SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 14-12-2011 17:11:17 ]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 isquote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
doner en fernandes blauw is wel een magische combinatie.
Echter, niet als ontbijt.
Dan is het een (verlate) brunchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 is
Komt omdat je te veel smoked.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Mensen noemen mij Sheldon, maar dat heeft meer te maken met mijn social skillsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Ik hou ook niet van zoete drank maar dit juist wel. Gewoon een keer proberenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Mozy het volgende:
Ik moet dat fernandes eigenlijk eens proberen. Maar is het erg zoet?ik heb een hekel aan mierzoete drank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |