ik keek ook niet meer omhoog tot ze weg was, uit angst dat ik in de lach zou schieten.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:37:42 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105594046
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:30 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Vooral vervelend als de vrouw aandacht gaat zoeken/vragen. Gisteren zat er geen onappetijtelijke dame tegenover mij. Zat ze de hele tijd met haar voet tegen mijn been te tikken. Keek ik haar strak aan, begon ze te lachen en stopte ze. Keek ik weer naar buiten, begon ze weer. Zucht...
Dat is een geheel andere klacht. Hier gaat het over het mislopen van een date o.i.d.
  woensdag 14 december 2011 @ 22:56:24 #88
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_105598370
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat is een geheel andere klacht. Hier gaat het over het mislopen van een date o.i.d.
Dat soort vrouwen haat ik. Terechte klacht, ik ken die praktijken helaas ook maar al te goed.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 14 december 2011 @ 22:57:52 #89
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_105598445
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:09 schreef Piethur het volgende:

[..]

Positieve mensen kan ik wel waarderen.

2 lekkere wijven voor jou!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die tweede....... O+ :9~ :P *) *O* :Y *;
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 14 december 2011 @ 23:30:01 #90
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_105600176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Sorry, maar topics ontwikkelen zich nu eenmaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:56 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Dat soort vrouwen haat ik. Terechte klacht, ik ken die praktijken helaas ook maar al te goed.
Precies, maar om dan te zeggen: "nu kappen of ik ga je klappen" gaat mij ook wat te ver.
pi_105600292
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:57 schreef Atmosphere82 het volgende:

[..]

Die tweede....... O+ :9~ :P *) *O* :Y *;
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, maar ik post alleen kwaliteit beste vriendelijke man :{w
pi_105602283
Dit topic is echt typisch FOK!, heerlijk! _O_
Nieuw is niet altijd beter.
  donderdag 15 december 2011 @ 00:16:08 #93
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105602296
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 23:30 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Sorry, maar topics ontwikkelen zich nu eenmaal.

Het was niet toevallig een verkapt ik-krijg-teveel-ongewenste-aandacht-van-vrouwen-in-de-trein-post? ;)
pi_105602325
Goede OP. :D Herkenbaar.
pi_105602373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Kijk, als je het écht goed wil aanpakken, ga je op je vrije dag de trein in. Tijd genoeg, je kunt altijd mee uitstappen met de dame want je hoeft toch nergens heen.

Nou, gratis tip van mij. :*
Dat is gewoon eng. :')
  donderdag 15 december 2011 @ 00:21:57 #96
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_105602500
Herkenbare klacht :') vooral als ze nog es omkijken
pi_105602519
quote:
Lijkt me logisch toch. :P
De redelijke kans op een niet gewenste reactie. Het wordt namelijk niet geheel maatschappelijk normaal gevonden als je een willekeurig persoon op zo'n manier aanspreekt toch? Als er totaal geen aanspreekpunten zijn en je begint uit het niets te lullen.
En je weet niet of de vrouw in kwestie al een vriend heeft.
  donderdag 15 december 2011 @ 00:26:40 #98
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105602646
quote:
10s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:22 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Lijkt me logisch toch. :P
De redelijke kans op een niet gewenste reactie. Het wordt namelijk niet geheel maatschappelijk normaal gevonden als je een willekeurig persoon op zo'n manier aanspreekt toch? Als er totaal geen aanspreekpunten zijn en je begint uit het niets te lullen.
En je weet niet of de vrouw in kwestie al een vriend heeft.
Henkie... waar is jouw lef...? Als je zó redeneert sta je op een feestje ook te verpieteren. Kweek een beetje flair. Veel hangt af van wát en hóe je het zegt. En of de dame al een vriend heeft of niet, dat zie je bijna nooit ergens op het eerste oog. Dan moet je toch aan de praat raken.
Vrouwen zijn geen buitenaardse wezens hoor. Als je vriendelijk en beleefd bent, kan het gesprek hóóguit stilvallen. Nou, daar vallen we van om...
pi_105602894
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:26 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Henkie... waar is jouw lef...? Als je zó redeneert sta je op een feestje ook te verpieteren. Kweek een beetje flair. Veel hangt af van wát en hóe je het zegt. En of de dame al een vriend heeft of niet, dat zie je bijna nooit ergens op het eerste oog. Dan moet je toch aan de praat raken.
Vrouwen zijn geen buitenaardse wezens hoor. Als je vriendelijk en beleefd bent, kan het gesprek hóóguit stilvallen. Nou, daar vallen we van om...
Heb er zelf ook niet zoveel last van hoor. Ik zou het alleen vreemd vinden. Als je op een feestje bent of wat dan ook dan is het nogal logisch dat je sociale interactie beleefd. Maar bijvoorbeeld in een trein waar men gewoon onderweg/bezig is zou ik er wat moeite mee hebben om een onbekend persoon aan te spreken zonder logische reden.
Verder vind ik het natuurlijk dat als er van beide kanten aandacht is -zoals in dit topic beschreven- je even een leuk gesprek aan gaat.
pi_105605753
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 00:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Het was niet toevallig een verkapt ik-krijg-teveel-ongewenste-aandacht-van-vrouwen-in-de-trein-post? ;)
Nee hoor, vrouwelijke aanacht is bijna nooit ongewenst :* En als ze onaantrekkelijk is oid, dan kan ik er nog niet mee zitten.

quote:
Nah, de klacht is gewoon dat er vaak te weinig tijd is om een goede versierpoging te kunnen ondernemen. Maar er zijn ook wel gevallen dat ik me voor mn kop sla dat ik niet eerder een gesprek heb proberen te beginnen jah. Dat is ook wel een beetje zo als beschreven in de OP, als ze wegloopt en nog een keer omkijkt, dat je weet dat ze je zag zitten en dat je gewoon eerder had kunnen beginnen met praten. Maargoed, dan nog te weinig tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')