quote:Die was niet fout, die was geweldig!
Op 01 september 2000 01:18 schreef De Parasiet het volgende:
Foute TV-programma's van vroeger)
de ren je rot-show,
En natuurlijk Klassewerk, ik weet niet of het nog bestaat, maar als het nog bestaat dan is het niet meer wat het geweest is. In het magische jaar 1986 hebben wij daaraan meegedaan, vet gewonnen en met de hele klas naar Schotland geweest
Yeah
Die gesigneerde foto van Hans van Willigenburg zal nog steeds wel ergens bij mijn ouders liggen
Wat dachten jullie van Boggle met Frank Kramers? Hoe heette die show van Frank Masmeyer ook alweer met al die kinderen? Dat ze dingetjes gingen uitleggen en de opbrengst ging naar S.O.S. Kinderdorpen?
quote:De Ted de Braak Show
Op 01 september 2000 01:55 schreef twi het volgende:
Ted de Braak vooral niet te vergeten, maar de titel van al die shows ben ik allemaal vergeten...
En Joop hekke zijn kook programma
En dat slap geouwehoer van maarten en rijk op net5
Wel vrij recent allemaal,maar het waren wel foute shows
quote:Volgens mij was je toen nog niet eens geboren para.
Foute TV-programma's van vroeger ........de ren je rot-show, etc, etc!! Come on with this memories, y'all!
quote:De Ted Familie Spel Show!
Ted de Braak vooral niet te vergeten, maar de titel van al die shows ben ik allemaal vergeten...
Maarehm echt oude programma's, die heb ik allemaal niet meegemaakt
quote:Dinges
Op 01 september 2000 01:53 schreef twi het volgende:
Hoe heette die show van Frank Masmeyer ook alweer met al die kinderen? Dat ze dingetjes gingen uitleggen en de opbrengst ging naar S.O.S. Kinderdorpen?
Dat was een van mijn lievelingsprogrammas vroeger. Verder keek ik graag naar De DD (doen&denken) show.
Ter Land ter Zee En in de Lucht is ook zoo fout en is er nogsteeds
en natuurlijk Wie van de Drie
Sorry, zijn te recent, maar als ik me eraan mag ergeren.. dank... Ook bedankt dat ik deze ervaring hier toch mag delen
Wat dacht je van Ron's Honnymoon Show of iets in die richting... met die vervelende Brandtsteder....
quote:Brandsteder die ieder keer slurp doet voordat ie wat zeg. Je hebt toch niet die nieuwe show van hem gezien hé.
Op 01 september 2000 10:33 schreef Vork het volgende:
Wat dacht je van Ron's Honnymoon Show of iets in die richting... met die vervelende Brandtsteder....
Dat ze dat niet opnieuw gaan doen snap ik niet, ik zou zo meedoen, echt superleuk!
Ook die show van Frank Masmeijer (heette die nu soms Weekendquiz???).... bleeehhh
Soundmixshows, mini-playbackshows vind ik ook zum kotzen
Iets met Sandra/Xandra Reemer... om jong TV-talent te zoeken...met die flipperkast (ik hoor nu nog in mijn slaap "flip, flip"
Bassie en Adriaan.... need I say more??
Toppop.... vooral het kapsel van Ad Visser was fout
De poppenkraam... over die poppen in die winkel die tot leven kwamen. Jaap Stobbe speelde er ook in mee.... als hij begon met lopen, stak hij zijn been eerst zo idioot ver vooruit...
Und Allo Spencer! Ja est ist DEUTSCH nâh und?
quote:Niet ouwehoeren met bassie en adriaan
Op 02 september 2000 02:07 schreef Barbarella het volgende:
Bassie en Adriaan.... need I say more??
Leeft hij nog?
quote:Ja, die ken ik nog. Rolf Wouters is daardoor doorgebroken....Sterrenslag heette het geloof ik? Was toch wel leuk?
Op 02 september 2000 02:07 schreef Barbarella het volgende:
Iets met Sandra/Xandra Reemer... om jong TV-talent te zoeken...met die flipperkast (ik hoor nu nog in mijn slaap "flip, flip"
quote:Jaaaa.. Showmasters! En het lullige is, ik ken nog steeds hun tune voor een gedeelte uit m'n hoofd.. damn.
Op 02 september 2000 14:21 schreef m@x het volgende:
Jullie bedoelen 'Showmasters', dat was dat programma met Sandra Reemer en het onbekende talent.
Showmasters, masters of show, op TV en radio..
(nou ja.. een heel klein deel.. hehe)
quote:Daar keek ik ook altijd naar. Dat kwam altijd na 'Superted' of 'bananenman'.. ahum..
Oh ja, mijn moeder keek op zaterdagmiddag ook altijd naar 1,2,3,4,5,6,7,8,9, Tineke!!!!!!!!!!
quote:Alle-me-machies Adriaan, die boeven heten B1 en B2!
Op 02 september 2000 03:34 schreef craziest het volgende:
Niet ouwehoeren met bassie en adriaan
en die boef :wat zeg ie?
B 100 heette die geloof ik
De begindagen van Lingo met Robert ten Brink, Boggle inderdaad, de 5uur show,
[Dit bericht is gewijzigd door Freak-it op 02-09-2000 22:05]
dat moment dat hennie H ging zingen
afschuwelijk
quote:Nou, niet MIJN Mies. Hoor.
