quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef BGTes het volgende:
Volgens een bepaald niet nader genoemd persoon kun je moleculen crushen als je met je polsen over elkaar wrijft__!
DUDEquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Truste!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu mijn nieuwe camera zit ook onder.
kinda pretty thoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Zo ziet mijn bureau er nu uit:
[ afbeelding ]
Het is net MTV roomraiders waarbij ze met een UV lamp over het bed heen gaan
Voor vakanties in warme landen moet je hier zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Heb je dat helemaal allennig georganiseerd? Knap! Ikzou in mijn broek poepen van de zenuwen geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Morningsquote:Op woensdag 14 december 2011 07:20 schreef Lindytje het volgende:
Fijn puckzzz! Is toch wat lekkerder opstaan he?
aah dat is fijn he, zo samen je dag beginnenquote:Op woensdag 14 december 2011 07:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal allennig georganiseerd? Knap! Ikzou in mijn broek poepen van de zenuwen geloof ik![]()
Wij zijn heerlijk op tijd naar bed gegaan, lekker geslapen en vanochtend weer samen wakker worden en opstaan om tegaan werken. Zo lekker!!![]()
En ja dit is zeldzaam want Patje werkt normaal in ploegen maar de komende twee weken dagdienst.
Samen wakker worden en knuffelen
Ja, uiteindelijk was ze er om kwart voor 11quote:Op woensdag 14 december 2011 07:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mornings
Was jouw lief nog een beetje op tijd huis?
Keistoer!! Well done chick!quote:Op woensdag 14 december 2011 07:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
aah dat is fijn he, zo samen je dag beginnengeniet ervan!
Wij zijn al bijna in amsterdamHeb het inderdaad alleen georganiseerd, belangrijke beslissingen in overleg genomen maar de rest deed ik. Poep gelukkig niet in mn broek als er zoiets is
maar ik hoef dan ook niet te spreken gelukkig! Kan niets misgaan (hoop ik) want ik ben er bij om het in goede banen te leiden
thanks LinHoe voel je je vandaag?
heb je hem vroeg? Je had tot 12 om te leren toch? Ik duim voor je! Zet hem opquote:Op woensdag 14 december 2011 07:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Keistoer!! Well done chick!
Hier is het wel okÊ vandaag! Alleen veel vroeger dan ik normaal opsta (en ik sliep pas rond half 3...), maar moet nog wat dingen doorkijken voor tentamen... Dus ik zit nu steeds zo:
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
heb je hem vroeg? Je had tot 12 om te leren toch? Ik duim voor je! Zet hem op
Haha dealquote:Op woensdag 14 december 2011 08:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 12.15 tentamen, dus moet rond 10 voor 12 weg...
Duim ik ook voor jou, oke? Hoop dat de dag goed verloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes vandaag meis![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
succes princess-a en voor alle tentamens
Mijn werkgeverNice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal Patje eens aankijken, wil ook zo'n lamp
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dit is wel de mini he, de Bloom. Meer als sfeerlicht. Maar denk dat het wel cool is voor in de ensuitequote:Op woensdag 14 december 2011 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nice!!
Ik zal Patje eens aankijken, wil ook zo'n lamp
Ohja, maar ik wil ook geen zwaailicht in de kamerquote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is wel de mini he, de Bloom. Meer als sfeerlicht. Maar denk dat het wel cool is voor in de ensuite
Wat een schatje!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
en ze bezorgen graties thuis in december, einz!
[ afbeelding ]
hij is 12 cm groot
Die is CUTE!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
en ze bezorgen graties thuis in december, einz!
[ afbeelding ]
hij is 12 cm groot
je voelt het echt wel als ie achter je oogbol gaat zitten hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik faal @ lenzen
Ik weet 100% zeker dat ik mijn lenzen in heb gedaan vanochtend. Maar vond mijn zicht op de weg al belabberd. Dacht dat het van de regen op de voorruit kwam. Eenmaal aangekomen op mijn werk zie ik nog steeds slecht. Ik wil dus ff mijn lenzen gaan poetsen. Kan ik gewoon mijn linkerlens niet vinden in mijn oog. Maar omdat ik zeker wist dat ik 'm in had gedaan bleef ik frotten en zoeken. Zonder resultaat. Dus...terug naar huis. Lens nergens te bekennen natuurlijk, zal wel weggespoeld zijn na het tandenpoetsen. Ik was bang dat ie misschien achter mijn oogbol was geraakt ofzo. Lichte paniek maakte zich van mij meester
Maar toch maar een nieuwe in gedaan. Ik voel niets aparts, dus ik neem aan dat de andere lens niet meer in mijn oog zit
heb je niet 2 lenzen in 1 oog?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik faal @ lenzen
Ik weet 100% zeker dat ik mijn lenzen in heb gedaan vanochtend. Maar vond mijn zicht op de weg al belabberd. Dacht dat het van de regen op de voorruit kwam. Eenmaal aangekomen op mijn werk zie ik nog steeds slecht. Ik wil dus ff mijn lenzen gaan poetsen. Kan ik gewoon mijn linkerlens niet vinden in mijn oog. Maar omdat ik zeker wist dat ik 'm in had gedaan bleef ik frotten en zoeken. Zonder resultaat. Dus...terug naar huis. Lens nergens te bekennen natuurlijk, zal wel weggespoeld zijn na het tandenpoetsen. Ik was bang dat ie misschien achter mijn oogbol was geraakt ofzo. Lichte paniek maakte zich van mij meester
Maar toch maar een nieuwe in gedaan. Ik voel niets aparts, dus ik neem aan dat de andere lens niet meer in mijn oog zit
ja gewoon in de MyShop onlijnquote:Op woensdag 14 december 2011 10:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die is CUTE!!!
WANTZ!!
*linkje doormailen naar Patje
Is dat in de Philipswinkel gewoon?
neeeeee... die koop ik van mijn werkgeverquote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
je voelt het echt wel als ie achter je oogbol gaat zitten hoorNet het gevoel alsof er een beest uit je oogbol wil kruipen
(ja al meermaals gehad).
En die lamp![]()
Maar... krijg je die van je werkgever skjoe??
Vet
O nee wait; je krijgt hem aan verminderde prijsquote:Op woensdag 14 december 2011 10:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
je voelt het echt wel als ie achter je oogbol gaat zitten hoorNet het gevoel alsof er een beest uit je oogbol wil kruipen
(ja al meermaals gehad).
En die lamp![]()
Maar... krijg je die van je werkgever skjoe??
Vet
Is net voorbij dan?quote:
Je kunt 'm ook op 1 kleur instellen toch? Ik hoef ook geen kermis in de kamer hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Denk trouwens ook niet dat het iets voor ons is.
Vriend krijgt instant migraine van voortdurend veranderende kleuren ("haal dat klote engeltje van voor die tv weg" :x) en kaarsen
Ja ze is net weg idd, ze zat net zo helemaal der neus te poederen enzoquote:
Maar dan kun je net zo goed een gewone lamp kopen; niet?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je kunt 'm ook op 1 kleur instellen toch? Ik hoef ook geen kermis in de kamer hoor
Nee, want keuzesquote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan kun je net zo goed een gewone lamp kopen; niet?
ze veranderen alleen van kleur als je aan het knopje draait hequote:Op woensdag 14 december 2011 10:26 schreef PriemGirl het volgende:
Denk trouwens ook niet dat het iets voor ons is.
Vriend krijgt instant migraine van voortdurend veranderende kleuren ("haal dat klote engeltje van voor die tv weg" :x) en kaarsen
nee, want die kun je niet veranderenquote:Op woensdag 14 december 2011 10:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan kun je net zo goed een gewone lamp kopen; niet?
Zeker!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Puckzzz het volgende:
Skjoe...wij zijn goeden Flips promoterens
huh whut? Daar is toch nog geen knoop over doorgehakt?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:39 schreef Loqi het volgende:
Stomme Flipspa gaat waarschijnlijk zijn baan verliezen... na 29 jaar
zijn hele afdeling gaat weg en er worden 'misschien' maar 1 of 2 mensen intern herplaatst, dus voor hem is het al wel zo goed als zekerquote:Op woensdag 14 december 2011 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
huh whut? Daar is toch nog geen knoop over doorgehakt?
Waar werkt ie dan?
mmm. Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 14 december 2011 10:45 schreef Loqi het volgende:
[..]
zijn hele afdeling gaat weg en er worden 'misschien' maar 1 of 2 mensen intern herplaatst, dus voor hem is het al wel zo goed als zeker![]()
Ik zou je zo niet precies kunnen zeggen welke afdeling, maar hij zit in Amsterdam atm
Je kunt het!!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Statistiek!!!!
Ik snap er geen kloot van![]()
Maar ik ga vol frisse moed eens douchen en dan naar school, en bidden ofzo..
altijd een goeden argumentquote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
Patje zei alleen maar: "Hebbert! hahaha xxxx"
Ja wat moet ik daar nou mee?Ik heb het argument maar even gegeven dat ze normaal 90 euro zijn
You can do itquote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Statistiek!!!!
Korting is altijd een goeden argumentquote:
Doe dan suc9 ofzo...pinquote:
Good luck chickie !!!quote:Op woensdag 14 december 2011 10:53 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Statistiek!!!!
niet alleen de jouwequote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
echt he... ik heb misschien te weinig empathie, maar sommigen hebben ongezond veel...
Ik stel dat iemand die boos is nooit het recht heeft om granaten op onschuldige omstanders te gooien en dat boosheid ook op een andere manier ge-etaleerd kan worden.
Krijg ik een reactie: "dat mag je nooit zomaar zeggen, je weet niet wat er allemaal achter zit"
Daar zakt mijn broek dan weer van af
Wacht dus... Ooit is er een reden om onschuldigen er bij te betrekken ?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
echt he... ik heb misschien te weinig empathie, maar sommigen hebben ongezond veel...
Ik stel dat iemand die boos is nooit het recht heeft om granaten op onschuldige omstanders te gooien en dat boosheid ook op een andere manier ge-etaleerd kan worden.
Krijg ik een reactie: "dat mag je nooit zomaar zeggen, je weet niet wat er allemaal achter zit"
Ja hij heeft vast een rotjeugd gehadquote:Op woensdag 14 december 2011 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wacht dus... Ooit is er een reden om onschuldigen er bij te betrekken ?
Ich habe es nicht gewusst?
Ik zag zijn achternaam en ik dacht al meteenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
oh, de dader is van noordafrikaans allooi, surprise surprise
Hoezo "Nordine Amrani" is toch een keiwesterse naam jonguh???quote:Op woensdag 14 december 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
oh, de dader is van noordafrikaans allooi, surprise surprise
Het is bijna Armani!quote:Op woensdag 14 december 2011 11:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo "Nordine Amrani" is toch een keiwesterse naam jonguh???
Dat had ik tenminste kunnen begrijpen...stelletje Fashion criminals daar in Liegequote:
Omg faalquote:Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
bieden ze op een paar dingen, je maakt een totaalprijs, zijn ze helemaal in shock, want ze weten niet eens waar ze op hebben zitten bieden, blijkt dat ze de verkeerde artikelen hebben geboden
Faalhazen.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
bieden ze op een paar dingen, je maakt een totaalprijs, zijn ze helemaal in shock, want ze weten niet eens waar ze op hebben zitten bieden, blijkt dat ze de verkeerde artikelen hebben geboden
quote:Op woensdag 14 december 2011 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HUUU ZO DUUR IS DE POST ECHT 15 EURO????
als je op het palette van 20 euro biedt, maar eigenlijk die van 5 euro wil, dan krijg je dat. Sukkelsquote:Op woensdag 14 december 2011 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "hoe zwaar is het dan" vooruit. Maar da's gewoon faal.
Kijken is ook moeilijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je op het palette van 20 euro biedt, maar eigenlijk die van 5 euro wil, dan krijg je dat. Sukkels
Heb jij palettes te koop? Welluku?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je op het palette van 20 euro biedt, maar eigenlijk die van 5 euro wil, dan krijg je dat. Sukkels
Pixi en catrice.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb jij palettes te koop? Welluku?
Oh ja, pixi had je tegelijk met UD binnen toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pixi en catrice.
Ik raad ze beide af
ja, maar het is echt een faalpalettequote:Op woensdag 14 december 2011 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, pixi had je tegelijk met UD binnen toch?
Ik had swatches gezien inderdaad. Beetje jammer.quote:Op woensdag 14 december 2011 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar het is echt een faalpalettezeker in vergelijking met UD. Maar ook Sleek is dertig keer fijner.
pehehe mijn catrice new york palette ligt ook te verstoffenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pixi en catrice.
Ik raad ze beide af
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]kom met alle liefde een keertje gezellig bij je langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes vandaag meismaar voordat ik weg kan is het 19.00 uur
![]()
wij zitten vanmiddag aan de Amstelveenseweg en op kantoor in de Overschiestraat, is dat bij jou in de buurt?Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Ik vind dat dus echt niet kunnenquote:Op woensdag 14 december 2011 11:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg faal
Broer en ik hebben onze kaartjes voor Coldplay te koop gezet, word al geboden voor 200 eurodus we zijn nu aan het onderhandelen
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef PriemGirl het volgende:
Lol heb zin om iemand te kloten... Op facebook lees ik: "Als alles meezit heet mijn blog per 1 januari www.###.nl! Yessssss"
Ok... Dus je stuurt 'openbaar' dit bericht; terwijl de domeinnaam nog vrij is voor registratie....![]()
To kaap or not to kaap
Die mensen betalen toch zelf zoveel geld. Als ze het niet willen zouden ze het niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt niet kunnen.
Dat. En ik neem aan dat Dico en broer wel de intentie hadden om heen te gaan. Kopen met als doel doorverkoop vind ik ook een nono.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen betalen toch zelf zoveel geld. Als ze het niet willen zouden ze het niet doen.
Alleen om die reden zou ik zo'n ding kopen. Speelgoed.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama is de kerststal aan het neerzetten. Dus ze zet die ezel en de os achterde kribbe. 8ik zeg: dan heeft jezus 2 van die hijgende beesten in zn nek.
Zegt ze dat dat zo is om hem warm te houden en ze zet vervolgens twee schapen neer om zijn voeten warm te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, die zien we nooit meer, te-rug!disclaimer
Van de wat?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef Mss het volgende:
Ik heb de kerststal van de Little People
Ik heb hem op facebook gepleurdquote:Op woensdag 14 december 2011 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen om die reden zou ik zo'n ding kopen. Speelgoed.
Ik ben tweemaal naar een concert van hen geweest. Alleen jammer van het groeiende kort-pittig-kapsel-skyradiopubliekquote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nou, die zien we nooit meer, te-rug!wat geweldig!
吴 曼 迪
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben trots dat ik 95% niet herken.
Ik ben niet op de hoogte van peuterspeelgoed.quote:
Zonde!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van peuterspeelgoed.
Ik wil de beestjes.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dezon;
[ afbeelding ]
Alleen is deze stal herder-loos
Peutersquote:Op woensdag 14 december 2011 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van peuterspeelgoed.
Goeden autocorrect welquote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn telefoon wil peuter autocorrecten naar leuter.![]()
roden klats?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Peuters
Kinderen
Het is vandaag bevestigd dat mijn vetrol echt vet is, en geen baby
Moet jij niet werken, je bent toch geen ambtenaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
eerste hit op Little People:
[ afbeelding ]
ja, ik had effe pauze, nu ga ik weer werken, bye!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet jij niet werken, je bent toch geen ambtenaar.
Over ambtenaren gesproken, nu ik weer een bezoekje heb gebracht aan het gemeentehuis weet ik waarom die paspoorten zo duur moeten zijn
Blijkbaar komt leuter vaker voor dan peuter. Typisch.quote:
Ik wilde je niet wegjagenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had effe pauze, nu ga ik weer werken, bye!
De een corpusanalyse.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar komt leuter vaker voor dan peuter. Typisch.
Ik wil ook een half jaar redden.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig slik ik mijn pil altijd een half jaar door
Ik ga niet al mijn typsels analyseren.quote:
Dan heb je een kunstmatigen klatsj he. Kunde alsnog zwangert zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 13:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig slik ik mijn pil altijd een half jaar door
Mwah, als de boel goed leegloopt is dat niet waarschijnlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan heb je een kunstmatigen klatsj he. Kunde alsnog zwangert zijn
Het is gewoon vet. Anders kan mijn navel toch niet praten?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan heb je een kunstmatigen klatsj he. Kunde alsnog zwangert zijn
Ff detoxenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als de boel goed leegloopt is dat niet waarschijnlijk.
Schoonschrapen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo zeg jij het
Ff lekker leeg laten lopen
Nee, maar als je de pil doorslikt valt er vaak niet veel leeg te lopenquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als de boel goed leegloopt is dat niet waarschijnlijk.
Jawel, want er wordt toch wel baarmoederslijmvlies aangemaakt?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, maar als je de pil doorslikt valt er vaak niet veel leeg te lopen
Ja, maar wel VEUL minder. Daarom heb je ook minder heftige krampen enzo als je een menstruatie hebt als je de pil slikt. Dat is de hele reden dat ik ermee begonnen ben.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jawel, want er wordt toch wel baarmoederslijmvlies aangemaakt?
Je eitje springt alleen niet.
Dacht ik
Oh zo, ok.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar wel VEUL minder. Daarom heb je ook minder heftige krampen enzo als je een menstruatie hebt als je de pil slikt. Dat is de hele reden dat ik ermee begonnen ben.
Ik ging vroeger altijd DOOD van de pijn de eerste dag van mn menstruatie. Ik kon dan echt bijna niks meer.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh zo, ok.
Ik heb nooit last van krampen gehad.. Pas sinds spiraal.
En dat zijn dezelfde hormonenWel in andere hoeveelheid
Oh dat doe ik ook altijd ja, heb gelukkig ook nooit last van m'n pilquote:Op woensdag 14 december 2011 13:52 schreef Mss het volgende:
Nee, ik houd echt van mijn pil. Ik slik 'm 3 maanden door, ben even ongesteld en heb nergens last van dan. Geen stemmingswisselingen meer, geen bijwerkingen van die pil. Heerlijk!
Ik vergeet hem dus echt nooit, gelukkig.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Joysa het volgende:
Pil was altijd wel fijn ja, behalve dat ik 'm te vaak vergat
Geen zooi heeft ook zijn voordelen, maar ik vind rubbers zo kutquote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
Al 5 jaar geen zooi meer
Le fu ik moet echt een afspraak maken voor er een minipriem gaat rondlopen
Ik ookquote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vergeet hem dus echt nooit, gelukkig.
[..]
Geen zooi heeft ook zijn voordelen, maar ik vind rubbers zo kut
Nooooomquote:Op woensdag 14 december 2011 14:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Glazuur op de carrot cake en nu in de koelkast, omnomnomnom
quote:
quote:
Een normale spiraal zitten ook geen hormonen in. Da's alleen de Myrena volgens mij.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Mss het volgende:
Oooh, ik dacht dat een spiraal ook onder 'geen zooi' viel vanwege de homoners. Maar ik denk dat Priemke met 'zooi' op menstruatie doelt!
Ik dacht juist dat koperspiralen juist nog amper gebruikt werden en het voornamelijk hormoonspiralen waren nu. Maar ik ben er eigenlijk ook niet in thuisquote:Op woensdag 14 december 2011 14:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Een normale spiraal zitten ook geen hormonen in. Da's alleen de Myrena volgens mij.
Klopt. Ik bedoelde inderdaad die 'zooi'. Maar dit hormoonspiraal werkt anders dan de pil. Enkel op de eierstokken; terwijl het bij de pil over je hele lichaam wordt gevoerd in het bloed.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat koperspiralen juist nog amper gebruikt werden en het voornamelijk hormoonspiralen waren nu. Maar ik ben er eigenlijk ook niet in thuis
Oh...dan weet ik er weer es niets vanaf...Xcuse mequote:Op woensdag 14 december 2011 14:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat koperspiralen juist nog amper gebruikt werden en het voornamelijk hormoonspiralen waren nu. Maar ik ben er eigenlijk ook niet in thuis
Het kan best zijn dat je gelijk hebt hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh...dan weet ik er weer es niets vanaf...Xcuse me
Nee klopt wat je zegtquote:Op woensdag 14 december 2011 14:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat je gelijk hebt hoor
Oh wat frustie!!!quote:Op woensdag 14 december 2011 14:46 schreef Dwyn het volgende:
Aargh! Ben potverdeurie tien minuutjes weg voor wat boodschapjes. Zie ik de pakketman weg rijden en ja hoor, een briefje in de brievenbus.
Nou ben ik ook nieuwsgierig wat het is. Mijn Sigmaatjes of de Brush roll van Etsy. Tun dun tun dun!quote:
Mwehehehe, mental image.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Had je er niet achteraan kunnen fietsen?
Hihi, ik fiets niet. Ik woon bovenop een heuvel. (Ja, die hebben we in Nederland!!!!)quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef Mss het volgende:
Had je er niet achteraan kunnen fietsen?
Jaaaaquote:Op woensdag 14 december 2011 15:47 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Zo'n manisch figuur dat heel hard 'STOP STOP STOP!!!! Mijn SIGMAATJES!!!' roept.
Dat is wel heel shit..quote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kak, ben tijdens het leren rond 1u in slaap gevallen en net pas wakker. Ik voel me echt verrot en heb verhoging.dat kan ik nu dus echt even niet gebruiken he. Volgende week, prima. Maar nu met die tentamens dus niet!
Ja maar... Heb je je naam goed genoteerd?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Wepwepwepwepwečččččppp......
U gaat niet door voor de voldoende, uw kans om de wasmachine te winnen is voorbij..De tering, ik denk, zoals ik het zelf heb uitgerekend en idd goed heb wat ik denk goed te hebben, dat ik ongeveer een 22-23 van de 50 punten heb gehaald.. Faalhaas
![]()
Nu op naar Metho!
Jottem!
Daar stonden helaas geen 'te behalen punten' achterquote:Op woensdag 14 december 2011 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar... Heb je je naam goed genoteerd?
+1
Je achternaam?
+1![]()
Ik hoop dat het meevalt. Succes nog met leren
Geen wasmachine.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef Lindytje het volgende:
Wepwepwepwepwečččččppp......
U gaat niet door voor de voldoende, uw kans om de wasmachine te winnen is voorbij..De tering, ik denk, zoals ik het zelf heb uitgerekend en idd goed heb wat ik denk goed te hebben, dat ik ongeveer een 22-23 van de 50 punten heb gehaald.. Faalhaas
![]()
Nu op naar Metho!
Jottem!
WAT IS DEZEEEEquote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar stonden helaas geen 'te behalen punten' achter
Thanx babe!!
(enne, nu gaat de her vast beter![]()
)
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WAT IS DEZEEEE
Thihihihi toevallig niet een giraf getekend op het eind van je examen?
[ afbeelding ]
Ja indd ibu'tjes en gewoon doorgaan.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel shit..
Hoop dat je je snel wat beter voelt! Ibu'tje er in?
NOES!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Nope, dat was m helaas echt niet...
KUT!! ik had nog wel 5 min over... ik ben de giraffe helemaal vergeten
Anders had ik m gedaan!!
Morgen bij Metho aan denken
Hoewel, die kan ik beter bewaren voor bij het tentamen van vrijdag denk ik, die man is relaxter
Wel even je giraffe-teken-skills oefenen van te vorenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Anders had ik m gedaan!!
Hoewel, die kan ik beter bewaren voor bij het tentamen van vrijdag denk ik, die man is relaxter
Goeden tipquote:Op woensdag 14 december 2011 16:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel even je giraffe-teken-skills oefenen van te voren
Ah jammer! Maar gelukkig zijn de herkansingen er nog!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:09 schreef Lindytje het volgende:
Anders had ik m gedaan!!
Preciesquote:Op woensdag 14 december 2011 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah jammer! Maar gelukkig zijn de herkansingen er nog!
Met John Beerens.. tilburgse kneuterquote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Salon Takeover, zķ slecht, maar ik kan niet stoppen met kijken. Tenminste, de "voor"-filmpjes dan.
It's like a trainwreck... Can't.. stop... watching...quote:Op woensdag 14 december 2011 16:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met John Beerens.. tilburgse kneuter
Dat heb ik altijd bij toddlers and tiara'squote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
It's like a trainwreck... Can't.. stop... watching...
Ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd bij toddlers and tiara's
Like a bossquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ons maar afvragen waarom we het op het laatste moment altijd zo druk hebben.
En waarom ik mijn tentamens niet haalquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
En ons maar afvragen waarom we het op het laatste moment altijd zo druk hebben.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En waarom ik mijn tentamens niet haal
En elke keer neem in me weer anders voor.. maar helaas
Jottem!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wel chill, volgende week maandag en donderdag tentamen. Goeden indeling.
En de kutste als laatste, dus onverdeelde aandacht daarvoor.![]()
Inderdaad beter.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!Dat is prettig idd!
Ik heb deze week 3 achter elkaar en dan volgende week nog 1 op wo en 1 op vrij, dat is beter verdeeld
Ja, zeker... 2 heule weken!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Inderdaad beter.
Lange tentamenperiode.
Bwhehehe, herkenbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Typisch... Vanmorgen zitten te bedenken wat ik moet hebben qua boodschappen. Ben ik een lijstje aan het maken.. Weet ik de helft niet meer wat ik moet hebben
Ik heb maar een weekje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker... 2 heule weken!
Maar daarna lekker even vakantie en dan rond de 10e jan geloof ik de herren... jottem
Yup, herkenbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
Typisch... Vanmorgen zitten te bedenken wat ik moet hebben qua boodschappen. Ben ik een lijstje aan het maken.. Weet ik de helft niet meer wat ik moet hebben
Bwehehehe.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
Dus wat staat er nu op mijn lijstje:
- chips
- snoep
- colaIk ben zeker da tik vanmorgen een veel nuttiger lijstje in mijn hoofd had
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb maar een weekje.(Die van gisteren ging via UvA-rooster)
En geen herren, dus niks tot februari.Afgezien van de werkstukken, that is.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Plaatjes over studeren opzoeken is leuker
Eten...quote:
Goeden tip!quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eten...
Huisdieren en babies wordt vaak afkeurend over gedaan, zou ik niet doen...
Neequote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Like a boss![]()
Spees, ken jij metho al uit je hoofd?
Oeh!! Burrito'squote:Op woensdag 14 december 2011 16:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerste tentamen is easy. Dus tijd zat.
Vandaag tenminste.
En nu heb ik zin in burrito's. Maar die gaan we toch niet eten.
Ja maar ik moet eerst hierdoor om ergens anders te komen.quote:
Jezelf opeten.quote:
QFT.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt lindy
So truequote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ afbeelding ]
en waarom doet witte nagellak mij toch altijd aan tipp-ex denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |