Dit klinkt als de beste methode.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Holenbeer het volgende:
budgetspul halen en als het versleten is (dus teken dat je het vaker gebruikt) vervangen voor kwalitatief spul. Zo schaf je ook geen dure dingen aan die je zelden tot nooit gebruikt
Dit inderdaad. Grappig om zo ook te merken dat sommig budget spul eigenlijk best oke kwaliteit is.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Holenbeer het volgende:
budgetspul halen en als het versleten is (dus teken dat je het vaker gebruikt) vervangen voor kwalitatief spul. Zo schaf je ook geen dure dingen aan die je zelden tot nooit gebruikt
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:35 schreef Holenbeer het volgende:
quote:
Ik zou als ik jou was deze tips volgen, en Gedore en bahco, Festool, Makita heel misschien ooit aanschaffen.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef error_404 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Grappig om zo ook te merken dat sommig budget spul eigenlijk best oke kwaliteit is.
Zat Internetshops; wordt thuis bezorgd.quote:Op donderdag 15 december 2011 08:53 schreef Zweeffie het volgende:
en waar koop ik dat wera en wiha gereedschap? en dat Gedore en bahco?
Hey Blomke, vind je dat merkenspul niet een beetje overkill voor iemand zijn eerste gereedschap wil gaan aanschaffen?quote:Op donderdag 15 december 2011 09:55 schreef blomke het volgende:
[..]
Zat Internetshops; wordt thuis bezorgd.
Ben ik helemaal met je eens, maar zou niet zonder mn festool schroeftol kunnen, en mn bouw radio van DeWaltquote:Op donderdag 15 december 2011 11:32 schreef bobenjanneke het volgende:
Ik ben een regelmatige klusser in en om mijn ( huur )woning.
Ben schilder, zowel op de nieuwbouw als in onderhoud.
En op de nieuwbouw zie ik alleen DeWalt, Makita en Festool voorbij komen en weet wat er te koop is, maar mijn favoriete merk is toch Bosch groen en Metabo.
Het is duitse kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Ik persoonlijk vind festool en DeWalt overkil voor thuisklussen.
De ene schroeftol is zeker de andere niet. Het is echt persoonlijk. Hij moet fijn in de hand liggen, niet te licht of te zwaar in hand en de garantie. En de aanschafprijs.quote:Op donderdag 15 december 2011 11:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, maar zou niet zonder mn festool schroeftol kunnen, en mn bouw radio van DeWalt
Daarnaast Bosch groen, echt dikke prima
Bedankt voor de mededeling. Bosch groen was vroeger goed, nu twijfelachtig. B&D vlakschuurmachines gingen vroeger altijd stuk op het excentrische draaiding, is dat nu beter met dat merk?quote:Op donderdag 15 december 2011 19:47 schreef Bonno het volgende:
Zolang je maar geen electrisch gereedschap van Ferm koopt, dat is echt kutkwaliteit.
Zonder je aangevallen te voelen, waar baseer je je op dat bosch groen twijfelachtig is?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:09 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Bosch groen was vroeger goed, nu twijfelachtig. B&D vlakschuurmachines gingen vroeger altijd stuk op het excentrische draaiding, is dat nu beter met dat merk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |