SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Exentric90 - Exentric90
Ame_thyst - HuibsterLOSERS!!quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 0% gewijzigd door bobbernaut op 14-12-2011 18:43:12 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
weet ik!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is dat dan voor TT.Ook nog elk woord met een hoofdletter.
Ik snap 'm ook niet zo.... maar ach. Kan ik in elk geval nog blij zijn met het feit dat ik handen heb, of zo :/quote:Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat is dat dan voor TT.Ook nog elk woord met een hoofdletter.
Je klapte dus je hebt geen handen.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:33 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik snap 'm ook niet zo.... maar ach. Kan ik in elk geval nog blij zijn met het feit dat ik handen heb, of zo :/
je weet dat ik t niet meen hé!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Nou een doodsverwensing had ook niet gehoeven.
Haal dat plaatje weg en weer ontopic meisjes.
jij moet gewoon stil zijn, ik probeer er nog iets leuks van te maken maar jij bent t weer aan t verkankerenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Jajong het volgende:
Zoals jij bedoel je, met je plaatjes in de OP en nu weer "LOSERS!"... Waar is dat goed voor man?
da's goed voor jou jouw gezeurquote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Jajong het volgende:
Zoals jij bedoel je, met je plaatjes in de OP en nu weer "LOSERS!"... Waar is dat goed voor man?
jouw*quote:
quote:
LOSERS!!! in de OP zetten is leuk?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
jij moet gewoon stil zijn, ik probeer er nog iets leuks van te maken maar jij bent t weer aan t verkankeren
ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOSERS!!! in de OP zetten is leuk?
Niveautje hoor. Jij bent zeker na 1995 geboren..?quote:
na 1995 is iedereen ineens slecht gewordenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niveautje hoor. Jij bent zeker na 1995 geboren..?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jajong je zegt nu wel dat je hier nog bent om over Minecraft te praten, maar na je ban is er nog geen een post van je minecraft gerelateerd?
BAM IN YOUR FACE!!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
Jajong je zegt nu wel dat je hier nog bent om over Minecraft te praten, maar na je ban is er nog geen een post van je minecraft gerelateerd?
Hij postte toch een YT-filmpje?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
quote:
Jullie lopen ook wel steeds te zeiken hoor.. ik dacht dat jullie hem 10 topics terug zouden negeren? Doe dat dan gewoon, jullie verneuken deze reeks ook.quote:
ik negeer hem zo vaakquote:Op woensdag 14 december 2011 16:02 schreef TJV het volgende:
[..]
Jullie lopen ook wel steeds te zeiken hoor.. ik dacht dat jullie hem 10 topics terug zouden negeren? Doe dat dan gewoon, jullie verneuken deze reeks ook.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef Lorrelies het volgende:
Zonder jullie hoefden we niemand te negeren
Niet vaak genoeg.quote:
ohquote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg.
Lorrelies, die deur was wel heel open.
A) Ik ben nooit geband geweest van dit subforumquote:Op woensdag 14 december 2011 15:56 schreef Snorrenbaard het volgende:
A) Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 14 december 2011 16:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
A) Ik ben nooit geband geweest van dit subforum
B) Ik ben de de laatste in dit topic die MC gerelateerde dingen heeft gepost, zoals Tom al aan gaf.
Ik vond dat liedje wel leuk hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef maurisioo het volgende:
[..]
A) Was het maar zo'n feest
B) Post dan eens leuke dingen
ow sorry ik nietquote:Op woensdag 14 december 2011 16:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje wel leuk hoor.
Waarom sta jij niet in de OP?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Weer 5 stacks bricks kwijt, deze keer omdat de portal naar city niet werkt,
Zo gaat dat city project nooit wat worden he....
omdat niemand OP bijwerkt.. moeten we eigg een keer opnieuw doen!quote:
FOK wiki van maken?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
omdat niemand OP bijwerkt.. moeten we eigg een keer opnieuw doen!
Huibsterquote:Op woensdag 14 december 2011 16:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
beter geef je jouw minecraft naam
Kap nou eens man..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
LOSERS!!! in de OP zetten is leuk?
minecraft is toch meer processor demanding?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan ik hier minecraft mee draaien?
![]()
[ afbeelding ]
Nee te heet.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:32 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan ik hier minecraft mee draaien?
![]()
[ afbeelding ]
Welke map is dat?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:36 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Misschien krijg ik hem toch nog eens af
Als je hem af krijgt wil ik hem graag als event draaien.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
mijn map
wordt een soort van zombie survival weer
is goedquote:Op woensdag 14 december 2011 17:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je hem af krijgt wil ik hem graag als event draaien.
Zit de tunnel der tunnels er nog in?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:38 schreef maurisioo het volgende:
[..]
mijn map
wordt een soort van zombie survival weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb net een beeld gekocht, Waren pimp en kust.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.
sorry dat was een andere mapquote:Op woensdag 14 december 2011 17:45 schreef TJV het volgende:
[..]
Zit de tunnel der tunnels er nog in?
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb net een beeld gekocht, Waren pimp en kust.50 cent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Hahaha ja man dat ding is echt fucking baas.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Mooi he?
Ding is ongeveer 1 meter 60/70!
Ja tochquote:Op woensdag 14 december 2011 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahaha ja man dat ding is echt fucking baas.
ja want het moer natuurlijk per se over minecraft gaan...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:50 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik stel voor dat Bobbernaut gebanned wordt van het maken van TT's, deze is weer @!$!#$! slecht.
En daarnaast nog een zeer verlate reactie op de redstone post uit het vorige topic. Om de een of andere reden hebben ze met 1.0.0 de werking van redstone veranderd waardoor veel dingen niet meer werken en soms zelfs maar tijdelijk. Redstone dat niet meer aansluit zoals vroeger of torches die niet meer aangaan is vrij normaal nu
zet Ame_thyst eens in de OPquote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja want het moer natuurlijk per se over minecraft gaan...
Foei bobbernaut! Ze moeste je bannen!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NOOOOES MAANDBAN!!!!1!1!!!@11!1212123334!!1!@2quote:Op woensdag 14 december 2011 18:44 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Foei bobbernaut! Ze moeste je bannen!
Nee, maar het moet z'n minst over de inhoud van dit of het vorige topic gaan. Dit soort troep zet je maar in je facebook status ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dit dus...quote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ongerelateerde shit hou je altijd, als het alleen maar over MC zou moeten gaan was dit topic zo dood geweest.
Ik had het dan ook over de TT, niet de ongerelateerde shit in de topics, al mag dat soms ook wel wat minder, daar heb je nu immers een chat voorquote:Op woensdag 14 december 2011 19:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ongerelateerde shit hou je altijd, als het alleen maar over MC zou moeten gaan was dit topic zo dood geweest.
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:20 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh okMaar heb vanavond geen tijd
Jij mag wel
Nee, dat helaas nietquote:Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef bobbernaut het volgende:
[..]heb je wool voor me? (ja, kan je dan snel online komen?
)
/sarcasmquote:Op woensdag 14 december 2011 18:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
NOOOOES MAANDBAN!!!!1!1!!!@11!1212123334!!1!@2
Ja ik was vandaag weer bezig om aan die timelapse te werken, maar nog niet af helaas.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef vogelkooi het volgende:
Is er al en trailer van de nieuwe survival map, staan al hoop mooie dingen op. Voor noobs om te kijken hoe leuk de server wel niet is, met timelapse en andere prachtige beelden.
Linkje?quote:Op woensdag 14 december 2011 19:47 schreef vogelkooi het volgende:
Is er al en trailer van de nieuwe survival map, staan al hoop mooie dingen op. Voor noobs om te kijken hoe leuk de server wel niet is, met timelapse en andere prachtige beelden.
Speel jij nou al die tijd SP?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:25 schreef Jump het volgende:
Pff, mijn slimes willen niet spawnen en heb een sticky piston nodig
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Jajong het volgende:
Heb je die slimefinder website wel gebruikt?
Jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Speel jij nou al die tijd SP?
Inderdaad, geen gezeik met andere spelers. Wel eenzaam zo alleen met de creepersquote:
En je hebt WE.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Inderdaad, geen gezeik met andere spelers. Wel eenzaam zo alleen met de creepersMaar je kan tenminste op je gemak spelen
quote:
quote:
Ik vind zo'n lets play meestal interessanter dan wat er op tv komtquote:Op donderdag 15 december 2011 09:17 schreef bobbernaut het volgende:
Ik snap niet waarom iemand lets play filmpjes kijkt... Ze doen makkelijke dingen heel lastig, en het duurt super lang.. 1 episode is soms gewoon 1 uur!!
idd tv tegenwoordig is wel bagger...quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zo'n lets play meestal interessanter dan wat er op tv komt
huh?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:36 schreef sjimster het volgende:
MOggul, Ander doen ze ff een database vervangen als je wilt spelen
Ik zal er vanavond naar kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
idd tv tegenwoordig is wel bagger...
Waarom kan ik bij de spawn wel slopen (sommige delen) maar niet terugbouwen?
en waarom een airship boven de spawn? dan wordt de spawn zo donker....
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef sjimster het volgende:
Scheduled Maintenance
No need to panic, updating some database again. Login affected until about 12:00 GMT
/ @mollstam
gelukkig ben ik nog ingelogd!quote:Op donderdag 15 december 2011 10:44 schreef sjimster het volgende:
Scheduled Maintenance
No need to panic, updating some database again. Login affected until about 12:00 GMT
/ @mollstam
quote:Op donderdag 15 december 2011 10:47 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
gelukkig ben ik nog ingelogd!
ja!quote:
Dit zeggen en daarna een SS posten van een intens lelijk iets en dat mooi noemen. Goeie.quote:Op donderdag 15 december 2011 09:17 schreef bobbernaut het volgende:
Ik snap niet waarom iemand lets play filmpjes kijkt... Ze doen makkelijke dingen heel lastig, en het duurt super lang.. 1 episode is soms gewoon 1 uur!!
ach ja, ieder zn eigen meningquote:Op donderdag 15 december 2011 12:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit zeggen en daarna een SS posten van een intens lelijk iets en dat mooi noemen. Goeie.
awsome! kan nu alleen niet inloggen voor 14.00 ofzo (die maintance) Wil je het in een kist bij de spawn doen? Dan doe je er even /cprivate vbownswow opquote:
is goed, als jij nu die chick gaat hosselen heb ik jou spullen! anders incinerate ik ze!!!!quote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
awsome! kan nu alleen niet inloggen voor 14.00 ofzo (die maintance) Wil je het in een kist bij de spawn doen? Dan doe je er even /cprivate vbownswow op
1: de [lift up] zit onder de grondquote:Op donderdag 15 december 2011 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
MOR! 1 ik kan niet in je airship, 2 welke TP gebruik jij? want lor zegt dat jij meerdere kleuren creepers hebt!
Mijn airship staat niet boven de spawn hoor.. Is er iemand anders iets aan het bouwen?quote:Op donderdag 15 december 2011 10:33 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
en waarom een airship boven de spawn? dan wordt de spawn zo donker....
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
is goed, als jij nu die chick gaat hosselen heb ik jou spullen! anders incinerate ik ze!!!!
tyquote:Op donderdag 15 december 2011 13:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
1: de [lift up] zit onder de grond
2: Ik gebruik ''Sphax PureBDCraft x128 (v1.0.0 for MC1.0)''(http://www.planetminecraf(...)x-purebdcraft-46664/)
ja...quote:Op donderdag 15 december 2011 13:51 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Mijn airship staat niet boven de spawn hoor.. Is er iemand anders iets aan het bouwen?
ja?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:56 schreef Mordecai het volgende:
Jezus, dat stenen ding boven de spawn ziet er idd niet uit..
Wie bouwt het?
Maak daar maar /cprivate vbownswow Piekartz , zodat ik erop kan passen als extra voorzorg jeweetz.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
awsome! kan nu alleen niet inloggen voor 14.00 ofzo (die maintance) Wil je het in een kist bij de spawn doen? Dan doe je er even /cprivate vbownswow op
quote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maak daar maar /cprivate vbownswow Piekartz , zodat ik erop kan passen als extra voorzorg jeweetz.
hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 14:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Maak daar maar /cprivate vbownswow Piekartz , zodat ik erop kan passen als extra voorzorg jeweetz.
Die draait al 3 dagen.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bukkit reccomended voor 1.0 is uit he
quote:
Weet Ik Want Verzonden Vanaf Mijn Mobielquote:
Op de server laten ze ze al zien aan elkaar dus is het vaak nutteloos om het nogmaals te posten hier I guess.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat ik een beetje vreemd vind, ik zie hier nooit huizen van fokkers voorbij komen! Ik zou toch denken dat jullie allemaal wel redelijk trots zijn op jullie huisje en dat willen delen?
Ik ben sinds vandaag overnieuw begonnen, dus heb alleen nog wat kleins, ga later meer verdiepingen bouwen en meer kamers (bij het uitsteeksel ga ik verder) maar ben erg benieuwd wat jullie hebben!, dus laat eens wat zien!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Plaatjes zijn klikbaar
Voor de mensen die niet online spelen. Ik ben toch wel benieuwd..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Op de server laten ze ze al zien aan elkaar dus is het vaak nutteloos om het nogmaals te posten hier I guess.
Verder is de server weer back online!
Ik heb een uitgehakte grot van 10x10. En een mijn. Meer niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet online spelen. Ik ben toch wel benieuwd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Wuuutquote:Op donderdag 15 december 2011 18:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb een uitgehakte grot van 10x10. En een mijn. Meer niet.
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:30 schreef bobbernaut het volgende:
TE KOOP
voor meer informatie DM bobbernautVeeeeeeeeet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Echt? Dus je moet overnieuw beginnen? Dan stop ik nu maar met dit huisje denk ik en ga ik dan wel beginnen nadat ik m gekocht heb..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
nee want map generator is anders
mijn 1.8 wereld speelt anders prima op 1.0...quote:Op donderdag 15 december 2011 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
nee want map generator is anders
Ik heb 1.8 gedownload, en ga 1.0 kopen. Is er dan een manier om mijn wereld te houden?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef bobbernaut het volgende:
je kan wel gewoon upgraden naar 1.0 he
enige waar je last van kan hebben is dat je ergens een halve berg heb..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Echt? Dus je moet overnieuw beginnen? Dan stop ik nu maar met dit huisje denk ik en ga ik dan wel beginnen nadat ik m gekocht heb..
gewoon 1.0 opstarten, dan zal hij als het goed is gewoon de .minecraft directory gebruiken die de 1.8 heeft gemaakt..quote:Op donderdag 15 december 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb 1.8 gedownload, en ga 1.0 kopen. Is er dan een manier om mijn wereld te houden?
je kan 1.0 downloaden..... gratis....quote:Op donderdag 15 december 2011 18:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb 1.8 gedownload, en ga 1.0 kopen. Is er dan een manier om mijn wereld te houden?
1. slimeballs vinden is lastigquote:Op donderdag 15 december 2011 18:38 schreef delano.888 het volgende:
Ik ga iig dit zeker maken in mijn volgende huisje
quote:
Die wou ik net gaan linken. Iets eerder in het topic heb ik een mooie elevator van dezelfde dude gelinkt. Is wel vrij lastige materie alleen.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef delano.888 het volgende:
OHNOES zie dit dan. Nog net wat beter dan die vorige, DIT ga ik maken ooit
oja moest er nog bijquote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef Lorrelies het volgende:
We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine
Lol sorry. Maar waarom staan er winkelwagentekentjes in je plattegrond?Verder gaat het er al leuk uit zien
Ik heb o.a. het volgende op de server staan:quote:Op donderdag 15 december 2011 18:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Voor de mensen die niet online spelen. Ik ben toch wel benieuwd..
Ik vroeg me al af van wie die boot was!quote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik heb o.a. het volgende op de server staan:
http://www.planetminecraft.com/project/medieval-estate/
http://www.planetminecraft.com/project/venture-class-airship/
http://www.planetminecraft.com/project/small-sailing-ship/
maar er zijn veel nieuwe slachtoffers spelers bij gekomenquote:
Uhu. Er zijn enkele zeer toffe LP'er om te volgen, en er zijn er dan ook weer die wat minder zijn.quote:Op donderdag 15 december 2011 10:28 schreef Mender het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zo'n lets play meestal interessanter dan wat er op tv komt
quote:Op donderdag 15 december 2011 18:58 schreef maurisioo het volgende:
Dit is het plattegrond van de zombie survival map waar ik mee bezig ben
[ link | afbeelding ]
grijs = begane grond
beige = eerste verdieping
winkelwagen = shop
quote:Op donderdag 15 december 2011 19:15 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik heb o.a. het volgende op de server staan:
http://www.planetminecraft.com/project/medieval-estate/
http://www.planetminecraft.com/project/venture-class-airship/
http://www.planetminecraft.com/project/small-sailing-ship/
Fuuuuuuuuu jullie maken mooie dingen zegquote:
Een foto van een Me Gusta-shirt posten en dan "u mad bro" eronder zettenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.meme-shop.com/Me-Gusta-T-Shirt/_p_5965097
u mad broo
Update, ik ben een beginner hè btw. Maar dit is hetzelfde huis, een paar uur verder:quote:Op donderdag 15 december 2011 18:22 schreef delano.888 het volgende:
Wat ik een beetje vreemd vind, ik zie hier nooit huizen van fokkers voorbij komen! Ik zou toch denken dat jullie allemaal wel redelijk trots zijn op jullie huisje en dat willen delen?
Ik ben sinds vandaag overnieuw begonnen, dus heb alleen nog wat kleins, ga later meer verdiepingen bouwen en meer kamers (bij het uitsteeksel ga ik verder) maar ben erg benieuwd wat jullie hebben!, dus laat eens wat zien!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Plaatjes zijn klikbaar
We gingen toen ff nieuwe server testen.quote:Op donderdag 15 december 2011 22:22 schreef Berend. het volgende:
[..]
Drumpie ging gelijk rage quiten toen die het zag
* zie chat *
die nieuwe batman is ook wel mooiquote:Op donderdag 15 december 2011 22:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Skyrim met alles op ultra en fxaa is echt mooi. Zijn dr nog andere mooie games op het moment? Minecraft staat nog steeds op eenzame hoogte.
Victor verricht geen seksuele handelingen met meisjesmenschen dus je stelt je aan.quote:
quote:Sheep eat grass and tallgrass (confirmed)
Multiple language support - continued revisions
Added a few multiplayer spam protections to prevent packet spam and chat spam
Added a few new lines to the splash texts
Download this week's "snapshot" files below:quote:Eager to test out these new features? You can grab the snapshot client right here; SMP server hosts can test these out in multiplayer as well; get the server jar right here! To use these, you need to replace the jar file in the application folder and then start the game normally. Find a bug? Report them here!
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Victor verricht geen seksuele handelingen met meisjesmenschen dus je stelt je aan.
Zou het?quote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef TJV het volgende:
[..]
Victor verricht geen seksuele handelingen met meisjesmenschen dus je stelt je aan.
niet echt schokkend dusquote:Op donderdag 15 december 2011 22:54 schreef maurisioo het volgende:
Week 50 Snapshot Now Live
[..]
[..]
Download this week's "snapshot" files below:
Game client: http://bit.ly/scPOSm
Server client: http://bit.ly/sT51vw
Ja. En hij heeft een hoge standaard, dus helaas. Berend is nog wel beschikbaar.quote:
Haha heb je die lijst gezien waar hij allemaal op heeft gefapped?quote:Op donderdag 15 december 2011 23:14 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja. En hij heeft een hoge standaard, dus helaas. Berend is nog wel beschikbaar.
sukkelquote:Op donderdag 15 december 2011 22:02 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Een foto van een Me Gusta-shirt posten en dan "u mad bro" eronder zetten^9001
OP ZIJN FOCKING EIGEN MOEDERquote:Op donderdag 15 december 2011 23:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha heb je die lijst gezien waar hij allemaal op heeft gefapped?
Jep. En iets met zn vader, en op Jezus, en op furries, op dieren, op andere mannen. LoLquote:
HAhahhahahquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef TJV het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen..
Soort LARP?
ik vind et meer op reinacting van heel vroeger lijken hoorquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:55 schreef TJV het volgende:
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen..
Soort LARP?
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zijn er op dit ongoddelijke tijdstip nog mensen online?
Lolwut, zijn er serieus mensen die dan nog spelen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..
die tijden heb ik meegemaakt jaquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lolwut, zijn er serieus mensen die dan nog spelen?
Mwa, als je vrij bent en je kan nog beetje lol maken waarom nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat vind ik dan wel weer een beetje extreem
Ik zit ergens wel te overwegen om ook op de fok server te gaan bouwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 02:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, als je vrij bent en je kan nog beetje lol maken waarom nietMet andere mensen dan.. alleen door bouwen dat is ook iets teveel van het goeie.
Gewoon doen, al is het maar een klein huisjequote:Op vrijdag 16 december 2011 02:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zit ergens wel te overwegen om ook op de fok server te gaan bouwen
Jawel man.quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
niet in MC momenteel, al is dit nog niet echt een bijzondere tijd... dat wordt het pas rond 4:00..
Ja hij is nu even off, even snelle update van iets. 2 min back.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Minecraft kan geen enkele server bereiken hier
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja hij is nu even off, even snelle update van iets. 2 min back.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong is vanaf morgen btw 3 weken op vakantie en niet op FOK!.
Fijne vakantie man hahaha.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jajong is vanaf morgen btw 3 weken op vakantie en niet op FOK!.
Fijne vakantie man hahaha.
Dat is maar een klein deel.quote:
hebben...jullie...serieus...ALLES...MET DE HAND GEDAAN??!?!@?!!:quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deel.![]()
Met dank aan Omgitsasy, Looniar, Flodder, Mender en mijzelf. We zijn tot 3 uur bezig geweest. Maar het is wel een plaatje geworden.
Veeeet..quote:
tis maar 20 euro johquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Veeeet..
Kan niet wachten tot ik met jullie mee kan doen online, helaas moet ik nog even wachten tot ik weer geld heb
20 euro is heel wat als je rood staatquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
tis maar 20 euro johzie het als een investering
Als kerstcadeau vragen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
20 euro is heel wat als je rood staat
ah.... er was laatst zo actie dat MC maar 8 euro kostte! jammer dat je die gemist hebtquote:Op vrijdag 16 december 2011 10:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
20 euro is heel wat als je rood staat
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 01:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind et meer op reinacting van heel vroeger lijken hoor
Jullie schrokken even he?quote:
kost nog steeds maar 11 euro..quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah.... er was laatst zo actie dat MC maar 8 euro kostte! jammer dat je die gemist hebt
ik heb zin om een groot project te maken ergens ver weg, mor,lor zijn jullie van de partij?
Zo'n project is er al en die heet City Project.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:11 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ah.... er was laatst zo actie dat MC maar 8 euro kostte! jammer dat je die gemist hebt
ik heb zin om een groot project te maken ergens ver weg, mor,lor zijn jullie van de partij?
Waar nu nog maar 3 mensen iets aan doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo'n project is er al en die heet City Project.
dit dus... ik ga zo trouwens video uploaden van lor en mor die t zienquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Waar nu nog maar 3 mensen iets aan doen
Kost toch echt 19,95 als ik hier kijk..quote:
je moet ook niet bij minecraft.net kijken...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kost toch echt 19,95 als ik hier kijk..
waar dan?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet ook niet bij minecraft.net kijken...
out of stock.quote:
ja idd dacht ik ook al...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat gaat m dus niet worden
http://www.budgetgaming.n(...)_id=4121&forum_id=20
Ik kwam online en ging helemaal uit mijn dakquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is maar een klein deel.![]()
Met dank aan Omgitsasy, Looniar, Flodder, Mender en mijzelf. We zijn tot 3 uur bezig geweest. Maar het is wel een plaatje geworden.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:07 schreef bobbernaut het volgende:
uploaden vanuit WMM gaat sneller dan op youtube zelf...
tis ook een kutprogrammaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb een *piep*hekel aan dat programma y'know![]()
Ik gebruik het never nooit meer, maar bij eerdere Windows versies was het zo ruk dat het elke keer bleef hangen, crashte of gewoon niet zo werkte als je wilde
idd... WILT U UPDATE 10.238939487823478 INSTALLEREN?????!?@!@....quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:11 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
YayOp nummer 2 van kutprogramma's komt bij mij iTunes.
genoeg keys gehaald daar die het tegendeel bewijzen, mijn origin en steam accounts staan er mee gevuldquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat gaat m dus niet worden
http://www.budgetgaming.n(...)_id=4121&forum_id=20
delano888 bestellen dan!quote:
Even ge-upvotequote:Op vrijdag 16 december 2011 13:22 schreef -Datdus- het volgende:
|Reddit post:
http://www.reddit.com/r/M(...)craft_here_are_some/
Inderdaadquote:
nee denk het niet.... ik doe t vanaaf weer... RAGEQUITquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:55 schreef Lorrelies het volgende:
Omfg arme Bob... ligt het niet aan de "!!!" dan of iets? o.o Alleen raar dat hij dat pas zegt als hij net is geupload en niet als je dat gaat doen
Nogal kut.
ligt t niet aan, t uploaden faalt... youtube faalt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:57 schreef -Datdus- het volgende:
Moet ik hem renderen bobber? Mijn pc is boss.
mordecai is naziiiiquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:59 schreef Lorrelies het volgende:
Omg Mordecai maakt een nazivlag in SP creative
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |