abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105552228

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
pi_105552733
Na m'n 1-1 gelijkspel bij Arsenal, win ik nu met 2-0 thuis van FC Bayern! Pérez na een geweldige voorzet van Cabral uit een counter, en Tomovic (rechtsback) uit een penalty.
Na 2 wedstrijden gedeeld 1e in de poule! Misschien ben ik toch niet zó kansloos :)
I love my mispoken words.
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:39:42 #3
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105552942
Kut Barcelona. Ze eindigen op de 6de plaats, vroeg uitgeschakeld in zowel de beker als de CL maar tóch staat die vuile hond van een manager daar niet onder druk :(. Terwijl ik als Real Madrid manager na 2 verliespartijen en een niet gehaald finale al moet vrezen voor m'n baan :').
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105554086
Thuis 3-3 gespeeld en uitgeschakeld :( De helft van mijn basis is geblesseerd :( Ik haat dit, kom je net op gang, win je moeilijke wedstrijden, vallen je beste spelers één voor één uit, of zelfs twee voor twee :r
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_105565863
Ik ben dit seizoen (2014/2015) overgestapt op een andere taktiek, namelijk een 4-2-3-1, waardoor m'n eerste wedstrijden wat tegenvallen. De 2-0 tegen Bayern was echter top.

Maar zoals m'n laatste wedstrijd gisterenavond, uit tegen NEC: Ik ben qua kwaliteit 5x beter, maar m'n ploeg speelt inspiratieloos en komt in de 2e helft met 0-1 achter. Ik wissel 2 aanvallers, en zet o.a. Cabral erin. Die krijgt het op z'n heupen, schiet de 1-1 erin in de 83e minuut en bedient Pérez in de allerlaatste minuut: 2-1.

Die thrillers zijn niet goed voor me..
pi_105567049
In mijn eerste seizoen eindelijk eens een heel goed resultaat behaald. Kampioen geworden, de EL gewonnen en helaas de bekerfinale verloren. Maar toch *O*
stupidity has become as common as common sense was before
pi_105567095
Het is gelukt met de screenshots, ze werden gewoon opgeslagen in de map van het spel :X
Mandandra is trouwens wel een koning, keepertje scoort gewoon ff in de CL een veldgoal _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105567198
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)

Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105567319
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Begin zo langzamerhand een vreemdelingenlegioen te krijgen bij Utrecht, jonge Nederlandse 4+ sterren spelers zijn niet te betalen man…. (en als ze het wel zijn komen ze niet aangezien de grote talenten allemaal bij Ajax en Feyenoord vandaan lijken te komen)

Maar goed, zolang die buitenlanders presteren vind ik het wel best ook eigenlijk.
Ik heb bij mijn Santa Coloma nog 2 spelers van Andorrese nationaliteit :P Maarja.. had tot deze zomer een minimale jeugdopleiding en minimale jeugdrecruitment. Beide zijn nu basic..

Afgelopen jaar kreeg ik weer een zooi youthcandidates.. de beste had een potentie van 1 ster, de rest had allemaal 0,5 ster..
pi_105567670
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.

Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
pi_105567839
Mijn beoogde basis voor seizoen 4 telt maar liefst 3 Nederlanders, die ook nog eens allemaal in de verdediging staan. (Burnet, Wormgoor, Bovenberg)

Had normaal gesproken ook nog Luigi Bruins, maar die was erg gewild en die heb ik dus verkocht voor 3,8 miljoen aan Hertha BSC. (ondanks zijn goede statistieken kreeg ie 3 sterren van mijn scouts, en ik kon een veel betere AM C transfervrij halen, maar die is dus Italiaans, Luigi Giorgi van Novara)
pi_105567870
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:24 schreef Sejt het volgende:
Goede Nederlandse talenten zijn inderdaad bijna niet te vinden.
Ik begin ook meer en meer buitenlanders te krijgen, al heb ik met De Vrij, Clasie, Cabral en Tony wel een mooie lading binnenlandse spelers. Daarnaast heb ik Jens Toornstra gekocht een jaar geleden voor 2,6mln.

Als je echter jonge spelers koopt en die 3-4 jaar laat trainen en spelen in eigen land, kunnen ze ook de Nederlandse nationaliteit halen. Als je ze écht vroeg haalt (15-16 jaar) kunnen ze zelfs de Homegrown status halen.
Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is :P.

1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105567929
Wel trouwens een speler kunnen verkopen voor 7 mil terwijl ie maar een waarde had van 2.5 :).
En heb ook nog een redelijke fout gemaakt om voor 5.5 mil een 20 jarige Noor te kopen, die ik voorlopig niet gebruik :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_105567930
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja nieten buiten de EU dan denk ik, want dan mag iemand van 16 pas komen als ie 18 is :P.

1ste selectie zitten 3 Nederlanders, maar de jeugd heb ik dan wel redelijk wat nederlanders, en het zit vol met spelers die over 4 jaar Nederlands worden :P
Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar -O-

Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelen :) Maar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
pi_105567988
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:34 schreef Sejt het volgende:

[..]

Klopt, dat vergeet ik ook elke keer, als ik een Braziliaans toptalent zie... van 16 jaar -O-

Ik heb trouwens bijna elk jaar wel een nieuwe lading jeugdspelers, waar minimaal 4 spelers met 4 sterren zitten, en vaak 1 met 4,5 sterren. Die zijn zich op dit moment dus lekker aan het ontwikkelen :) Maar Feyenoord heeft dan ook goede faciliteiten.
Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel :P, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England :). Liverpool en ManU zijn al langs geweest
pi_105568108
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:36 schreef Nick-GizMo het volgende:

Ja true! Maar die koop ik dan nooit 15 of 16 jarige spelers uit de EU haal ik wel :P, Jeugdspeler die vorig jaar 5 wedstrijden heeft meegedaan met het eerste, word nu wel bekeken door de top uit England :). Liverpool en ManU zijn al langs geweest
Ik heb een 18-jarige spits uit Litouwen (!!!) gekocht vorig seizoen, met mooie stats waaronder 18 Finishing. Die is nu lekker aan het scoren in m'n U19 team.
Tony doet het trouwens ook geweldig. Hij heeft geen hoge 'Teamwork' rating, maar geeft heerlijke splijtende pass-jes. Die wordt ook al 2 jaar gevolgd door ManU :{w
pi_105569085
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 10:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Probleem in Andorra is.. je kan de Andorrese nationaliteit niet krijgen als je er niet geboren bent..
Dus mijn Nederlanders, blijven Nederlanders enzovoorts..
  woensdag 14 december 2011 @ 11:45:01 #18
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105569905
Liefde voor Afrikanen. Ik heb een talent van 19 uit Senegal die 1000 euro per maand verdiend. AC Milan toont interesse en de zaakwaarnemer wil een verbeterd contract. Als je dan een Duitser of een Italiaan hebt komt ie met een eis van 50k p/m, maar Afrikanen vragen altijd max 3000 euro per maand. :D.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_105571888

Bij mij is sinds kort de balk waarin schorsingen en informatie over de fitheid van de spelers staat verdwenen. Weet iemand hier wat ik er aan kan doen om die balk weer terug te krijgen? Het is namelijk behoorlijk irritant om alleen via het trainingsmenu de lengte van blessures te kunnen zien.
pi_105573538
Hoe kom je eigenlijk in aanmerking voor de NextGen? Vorig haal ik nog de kwart finale, en nu mag ik niet eens mee doen :P
pi_105575085
Na 10 wedstrijden in seizoen2, heb ik 10 punten voorsprong op de nummer 2 :D
pi_105576097
Ik zit nog te twijfelen wat ik vanavond ga doen. Of ik met Santa Coloma verder ga, of dat ik aan zo'n "Geef de jeugd een kans" projectje ga beginnen..
Of misschien dat ik vanavond met Geef de jeugd een kans game begin en dan als het even niet loopt, of ik even geen zin heb op Santa Coloma terugval..
pi_105579004
Leuk tegen ajax, pakt Wijnaldum na 2 minuten al rood :N :{ Ja daar gaat de reeks van 13 wedstrijden winnen :(
pi_105588988
Heb er een Nederlander bij, Michel Vorm komt op zijn 30e terug naar Utrecht, transfervrij. :)
pi_105589948
Ze blijven aan mijn spelers trekken. Met ook echt belachelijke aanbiedingen. Is er iets dat ik daar tegen kan doen zonder dat mijn spelers gaan janken om een verbeterd contract?
stupidity has become as common as common sense was before
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')