Op 02 september 2000 18:53 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Tele Bingo met ons aller Mies.
Tsjeeezus, DIE was pas errug!
Verder vond ik de zevensprong altijd erg leuk. Dat mannetje met dat groene haar.
Weet dat ik het erg spannend vond!
En dan iets wat nog niet eens zo oud is, VROUWENVLEUGEL! Heerlijk om naar te kijken!
Was het tegenwoordig nog maar zo op tv!!!!
quote:Grappig, ik moest laatst denken aan dat beertje dat zijn huid kapot trok om zijn superpakje te onthullen, maar ik kon niet op de naam komen. Superted dus.
Op 02 september 2000 15:24 schreef Xhorder het volgende:
Daar keek ik ook altijd naar. Dat kwam altijd na 'Superted' of 'bananenman'.. ahum..
quote:
quote:
Op 01 september 2000 09:28 schreef ArchAngel het volgende:
De Ted Familie Spel Show!
quote:
Op 01 september 2000 01:53 schreef twi het volgende:
Hoe heette die show van Frank Masmeyer ook alweer met al die kinderen?
quote:Ik ben wel vreselijk goed met namen he?
Op 01 september 2000 09:46 schreef Fannetje het volgende:
Dinges
quote:Hmm.. die sidekick kan ik me ook niet herinneren... Ik kan me eigenlijk helemaal niks meer herinneren van het verhaal.. Behalve het introfilmpje waar die van de lopende band afvalt en op een één of andere manier superkrachten krijgt.. hehe
Op 03 september 2000 02:27 schreef Herald het volgende:
Grappig, ik moest laatst denken aan dat beertje dat zijn huid kapot trok om zijn superpakje te onthullen, maar ik kon niet op de naam komen. Superted dus.
Hoe ging dat verhaal ook alweer, want Superted had zo'n hele malle sidekick.
quote:
Op 03 september 2000 02:27 schreef Herald het volgende:
Grappig, ik moest laatst denken aan dat beertje dat zijn huid kapot trok om zijn superpakje te onthullen, maar ik kon niet op de naam komen. Superted dus.
Hoe ging dat verhaal ook alweer, want Superted had zo'n hele malle sidekick.
Superted was toch een afgekeurde teddybeer? Hij werd in de speelgoedfabriek afgekeurd en weggegooid. Toen redde die sidekick (Stippie? Stippel? zoiets iig...) hem en maakte van hem een superheld. Tenminste, zo herinner ik het me.
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 03-09-2000 13:31]
quote:De Vakantieman (gezellig hé
Foute TV-programma's van vroeger...
Superted vloog de laatste tijd door mijn hoofd als een tijds- en uiterlijk-loos hersenspinsel. Ik kon het niet meer voor de geest halen. De intro van de serie, waar hij als afgekeurd beertje de trashcan in gekieperd werd was hartverscheurend!
[Dit bericht is gewijzigd door bogus op 03-09-2000 16:37]
quote:Ludo?
Op 03 september 2000 01:24 schreef Xhorder het volgende:
Het werd gepresenteerd door een man met een snor...
quote:Haha... nou, hij lijkt er wel op... iets ouder misschien..
Op 03 september 2000 16:39 schreef Ulx het volgende:
Ludo?
quote:Dat was Der Rudi Carell. En is volgens mij ook nog gedaan door (daar is ie weer) TED DE
Op 02 september 2000 17:14 schreef Deuf het volgende:
1-2-3 show, met ook zo'n halve duitser..?
quote:En dit was in de vertrouwde handen van Ron "sssslurp" Brandsteder. Is volgens mij 2 seizoenen op TV geweest. Is die daar niet mee begonnen of was dat met de, overigens nog niet genoemde:
Op 03 september 2000 00:14 schreef Kleintje het volgende:
Ik weet me nog een hele oude show te herinneren. Weet niet meer met wie, maar weet wel dat het MOORDSPEL ofzo heette.
Er kwam een verhaal, werd nagespeeld ofzo en dan moest je detective spelen tot je achterhaald had wie de moordenaar was. Volgens mij is dit maar 1 seizoen op tv geweest.
"Dit is de show-, show-, showbizzquiz....."
Dan had je ook nog de DJ cat show met Linda de Mol.
quote:Ow g*d Linda de Mol
Op 22 oktober 2000 18:58 schreef Ritalin het volgende:
En dat programma op Sky channel vroeger,
Met Andy en een krokodil,
-The littles (kleine mensen met puntoortjes)
-Inspector gagdet
-hm...Dan had je ook nog de DJ cat show met Linda de Mol.
deze station call uit de beginjaren van sky channel zit nu nog in mijn hoofd.
Amanda reddington zong hem. ze was ook presentatrice bij SKY-trax. een soort TMF op sky. net als pat sharp.. wie kent ze nog.??
en linda de mol die vanuit de escape de eurochart top50 presenteerde.. mijn god wat was dat een slechte show
quote:Jah, da's Fun Factory! Daar keek ik vroeger altijd naar, want aan het eind van de ochtend kwamen de Transformers altijd...
Op 22 oktober 2000 18:58 schreef Ritalin het volgende:
En dat programma op Sky channel vroeger,
Met Andy en een krokodil,
-The littles (kleine mensen met puntoortjes)
-Inspector gagdet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |