quote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef Sant. het volgende:
Whahahahahaha stomme geit!
Ik doe een gok naar de 'pose' van je naaktfoto's:
Voor de spiegel, tieten vooruit en ontzettend geil proberen te kijken.
Uiteraard lichaam beetje ingedraaid zodat je tetten groter lijken..
Mijn god, breezerslet alert!
Als ts dan een beetje intelligent is zoekt ze zich heus wel een vrouwelijke user uit!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik geloof dat er genoeg mensen zijn die je willen helpen TSg.a. en kies er 1 uit!
Waar moet ze die SD-kaart naartoe sturen?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef blup het volgende:
Die foto's staan op je SDkaartje ja..
Haal die eruit en stuur hem op.
je gokt en maakt aannamesquote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef Sant. het volgende:
Ja vet, Big Brother is watching you... vreet maar nooit iets uit want dan controleren ze wel even dankzij jouw eigen telefoon of je op een plaatsdelict bent geweest (indien er redenen voor zijn).quote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
Daarom, android phone. Android lost (APP) er op en ik kan vanaf afstand mijn telefoon wissen/sd wissen, locken, alles eraf halen en alarm laten maken ditdat, kijken waar hij is (GPS) alles
I love android!![]()
TS, succes ermee, ik hoop als dit echt waar is dat het niet online komt. daarom ook, waarom naaktfoto's maken
Ook als hij uistaat en niets meer doet? Lijkt me dat dat stukje software het dan ook niet meer doetquote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
Daarom, android phone. Android lost (APP) er op en ik kan vanaf afstand mijn telefoon wissen/sd wissen, locken, alles eraf halen en alarm laten maken ditdat, kijken waar hij is (GPS) alles
I love android!![]()
TS, succes ermee, ik hoop als dit echt waar is dat het niet online komt. daarom ook, waarom naaktfoto's maken
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:28 schreef Sant. het volgende:
Dankjewel!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:32 schreef blup het volgende:
Die foto's staan op je SDkaartje ja..
Haal die eruit en stuur hem op.
Kloptquote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef OverRated het volgende:
TS heeft duidelijk dit nodig voor in haar laptop:
[ afbeelding ]
Hou jezelf toch niet voor de gek..quote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
Juist niet, waarom zou ik mijn lichaam anders proberen te laten lijken als het er juist om gaat dat ík altijd kan terugkijken naar hoe ik eruit zag op mijn 19e? Waarom zou ik indruk proberen te maken op mezelf?
Ze kunnen je altijd opzoeken, met alle telefoons.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Ja vet, Big Brother is watching you... vreet maar nooit iets uit want dan controleren ze wel even dankzij jouw eigen telefoon of je op een plaatsdelict bent geweest (indien er redenen voor zijn).
Nee, dat dan duidelijk nietquote:Op woensdag 14 december 2011 13:43 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Ook als hij uistaat en niets meer doet? Lijkt me dat dat stukje software het dan ook niet meer doet
Juist, je hebt me helemaal doorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef Sant. het volgende:
[..]
Hou jezelf toch niet voor de gek..
-edit: "Om later terug te kijken"
Je ging er vanuit dat je deze telefoon je leven lang zou houden? Of je zou de kwaliteitsfoto's nog wel eens op je pc zetten? Neem dan een fatsoenlijke camera..
Doe toch normaal. je bent gewoon een breezer..
lekker laten gaan, is waarschijnelijk een gefrustreerde maagd die zelf niet verder is gekomen dan rukken bij wat p0rn... hoe staat het met de foon en het geheugenkaartje?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:54 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Juist, je hebt me helemaal door
Okay, óf je bent een vrouw (je klinkt als zo'n jaloers en verzuurd typetje), of je doet je best me te trollenSucces!
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:01 schreef Kluts het volgende:
Dat van die foto's vind ik wel echt heel erg dom hoor.
Ik wil nu eerst een SD-cardreader gaan kopen, die kostte volgens jullie niet veel dus dat is zo gepiept - en dan mezelf ervan vergewissen dat het op de kaart staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
lekker laten gaan, is waarschijnelijk een gefrustreerde maagd die zelf niet verder is gekomen dan rukken bij wat p0rn... hoe staat het met de foon en het geheugenkaartje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |