Ik heb bij mijn Santa Coloma nog 2 spelers van Andorrese nationaliteitquote:Op woensdag 14 december 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)
Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 isquote:Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef Sejt het volgende:
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.
Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaarquote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is.
1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik welquote:Op woensdag 14 december 2011 10:34 schreef Sejt het volgende:
[..]
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar![]()
Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelenMaar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
Ik heb een 18-jarige spits uit Litouwen (!!!) gekocht vorig seizoen, met mooie stats waaronder 18 Finishing. Die is nu lekker aan het scoren in m'n U19 team.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England
. Liverpool en ManU zijn al langs geweest
Probleem in Andorra is.. je kan de Andorrese nationaliteit niet krijgen als je er niet geboren bent..quote:Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is.
1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |