Heb wel een werkcoach maar die kan me niet helpen want ik wil weten hoe het ervoor staat met mijn ww aanvraag. Langs gaan bij het werkbedrijf heeft dus geen nut want daar regelen ze die ww niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:06 schreef Mint_Clansell het volgende:
Heb je geen werkcoach ofzo? Je kunt het beste langsgaan bij een vestiging in de buurt.
5 weken geleden aangevraagd, dossier is inmiddels wel al rond, dat vorige week woensdag te horen gekregen toen ik belde. Maar er was nog geen betaling onderweg en ik heb gewoon dringend geld nodig omdat die feestdagen eraan komen. Aan de telefoon werd me gezegd dat soms de betaling eerder is dan de brief maar heb beide dus nog niet.quote:
Ik zou inderdaad de tip van Gifkwal aanhouden. Als je zegt dat je het op 6 vakken na niet afgemaakt heb, klinkt het enigzins negatief.quote:Op dinsdag 20 december 2011 08:19 schreef Stansfield het volgende:
Hoe vermeld je eigenlijk het beste een niet afgemaakte hbo studie op je CV?
Ik heb nu dit staan:
20xx-20xx Bedrijfseconomie, Hogeschool van xx (op 6 vakken na niet afgemaakt)
Ik heb daar 6 jaar over gedaan en uiteindelijk niet afgemaakt. Niet slim natuurlijk dat weet ik ook wel. Maar hoe vermeld je dat het beste op je CV.
Je zou een voorschot aan kunnen vragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:12 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
5 weken geleden aangevraagd, dossier is inmiddels wel al rond, dat vorige week woensdag te horen gekregen toen ik belde. Maar er was nog geen betaling onderweg en ik heb gewoon dringend geld nodig omdat die feestdagen eraan komen. Aan de telefoon werd me gezegd dat soms de betaling eerder is dan de brief maar heb beide dus nog niet.
Geen recht op omdat mijn contract liep tot en met 30 november. Maar ik heb voor die week dus maar voor 3 dagen loon gehad (was uitzendkracht) en zit sindsdien zonder inkomen. Ik heb pas de 28e officieel recht op een voorschot zeggen ze bij UWV maar er is een kans dat ik deze week toch m`n geld heb. Maar weet nu dus nog steeds niks zeker. Ze kunnen toch niet verwachten dat ik van m`n laatste loon van 3 dagen een maand kan rondkomen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Je zou een voorschot aan kunnen vragen.
Ouders zitten zelf in de problemen doordat mijn vader net zijn baan kwijt is, spaargeld heb ik wel maar dat staat vast tot juni 2012.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:03 schreef gifkwal het volgende:
Heb je helemaal geen spaargeld dan? Kan je anders dan niet lenen van je ouders tot je het geld krijgt en het dan terugbetalen, als je echt in de problemen zit?
Oh, da's balen... Niemand anders verder die je kan helpen? Als het slechts één maand is die je in principe moet overbruggen hoeft het geen super groot bedrag te zijn. Voor de toekomst zou ik er trouwens voor zorgen altijd spaargeld achter de hand te hebben, je weet maar nooit wanneer je het ineens nodig gaat hebben. Hoe het bij het UWV verder werkt weet ik niet want daar heb ik geen ervaring mee, sorry!quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:15 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Ouders zitten zelf in de problemen doordat mijn vader net zijn baan kwijt is, spaargeld heb ik wel maar dat staat vast tot juni 2012.
Ik had wel eerst wat spaargeld waar ik wel bij kon maar had de pech dat kort geleden achterelkaar m`n auto, wasmachine en cv ketel stuk gingen. Dus daar is toen al dat geld in gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:10 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Oh, da's balen... Niemand anders verder die je kan helpen? Als het slechts één maand is die je in principe moet overbruggen hoeft het geen super groot bedrag te zijn. Voor de toekomst zou ik er trouwens voor zorgen altijd spaargeld achter de hand te hebben, je weet maar nooit wanneer je het ineens nodig gaat hebben. Hoe het bij het UWV verder werkt weet ik niet want daar heb ik geen ervaring mee, sorry!
Oh, als er geen sluitingsdatum bekend is, mag je na 2 weken echt wel even vragen waar die uitnodiging blijftquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hoe lang wachten jullie eigenlijk tot je weer achter een sollicitatie aan gaat? Ik heb er een paar waar ik nu ruim 2 weken niks van gehoord heb en zelf ben ik uiteraard ongeduldig...
Hmm weer een afwijzing binnen, dat ruimt op in mijn 'lopende sollicitaties'-mapjequote:Op dinsdag 20 december 2011 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, als er geen sluitingsdatum bekend is, mag je na 2 weken echt wel even vragen waar die uitnodiging blijft.
Was voor mij ook de termijn waarna ik eens ging informeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |