waarom het weer semi-trots wordt gebracht vind ik veel interessanter. Het is toch een ontzettende nare eigenschap om lekker de boel te gaan manipuleren? En als ze daar op wordt aangesproken is het zeker je eigen schuld want dan moest je maar meer tegengas bieden?!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebbenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Is dat een profieltekst van een vrouw? Tja, ik weet niet of het serieus is of dat het een geintje is. Ik kan me niet voorstellen dat je "manipulatieve bitch" echt als een goeie karaktertrek ziet. Aan de andere kant is ze misschien gewoon eerlijk
Die manier van denken is leuk ~quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben![]()
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe in privésituaties is het niet de mooiste eigenschap, maar eerlijk is eerlijk.. Het is wel een eigenschap waar je iets aan kan hebben
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreektquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Iedereen kan manipuleren. Als dat een standaard onderdeel is van je persoonlijkheid daarentegen is er volgens mij iets met je mis.
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef Cinderella_Man het volgende:
kolere, jullie hebben niet stil gezeten vandaag
Well done Cue_quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Samenvatting : Cue stopt met internetdaten want heeft lokale nerd opgeduikeld, Catbert heeft driemaal uitgelegd waarom hij op datingsites zit en Splash heeft hand-in-hand gelopen met zijn date.
En oh ja, mijn piemel is zeker drie centimeter langer dan die van Catbert. Vastgesteld door Silenus.
Verder heb je niets gemist.
Sinosappel is de kloon van een Fokster met ernstige cellulitis.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Well done Cue_![]()
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
En Sinosappel is de kloon van ???
Hoezo?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:39 schreef BananaPancake het volgende:
Denk eigenlijk dat je jezelf hier een beetje tegenspreekt
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Cinderella_Man het volgende:
En jij bent weer aan het overdrijven Macondo...het is twee centimeter![]()
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig isquote:
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef BananaPancake het volgende:
Als iedereen kan manipuleren is dat dus sowieso een standaardeigenschap.. maar ik snap wel wat je bedoelt, jij bedoelt of je het af en toe toepast of dat iemand voortdurend alles en iedereen loopt te manipuleren, wat inderdaad... niet erg prettig is
Dat is 20 cm is ook niet hoor....quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Arme jongen, 22cm is voor de meeste vrouwen echt niet tof meer.
De manier waarop je het zei was tegenstrijdig.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef THS het volgende:
Mijn mogelijke 'date' is al 3 dagen niet meer op RP geweest. Is dat normaal of moet ik haar uit mijn hoofd zetten omdat ze simpelweg niet geinteresseerd is? Ik heb haar gegoogled (omdat ze een vage profielfoto heeft) en het lijkt me wel een leuk meisje/dame om verder mee te gaan.
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..quote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je snapt wat ik bedoel begrijp ik niet waarom je stelt dat ik mezelf tegenspreek.
Idem.quote:
Oh joy, ik heb een stalker.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:03 schreef macondo het volgende:
Dat klinkt bijna als PicardMike, zo onnavolgbaar..
Alleen 1x chat via MSN. (ja ik weet het, had email moeten doen). Ze moest iets anders gaan doen en sloot het gesprek af met een smilie. Maar alleen korte reacties vanuit haar kant.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat voor contact hebben jullie tot nu toe gehad? Of heb je alleen naar haar profiel gestaard en haar vervolgens gegoogeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |