quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef BGTes het volgende:
Volgens een bepaald niet nader genoemd persoon kun je moleculen crushen als je met je polsen over elkaar wrijft__!
DUDEquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Truste!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu mijn nieuwe camera zit ook onder.
kinda pretty thoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Zo ziet mijn bureau er nu uit:
[ afbeelding ]
Het is net MTV roomraiders waarbij ze met een UV lamp over het bed heen gaan
Voor vakanties in warme landen moet je hier zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Heb je dat helemaal allennig georganiseerd? Knap! Ikzou in mijn broek poepen van de zenuwen geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Morningsquote:Op woensdag 14 december 2011 07:20 schreef Lindytje het volgende:
Fijn puckzzz! Is toch wat lekkerder opstaan he?
aah dat is fijn he, zo samen je dag beginnenquote:Op woensdag 14 december 2011 07:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal allennig georganiseerd? Knap! Ikzou in mijn broek poepen van de zenuwen geloof ik![]()
Wij zijn heerlijk op tijd naar bed gegaan, lekker geslapen en vanochtend weer samen wakker worden en opstaan om tegaan werken. Zo lekker!!![]()
En ja dit is zeldzaam want Patje werkt normaal in ploegen maar de komende twee weken dagdienst.
Samen wakker worden en knuffelen
Ja, uiteindelijk was ze er om kwart voor 11quote:Op woensdag 14 december 2011 07:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mornings
Was jouw lief nog een beetje op tijd huis?
Keistoer!! Well done chick!quote:Op woensdag 14 december 2011 07:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
aah dat is fijn he, zo samen je dag beginnengeniet ervan!
Wij zijn al bijna in amsterdamHeb het inderdaad alleen georganiseerd, belangrijke beslissingen in overleg genomen maar de rest deed ik. Poep gelukkig niet in mn broek als er zoiets is
maar ik hoef dan ook niet te spreken gelukkig! Kan niets misgaan (hoop ik) want ik ben er bij om het in goede banen te leiden
thanks LinHoe voel je je vandaag?
heb je hem vroeg? Je had tot 12 om te leren toch? Ik duim voor je! Zet hem opquote:Op woensdag 14 december 2011 07:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Keistoer!! Well done chick!
Hier is het wel okÊ vandaag! Alleen veel vroeger dan ik normaal opsta (en ik sliep pas rond half 3...), maar moet nog wat dingen doorkijken voor tentamen... Dus ik zit nu steeds zo:
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
heb je hem vroeg? Je had tot 12 om te leren toch? Ik duim voor je! Zet hem op
Haha dealquote:Op woensdag 14 december 2011 08:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik heb om 12.15 tentamen, dus moet rond 10 voor 12 weg...
Duim ik ook voor jou, oke? Hoop dat de dag goed verloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes vandaag meis![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
succes princess-a en voor alle tentamens
Mijn werkgeverNice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal Patje eens aankijken, wil ook zo'n lamp
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Dit is wel de mini he, de Bloom. Meer als sfeerlicht. Maar denk dat het wel cool is voor in de ensuitequote:Op woensdag 14 december 2011 09:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nice!!
Ik zal Patje eens aankijken, wil ook zo'n lamp
Ohja, maar ik wil ook geen zwaailicht in de kamerquote:Op woensdag 14 december 2011 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit is wel de mini he, de Bloom. Meer als sfeerlicht. Maar denk dat het wel cool is voor in de ensuite
Wat een schatje!quote:Op woensdag 14 december 2011 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
en ze bezorgen graties thuis in december, einz!
[ afbeelding ]
hij is 12 cm groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |