abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105571215
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef Sant. het volgende:
Whahahahahaha stomme geit!

Ik doe een gok naar de 'pose' van je naaktfoto's:
Voor de spiegel, tieten vooruit en ontzettend geil proberen te kijken.
Uiteraard lichaam beetje ingedraaid zodat je tetten groter lijken..

Mijn god, breezerslet alert!
:').
Nee.
pi_105571253
Al foto's gevonden die in KPD kunnen?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:32:18 #28
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105571271
Die foto's staan op je SDkaartje ja. _O-.
Haal die eruit en stuur hem op.
pi_105571297
Voor je weer vragen gaat stellen is het misschien nuttig op te merken dat de meeste mobieltjes micro-sd gebruiken. Dan heb je dus een adapter nodig om hem via je cardreader te bereiken.
pi_105571397
Ik geloof dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen TS :) g.a. en kies er 1 uit! :D
pi_105571467
De kwaliteit van bb foto's is toch om te huilen :') niemand herkent je.
pi_105571522
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik geloof dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen TS :) g.a. en kies er 1 uit! :D
Als ts dan een beetje intelligent is zoekt ze zich heus wel een vrouwelijke user uit!
  woensdag 14 december 2011 @ 12:51:35 #33
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_105571823
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef blup het volgende:
Waar moet ze die SD-kaart naartoe sturen?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_105571909
Daarom, android phone. Android lost (APP) er op en ik kan vanaf afstand mijn telefoon wissen/sd wissen, locken, alles eraf halen en alarm laten maken ditdat, kijken waar hij is (GPS) alles :D

I love android! :D

TS, succes ermee, ik hoop als dit echt waar is dat het niet online komt. daarom ook, waarom naaktfoto's maken :')
pi_105571952
Ik zie ze wel op reddit verschijnen :9
pi_105572112
TS heeft duidelijk dit nodig voor in haar laptop:

pi_105572312
Of de foto's gewoon laten lekken en als de foto's uitlekken Blackberry aanklagen :P
  woensdag 14 december 2011 @ 13:29:56 #38
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_105573172
TS ik heb een blackberry curve reparatiewinkel(geen garp), ik wil je best helpen :Y
pi_105573225
quote:

je gokt en maakt aannames :{ en enig idee hoeveel mensen naaktfotos maken van zichzelf en of partner niks raars aan hoor. en het maakt je al helemaal geen breezerslet.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105573345
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
Daarom, android phone. Android lost (APP) er op en ik kan vanaf afstand mijn telefoon wissen/sd wissen, locken, alles eraf halen en alarm laten maken ditdat, kijken waar hij is (GPS) alles :D

TS, succes ermee, ik hoop als dit echt waar is dat het niet online komt. daarom ook, waarom naaktfoto's maken :')
Ja vet, Big Brother is watching you... vreet maar nooit iets uit want dan controleren ze wel even dankzij jouw eigen telefoon of je op een plaatsdelict bent geweest (indien er redenen voor zijn).
pi_105573598
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Prof_Hoax het volgende:

Ook als hij uistaat en niets meer doet? Lijkt me dat dat stukje software het dan ook niet meer doet ;)
pi_105574447
quote:

:') Juist niet, waarom zou ik mijn lichaam anders proberen te laten lijken als het er juist om gaat dat ík altijd kan terugkijken naar hoe ik eruit zag op mijn 19e? Waarom zou ik indruk proberen te maken op mezelf? :D
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef blup het volgende:
Dankjewel! :)
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef OverRated het volgende:
TS heeft duidelijk dit nodig voor in haar laptop:

[ afbeelding ]
Klopt :'(
pi_105574799
Nou zon adapter kost paar euro ... oplossing in zicht toch? :Y *O*
pi_105575896
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef HappyGirl91 het volgende:

:') Juist niet, waarom zou ik mijn lichaam anders proberen te laten lijken als het er juist om gaat dat ík altijd kan terugkijken naar hoe ik eruit zag op mijn 19e? Waarom zou ik indruk proberen te maken op mezelf? :D
Hou jezelf toch niet voor de gek..

-edit: "Om later terug te kijken"
Je ging er vanuit dat je deze telefoon je leven lang zou houden? Of je zou de kwaliteitsfoto's nog wel eens op je pc zetten? Neem dan een fatsoenlijke camera..
Doe toch normaal. je bent gewoon een breezer..
pi_105576074
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Ja vet, Big Brother is watching you... vreet maar nooit iets uit want dan controleren ze wel even dankzij jouw eigen telefoon of je op een plaatsdelict bent geweest (indien er redenen voor zijn).
Ze kunnen je altijd opzoeken, met alle telefoons.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ook als hij uistaat en niets meer doet? Lijkt me dat dat stukje software het dan ook niet meer doet ;)
Nee, dat dan duidelijk niet ;(
pi_105576243
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef Sant. het volgende:

[..]

Hou jezelf toch niet voor de gek..

-edit: "Om later terug te kijken"
Je ging er vanuit dat je deze telefoon je leven lang zou houden? Of je zou de kwaliteitsfoto's nog wel eens op je pc zetten? Neem dan een fatsoenlijke camera..
Doe toch normaal. je bent gewoon een breezer..
Juist, je hebt me helemaal door :')
Okay, óf je bent een vrouw (je klinkt als zo'n jaloers en verzuurd typetje), of je doet je best me te trollen ^O^ Succes!
pi_105576427
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Juist, je hebt me helemaal door :')
Okay, óf je bent een vrouw (je klinkt als zo'n jaloers en verzuurd typetje), of je doet je best me te trollen ^O^ Succes!
lekker laten gaan, is waarschijnelijk een gefrustreerde maagd die zelf niet verder is gekomen dan rukken bij wat p0rn... hoe staat het met de foon en het geheugenkaartje?
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_105576535
Dat van die foto's vind ik wel echt heel erg dom hoor.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_105576593
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Dat van die foto's vind ik wel echt heel erg dom hoor.
pi_105576714
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

lekker laten gaan, is waarschijnelijk een gefrustreerde maagd die zelf niet verder is gekomen dan rukken bij wat p0rn... hoe staat het met de foon en het geheugenkaartje?
Ik wil nu eerst een SD-cardreader gaan kopen, die kostte volgens jullie niet veel dus dat is zo gepiept - en dan mezelf ervan vergewissen dat het op de kaart staat.
En dan nog kijken of ik met mijn simkaart in de blackberry van mijn zusje haar foto's en bestanden kan zien of niet.
Als dat allebei gunstig is, dan stuur ik dat stuk verdriet op naar Hi! en dan krijg ik een nieuwe :)

Zo niet, dan zal ik mijn abonnementkosten maar moeten betalen tot maart :N - en dan koop ik wel zo'n goedkoop telefoontje van 20 euro of zo tot die tijd. Na maart: verlossing _O_ Hi! was me echt een blok aan het been, ik zou echt niemand mijn abonnement aanraden :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')