SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
BrainTeaser's Gingerbread huisje in de maak:
EsseEi's geluksvogeltje (een van velen) voor het goede doel:
YPPY's kussen "on demand":
Brighteyes' reden voor een nieuwe bank:
HOOK ON!!
[ Bericht 6% gewijzigd door Spiegelei op 13-12-2011 22:32:39 (foto's toevoegen) ]klerkje
Ik heb ook Heather gemaakt, maar dan niet met royal maar met acryl van Pengouin - Pingofine 50, 50gram per bol ongeveer 170m per bol. Maar dit garen is wel dunner dan Royal.quote:0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 20:25 schreef annelotje het volgende:
leuke bloem!
Ik ben net begonnen met heather the pony maar nu begin ik te twijfelen of ik wel genoeg wol heb... Dat staat namelijk niet vermeld in het patroon!
Ik had gedacht om het lijf en de kop, poten en oren van 1 bol royal van de zeeman te maken. En dan natuurlijk de snuit en de onderkant van de poten met een andere kleur.
Iemand enig idee??
Op zich zijn het aantal rondes niet eens zo veel. Het lijf heeft in totaal bijvoorbeeld maar 37 toeren. En voor het hoofd heb ik er ook ongeveer net zoveel nodig en dan nog de poten en oren.
Het probleem is dat ik m wil maken van een bol uit mn stash. Dat is een oude kleur die ze niet meer verkopen. Als ik dus te weinig heb dan heb ik echt vette pech en kan ik overnieuw beginnen want een andere kleur erbij is ook niet mooi...
0 voor 3 ballen, dat wil ik ook wel!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:27 schreef trovey het volgende:
Bedankt, zo levert de Kringloop steeds weer wat op wat je kunt recyclen.![]()
Vanmiddag een paar piepschuimballen gekocht bij de Xenos(0,00 voor 3)...ik ga een poging doen om kerstballen te haken, verder nog een krans bij de Kringloop om daar te proberen een krans met gehaakte figuurtjes van te maken.....als ik nog tijd heb.
Leuke sjaal ook, ben ik ook mee bezig...sjaal of cowl daar ben ik nog niet over uit.
Hee leuk!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:26 schreef PM-girl het volgende:
Trovey, superleuk gedaan!!
YPPY, wat een mooie set zo!![]()
EsseEi, ik vind je vogeltje erg leuk!![]()
Mijn sjaal is af eindelijk af!
[ afbeelding ]
Dottey, wat een leuke kat! Echt super. Van een patroon of zelf gefröbeld?quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:04 schreef Dottey het volgende:
extra knuffeltje gemaakt voor een cadeautje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis eigenlijk een beerquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:57 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Dottey, wat een leuke kat! Echt super. Van een patroon of zelf gefröbeld?
Bedankt...die paarse wol heb ik even niet dus maar gedaan met dategene wat ik in huis had..quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:04 schreef Dottey het volgende:
mooie colhood! vind die paarse helemaal mooi van kleur
halen danquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Bedankt...die paarse wol heb ik even niet dus maar gedaan met dategene wat ik in huis had..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Moet ik wel even een reis naar Amerika maken of het bestelllen via internet (wat me ook te duur isquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
halen dan![]()
van welk patroon is dat?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 15:26 schreef Dottey het volgende:
ben besmet met het virus :/Duidelijk te merken dat het winter is, de dekens vliegen je om de oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., leuk begin.
[quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:46 schreef EsseEi het volgende:
zoo even compilatie gemaakt van mijn vogel familie!!
[ afbeelding ]
Morgen wordt er een swap uitgepakt, mag ik nog een foto posten met mn haaksels ^^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
ik zou hem verder doen zoals je de rand al was begonnen met stripes. mooi al hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef trui het volgende:
haha trovey, goeie oplossing.
en doobsie, handig ding! steken ze er niet allemaal doorheen, als je 'm dichtvouwt? of is ie gevoerd?
de poncho is ook eindelijk weer eens een stapje verder:
[ afbeelding ]
hij valt alleen wat kleiner uit dan ik gedacht had dus ik moet nog wel wat extra randen eromheen maken, ben nog aan 't bedenken wat daar 't leukst voor is.
volgens mij is dat een dubbel stokje. zie bijv. deze en deze bron.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:38 schreef Mirjam het volgende:
zeg, als ik een patroon heb wat in US termen is, en ze hebben hety over een treble, is dat dan een stokje, of een dubbel stokje..?
Dragen dan.quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:24 schreef MissN het volgende:
tnx EsseiEI voor de tips! staan leuke dingen bij!
Oh trovey nu herinner je mij weer aan de col die ik vorig jaar heb gemaakt van multicolor van de zeeman(die nog in de kast op zolder ligt oeps)
[ afbeelding ]
toch he?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:58 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij is dat een dubbel stokje. zie bijv. deze en deze bron.
Leuk mapjequote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef Doobsie het volgende:
Mijn haaknaaldenmapje is af...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik blijf creatiefquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:06 schreef trui het volgende:
haha trovey, goeie oplossing.
en doobsie, handig ding! steken ze er niet allemaal doorheen, als je 'm dichtvouwt? of is ie gevoerd?
de poncho is ook eindelijk weer eens een stapje verder:
[ afbeelding ]
hij valt alleen wat kleiner uit dan ik gedacht had dus ik moet nog wel wat extra randen eromheen maken, ben nog aan 't bedenken wat daar 't leukst voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |