Maar, dat stekkertje is los te koop,toch? Ken je hem er dan niet op solderen?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niets, ik moet nog een mailtje tikken naar de Lenovo leverancier though
nu laadt hij niet meer op nee, ik ga eerst vragen of ze het onder garantie afhandelen, en hoe lang ik em dan kwijt ben, als dat niet zo is en het een hoop geld gaat kosten of langer duurt dan zelf een connector bestellen op ebay en er op solderen, dan ga ik dat doenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, dat stekkertje is los te koop,toch? Ken je hem er dan niet op solderen?
Laad dat ding uberhaupt nog op?
Ja, want een nieuw mobo is niet goedkoop. Maar, in principe zou dot onder de garantie moeten vallen. Of je moet debiel hebben gedaan met je plugje, maar dat lijkt me nietquote:Op woensdag 14 december 2011 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu laadt hij niet meer op nee, ik ga eerst vragen of ze het onder garantie afhandelen, en hoe lang ik em dan kwijt ben, als dat niet zo is en het een hoop geld gaat kosten of langer duurt dan zelf een connector bestellen op ebay en er op solderen, dan ga ik dat doen
Dat ik niet debiel ben weet ik, maar als ij er onderuit willen komen gaan ze dat proberen te zeggen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 11:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want een nieuw mobo is niet goedkoop. Maar, in principe zou dot onder de garantie moeten vallen. Of je moet debiel hebben gedaan met je plugje, maar dat lijkt me niet
Ja, maar dat is te zien op het mobo. Als ze vaag met je plugje zou hebben lopen wiebelen in je gaatje (quote:Op woensdag 14 december 2011 11:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ik niet debiel ben weet ik, maar als ij er onderuit willen komen gaan ze dat proberen te zeggen natuurlijk
het binnenwerk van die connector is gewoon versleten, en dan gaan zij misschien zeggen dat dat komt door onzorgvuldig gebruik natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is te zien op het mobo. Als ze vaag met je plugje zou hebben lopen wiebelen in je gaatje () dan zijn daar ongetwijfeld sporen van te zien op het mobo.
Alsof je mooie lucht nodig hebt als je binnen op je toetsenbord gaat lopen soppenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
Gvd, ik kom aan in dh hoor, zwarte lucht bijna
Had ik dat maar, dan was ik vast wat gemotiveerder om op tijd uit bed te komenquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik dat maar, dan was ik vast wat gemotiveerder om op tijd uit bed te komen
Als lunch zou ik gezond doenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:19 schreef bigbird het volgende:
Trek in lunch!!!! Dilemma, snacken (rete veel zin in) of toch maar gezond doen en een poging doen om af te vallen
Dan ga je maar snackenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:38 schreef bigbird het volgende:
Gezond moet eigenlijk wel he... heul geen zin in
truestoryquote:Op woensdag 14 december 2011 11:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof je mooie lucht nodig hebt als je binnen op je toetsenbord gaat lopen soppen
Wowquote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Zo`n vette foto dit, wou ik even delen met jullie
Wauwquote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
"quote:Op woensdag 14 december 2011 12:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt haar toch wel helemaal in elkaar getrapt he?quote:Op woensdag 14 december 2011 12:21 schreef Qwea het volgende:
buurvrouw aan de deur. Ik denken dat het de postbode was
die komt van www.brekend.nlquote:Op woensdag 14 december 2011 12:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de foto zelf gemaakt WW?
En mag ik hem jatten voor op canvas?
En waar woon jij in Noord-Holland?Dat we niet buren zijn met hetzelfde aan de muur
Ook wel lekker, tochquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Dus een wit busje komt voorrijden, en ik zo : JEEEEJ Mstand!!!! Is het mo's fruitmand. Pfff deceptie.
[ afbeelding ]
Wel tof van zijn werk, trouwens
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:29 schreef tombolafan het volgende:
Heb je de foto zelf gemaakt WW?
En mag ik hem jatten voor op canvas?
En waar woon jij in Noord-Holland?Dat we niet buren zijn met hetzelfde aan de muur
Ja, maar ik wil mijn Mstandquote:
Wat kan jij zeuren mens.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn Mstand
Ik werd loeihard gepwnd
Was dan gewoon naar een apple winkel of zo gegaanquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn Mstand
Ik werd loeihard gepwnd
Ze weten je wel te vinden he vandaagquote:Op woensdag 14 december 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
Dus een wit busje komt voorrijden, en ik zo : JEEEEJ Mstand!!!! Is het mo's fruitmand. Pfff deceptie.
[ afbeelding ]
Wel tof van zijn werk, trouwens
Ik heb het tobo al, domboquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat kan jij zeuren mens.
Wie het tobo niet eert, is de Mstand niet weerd.
Nou nee, niet dusquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze weten je wel te vinden he vandaag
Ja doei. 20 euro duurderquote:Op woensdag 14 december 2011 12:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was dan gewoon naar een apple winkel of zo gegaan
Wat heb ik daar nou aan, dat heb ik dan toch alquote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lezen kut, je moet es leren blij te zijn met wat je al hebt.
Ach, ik ging toch al jong doodquote:Op woensdag 14 december 2011 12:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja maar nu 10 jaar van je leven kwijt door alle teleurstellingen
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat kan jij zeuren mens.
Wie het tobo de fruitmand niet eert, is de Mstand niet weerd.
Ik laat het vastleggen in mijn testament.quote:
Woohooquote:Op woensdag 14 december 2011 12:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat het vastleggen in mijn testament.
gefeli!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:43 schreef Croli het volgende:
zo, op mn b-day toch nog even 2 solli's gedaan! nu aan een lekkere lunch
Biet!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Oh gaan we de inboedels verdelen, just in case?
Je weet maar nooit met dat vuurwerk straks enzo. Duidelijkheid kent geen tijd.
Wat willen jullie van mij?
Ik wil Biet!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
De 3B'squote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
ironie Uitspraak: iroˈni de -woord (vrouwelijk) Zelfst. Naamw. keer dat je spottend het tegendeel zegt van wat je meentquote:
BOOR!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
Al je geld en de kat!quote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
jij ook gefeli!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ironie Uitspraak: iroˈni de -woord (vrouwelijk) Zelfst. Naamw. keer dat je spottend het tegendeel zegt van wat je meent
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij ook gefeli!Beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duurquote:Op woensdag 14 december 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ironie Uitspraak: iroˈni de -woord (vrouwelijk) Zelfst. Naamw. keer dat je spottend het tegendeel zegt van wat je meent
Lang doorgaan, te; v(m) -you're doing itquote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lang doorgaan, te; v(m) -you're doing it
[..]
stupiditeit stu - pi - di` teit («Frans) de -woord (vrouwelijk) 1 domheid, botheid, stompheid; 2 stupiditeiten domme streekquote:Op woensdag 14 december 2011 12:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
grap de; v(m) -pen iets vermakelijks; aardigheid, geestigheid, kwinkslag: iets voor de ~ zeggen; dat is een dure ~ is heel duur
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stupiditeit stu - pi - di` teit («Frans) de -woord (vrouwelijk) 1 domheid, botheid, stompheid; 2 stupiditeiten domme streek
verhullen Uitspraak: vərˈhʏlə(n) (verhulde, heeft verhuld) Werkwoord niet openlijk zeggen of tonen
[..]
oh nee wat vervelend nouquote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef bigbird het volgende:
Sow... wat een pech, het hele groepje ging snacken
Je login op Photobucketquote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:51 schreef Ynske het volgende:
mn vinger klopt
hooghouden tijdens typen is lastig
Je nieuwe roze foonquote:Op woensdag 14 december 2011 12:44 schreef Greys het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)en-terugdringen.htmlquote:[b]Op woensdag 14 december 2011 12:56 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Dan moet je er ook niet in snijden, emo.
Ik moest heel hard lachenquote:
Mijn nieuwe roze foon is zwart, helaasquote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je nieuwe roze foon
(ow, en graag je staatslot als het niet teveel moeite is)
Nah, saai wijfquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
f_r; feli met je nichtje....raar dubbel zeg![]()
Croli, van harte met je birfdeej![]()
En nee, jullie gaan niet als strandballen verkleed in m'n decolledinges duiken en foto's maken EliesisVies en GreysBeesT
Jezus christus, ik zit hier heel oncharmant hardop te hinnikenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
Trouwens, we gaan keigoed verkleed, dus je hebt het toch niet in de gaten
Greesje gaat als TL-balk boven in het kleedhokje hangen
Beter nu dan als je in het kleedhokje hangt, want dan heeft Ing het natuurlijk direct doorquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef Greys het volgende:
Jezus christus, ik zit hier heel oncharmant hardop te hinniken
Oh jee, dat gaat niet opvallen natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
Lig ik dan; geplet onder een hinnikende TL-balkquote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beter nu dan als je in het kleedhokje hangt, want dan heeft Ing het natuurlijk direct door
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nah, saai wijf
WTF, wat een ziek wijfquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Barbaaf het volgende:
Dames, jullie kunnen toch veilig door het Bergse Bos lopen:
www.telegraaf.nl/binnenla(...)_.html?sn=binnenland
Heb je wel de dag van je leven kan ik je meldenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lig ik dan; geplet onder een hinnikende TL-balk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |