quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef BGTes het volgende:
Volgens een bepaald niet nader genoemd persoon kun je moleculen crushen als je met je polsen over elkaar wrijft__!
DUDEquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu ik gooi mijn nieuwe boobie flesje om. Mijn hele bureau onder de flakies en mijn nieuwe flesje al half vol
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef Mss het volgende:
Truste!quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu mijn nieuwe camera zit ook onder.
kinda pretty thoquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:47 schreef Mss het volgende:
Zo ziet mijn bureau er nu uit:
[ afbeelding ]
Het is net MTV roomraiders waarbij ze met een UV lamp over het bed heen gaan
Voor vakanties in warme landen moet je hier zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Heb je dat helemaal allennig georganiseerd? Knap! Ikzou in mijn broek poepen van de zenuwen geloof ikquote:Op woensdag 14 december 2011 05:29 schreef princess-a het volgende:
Al 3 kwartier wakkerVandaag congres in Amsterdam dat ik heb georganiseerd, erg leuk dus maar men wat vroeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |