Inderdaad! Ik heb hem nu al 2 dagen achter elkaar gebruikt en mijn wangen zijn zo zacht als babybilletjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die de glossybox van deze maand hebben:
Die travel sized Dermalogica Microfoliant is echt bazenspul
Ik heb nu alweer bijna 4 maanden de full size versie en ik ben er gek op, heerlijke scrub!
Hendige sjit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Handleiding alleen in het Hongaars.... HENDIG!!!!
Jaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die de glossybox van deze maand hebben:
Die travel sized Dermalogica Microfoliant is echt bazenspul
Ik heb nu alweer bijna 4 maanden de full size versie en ik ben er gek op, heerlijke scrub!
Topquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Handleiding alleen in het Hongaars.... HENDIG!!!!
Ik vind m wel tof eigenlijk tot nu toequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef Loqi het volgende:
maarre, die glossybox is dus wel de moeite waard?
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op naar de eerste hospiteeravond van deze week. Morgen heb ik er nog 2 en die afspraak, dat wordt echt stressen.
Tot later!
Ik gebruik hem 1 a 2 keer per week, is voldoende, meer hoeft ook niet hoor, tenzij je echt een puberhuid hebt met raging hormones die je poriën uit gierenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik heb m van de week getest, heerlijk![]()
Alleen daarna had ik ook een nieuwe creme op gedaan, en toen was mijn hele face ineens rood en gloeiend.. oftewel: allergische reactie
Nu eens even kijken of dat de creme of de microfoliant...
Succesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op naar de eerste hospiteeravond van deze week. Morgen heb ik er nog 2 en die afspraak, dat wordt echt stressen.
Tot later!
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu spijt van geen Glossybox nemen... die van deze maand is cool... alleen al voor die Microfoliant....
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tot later!
En als je hem dan voor januari neemt zitten er stomme producten in! EINZquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aan
uiteraardquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
En als je hem dan voor januari neemt zitten er stomme producten in! EINZ
Oh dat had ik nog niet ontdekt, zo even kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aan
Ik vind hem te olie-achtig...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef BGTes het volgende:
Lindy heb je die Cowshed lipbalm al geprobeerd?
Ik ging van mijn uitgedroogde zieke persoon-lippen naar mijn sexy Tessa-lippen![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef BGTes het volgende:
Ik deed niet aan hospiteren want ik ben geen leuke studentHeb mijn kamer via een studentenwoningstichting
http://www.bysjanty.nl/be(...)er-2011-kersteditie/ bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef princess-a het volgende:
Waar staat ergens wat er deze maand in zat? Ik ga toch maar aanmelden geloof ik
http://www.glossybox.nl/glossybox-december-2011quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef princess-a het volgende:
Waar staat ergens wat er deze maand in zat? Ik ga toch maar aanmelden geloof ik
Ik liet hem wel een tijdje intrekken natuurlijkquote:
Een creme uit de glossybox van vorige maand.... Uhm...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem 1 a 2 keer per week, is voldoende, meer hoeft ook niet hoor, tenzij je echt een puberhuid hebt met raging hormones die je poriën uit gieren
Wat voor creme had je gebruikt? Ik vind die microfoliant juist heel erg mild namelijk en ik reageer wel snel op scrubs of cremes
anders klein stukje in je nek ofzo proberen en dan geen creme opsmeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een creme uit de glossybox van vorige maand.... Uhm...
*staat op, zoekt creme*
Comfort zone renight recover cream
Er staan op fullsize producten op (met full size prijs) terwijl je mini's krijgtquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BGTes het volgende:
Trouwens op de site van GB zelf staat en wimpers en kohlpotlood, maar je krijgt een van de twee
typ autisme en test in in google en het is de bovenste hit (onder de reclames)quote:
Nja die Osis, kohl en Cowshed zijn wel fullsizequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er staan op fullsize producten op (met full size prijs) terwijl je mini's krijgt
ja, dat vind ik zo kromquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Er staan op fullsize producten op (met full size prijs) terwijl je mini's krijgt
Maar andere dingen dus niet, ik vind dat nogal misleidend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja die Osis, kohl en Cowshed zijn wel fullsize
Een goud-brons-oranje-achtigequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik liet hem wel een tijdje intrekken natuurlijkGewoon tijdens het laten intrekken van mijn dagcreme. Vind het topspul
Welke kleur pigment heb je gekregen?
Duidelijken omschrijvingquote:
Ja klopt wel. Al moet ik zeggen dat mini niet echt mini is.. Zal met alles nog best lang doen in deze box (vorige viel wat dat betreft wel echt tegen), maar kunnen ze idd wat duidelijker over zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar andere dingen dus niet, ik vind dat nogal misleidend.
Ik ga mijn gezicht gewoon nog een keer proberen morgenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anders klein stukje in je nek ofzo proberen en dan geen creme opsmeren?
Oh dat mag je best zeggen hoor, als die klotedingen er maar voor Kerst zijn anders heb ik geen verjaardagscadeau voor men eige!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik durf het trouwens bijna niet te zeggen (omdat jouw pakje al zolang onderweg is Deb), maar die Sigma kwasten zijn echt super
Ik heb het ook weleens gehad, en mijn vent dan meteen zeiken over "al die rotzooi"quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga mijn gezicht gewoon nog een keer proberen morgen
Ja, ik ben eigenwijs
(lachte me wel heeeeeeel hard uit, toen ik helemaal een rooie kop had... Zo van dijenkletsen, bwhoehahahahahhahahahhahaha, wat ben jij een KNEUS!!!!
)
Nou ja, áls ze komen, ze zijn fijn!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat mag je best zeggen hoor, als die klotedingen er maar voor Kerst zijn anders heb ik geen verjaardagscadeau voor men eige!
En 18 op de schaal van autisme.
Ja ik lach mezelf ook maar een beetje uitquote:
Mannenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het ook weleens gehad, en mijn vent dan meteen zeiken over "al die rotzooi"
Bwhehehehehequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:30 schreef BGTes het volgende:
Ahaha mijn zusje gaat nu naar een school voor een beetje lastige kinderen, en dan wordt ze 's ochtends opgehaald door een busje. Zit ze elke ochten dhet raam onder te lebberen en te doen of ze een mongool is![]()
Bwhhehequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mannen![]()
Nee, ik werd gewoon keihard uitgelachen...
Met daarna wel heel lief: 'Schatje, je moet niet alles uit die doos zomaar op je gezicht smeren...Je weet dat je overal jeuk van krijgt....'
Die prada candy heb ik ook gekregen, in een puff doen, dan heb je echt meeeeeeeeega-veel schuim!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
BwhheheIk heb juist andersom, wil echt niks zomaar op mn huid smeren, en ook niet als ik er wel bij nadenk
![]()
Net bij Sephora Chanel Hydra Beauty serum en Prada Candy Showergel gekregenToch een soort glossybox
Have fun!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
Woeiii watch all the grey's anatomy !!
Doei
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die prada candy heb ik ook gekregen, in een puff doen, dan heb je echt meeeeeeeeega-veel schuim!
En hij ruikt lékker![]()
Laatste pagina is genoeg voor de TT.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn krullies terug![]()
Nu ff teruglezen....snap niks van de TT
Foto?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb mijn krullies terug![]()
Nu ff teruglezen....snap niks van de TT
Zijn die blogs toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi!
Over Dermalogica, ik had deez gewonnen op Beautyscene:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet of hij fijn is, hij stinkt wel
En volgens Beautyscene kost hij ¤75,- in de winkel, the fuck?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zijn die blogs toch nog ergens goed voorik win daar nooit iets
En het is echt fucking warm hier in het theater, en ben mijn beurs vergeten mee te nemen dus kan ook niets te drinken kopen aangezien ik hier Forever Alone zit
Oh ja, ik had al een glimps op m'n foon gezien inderdaad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Maar gelukkig heb je je fokvriendinnen nog!
Wij zijn vet koel.
Ja, Dermalogica is écht zo duur, helaasch, want ze hebben we fijne spullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi!
Over Dermalogica, ik had deez gewonnen op Beautyscene:
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet of hij fijn is, hij stinkt wel
En volgens Beautyscene kost hij ¤75,- in de winkel, the fuck?
Kan 'ie dat niet zelf doen dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef BBQ-kip het volgende:
Eten was lekker en foon is aan het opladen, meneer hier heeft 'em open gekregen![]()
Nu nog alles opslaan voor ik mijn SIM-kaartje over zet, kutklus
Dat weet ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan 'ie dat niet zelf doen dan?
Roggebrood, op zijn tijd wel lekker hoor, maar wel met boter en/of kaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen bij de bakker roggebrood halen, hopelijk is die wel te kanen
De mijne had een "Kopieer contacten en andere meuk via bluetooth"-optie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Ik ga van iPhone naar Samsung Nexus S, weet jij hoe dat moet?
Ik had met boter en kaas maarquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Roggebrood, op zijn tijd wel lekker hoor, maar wel met boter en/of kaas
Mijn wifi is stuk en ik weet dat niet.... ga zo wel even kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne had een "Kopieer contacten en andere meuk via bluetooth"-optie.
Cornflakes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een idee voor een fantastiess ontbijt wat snel klaar is? Ik krijg 's ochtends amper brood weg dus eet ik of niks of een toetje
Mijn collega at het vanmiddag met pindakaasquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had met boter en kaas maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Die worden zo zompig, en dan neem ik een variant met chocola omdat het anders ook goor is.quote:
Brinta uit de magnetron? Sorry, maar ik vind dat sinds een tijdje lekkerquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een idee voor een fantastiess ontbijt wat snel klaar is? Ik krijg 's ochtends amper brood weg dus eet ik of niks of een toetje
Is er ook minder zurige? Mama zei dat die van de bakker minder zuur wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mijn collega at het vanmiddag met pindakaas![]()
Ik vind roggebrood wel lekker, maar je moet er echt van houden
Allebei is goed. Maar denk dat ik idd brinta ga proberen. Even kijken of wat er staat niet over datum isquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Brinta uit de magnetron? Sorry, maar ik vind dat sinds een tijdje lekker![]()
En het is supergezond.
Wil je zoet of meer hartig?
Ja ik had brabantse, is die friese niet zo zuur?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef Lindytje het volgende:
Hoe heet dat spul, fries roggebrood? Dat plakjesbrood?
Heerlijk![]()
Vooral met belegen kaas![]()
Je kunt Brabants brood of zoiets nemen, dat staat in hetzelfde vak als roggebrood maar is deels met tarwebrood-spul ipv van alleen rogge.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Is er ook minder zurige? Mama zei dat die van de bakker minder zuur was
Als je door de melk rozijnen gooit voor je het in de magnetron doet, is dat al zoetig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Allebei is goed. Maar denk dat ik idd brinta ga proberen. Even kijken of wat er staat niet over datum is
Ik vind van niet...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik had brabantse, is die friese niet zo zuur?
Het kwam m'n neus uit. Letterlijk.quote:
Buhhhhhhquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je door de melk rozijnen gooit voor je het in de magnetron doet, is dat al zoetig.
Of een banaan erdoor (maar dat kost toch weer 30 seconden, die 30 seconden wil ik liever nog in bed blijven liggen 's ochtends)
Of de variant met appel en rozijnen kant en klaar erdoor gemixt, die is lekker, alleen wat duurder dan gewone Brinta
Picsquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het kwam m'n neus uit. Letterlijk.
Jij weegt 15 kilo minder dan ik, houd je bakkesquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik lees mee, ik moet gezondere troep gaan eten
Daar zijn geen pics van. En die gaan er nooit komen ook, want ik walg er nog steeds van.quote:
ik ben aangekomen + ik moet echt kappen met al die troep etenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij weegt 15 kilo minder dan ik, houd je bakkes![]()
Ik eet al vies brood, gaat heen met je brinta.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik at vroeger nooit Brinta (moeders heeft er een trauma van, "snelbeton" en dat soort termen), maar sinds ik wat gezonder eet ben ik het af en toe aan het eten als ontbijt. Nog eens extra vezels erdoor met lijnzaadjes en/of tarwezemelen en schijten maar
Swipe that colon!![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben aangekomen + ik moet echt kappen met al die troep eten
Veel vezels is ook niet altijd goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik at vroeger nooit Brinta (moeders heeft er een trauma van, "snelbeton" en dat soort termen), maar sinds ik wat gezonder eet ben ik het af en toe aan het eten als ontbijt. Nog eens extra vezels erdoor met lijnzaadjes en/of tarwezemelen en schijten maar
Swipe that colon!![]()
Bekende reden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben aangekomen + ik moet echt kappen met al die troep eten
nee suikerquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]happert.
Geen bokkepootjes meer voor jou
Broodquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet al vies brood, gaat heen met je brinta.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik eet al vies brood, gaat heen met je brinta.
Ik eet veel minder suiker, voel me er veel lekkerder doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee suiker
ik heb besloten om vanaf morgen ECHT ermee te kappen, ik heb er zoveel last van
heb nt al heul veul meuk weggegooiddoei hagelslag
Mijn leven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brood
Ik vreet al 3 weken achter elkaar witbrood en tosti's en witte puntjes. Nu morgen het leed dat bruin brood heet eten
Ik ben echt niet een zeikerd qua eten maar brood blegh
Klopt, maar voor mij welquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Veel vezels is ook niet altijd goed
ik vind persoonlijk volkoren brood veel lekkerder dan witbroodquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Brood
Ik vreet al 3 weken achter elkaar witbrood en tosti's en witte puntjes. Nu morgen het leed dat bruin brood heet eten
Ik ben echt niet een zeikerd qua eten maar brood blegh
Volkoren is meteen zo korrelig. Eerst maar beginnen met bruin broodquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind persoonlijk volkoren brood veel lekkerder dan witbrood
Volkorenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volkoren is meteen zo korrelig. Eerst maar beginnen met bruin brood
Ik drink te weinig, dus te veel vezels is voor mij ook niet schijtenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Klopt, maar voor mij wel
Ik heb een vette luiwammes met een übertrage schildklier, dus als ik niet oppas (als in, te weinig vezels eten) en een schildklierhormoondip heb kan ik meteen een week niet schijten
Doet me eraan denken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik drink te weinig, dus te veel vezels is voor mij ook niet schijten
ja da's wel handig erbijquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik drink te weinig, dus te veel vezels is voor mij ook niet schijten
Donkerbruin met pitjes.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Of wit, of donker bruin, niet dat halfbakken tarwe-lichtbruin, da's net niks.
Gewoon van de appie jonguh...quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind die hele donkere die jij hebt wel lekker melz, pain de boulonge
Weetabix!!quote:
Maar ik las ergens dat donkerbruin ook weer niet goed is, omdat dat dan weer gewoon zo donker is door gebrande mout?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Of wit, of donker bruin, niet dat halfbakken tarwe-lichtbruin, da's net niks.
Nee nee, gebakken eitje, avocado, worteltjes, whatever.quote:
Dus ik kan er weer mee kappen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik las ergens dat donkerbruin ook weer niet goed is, omdat dat dan weer gewoon zo donker is door gebrande mout?
klopt, dus beetje kiezen tussen 2 kwaden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik las ergens dat donkerbruin ook weer niet goed is, omdat dat dan weer gewoon zo donker is door gebrande mout?
Overschakelen naar volkorenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus ik kan er weer mee kappen?![]()
ja, anders krijg je 1 harde mega klont in je kont die je er niet kan uitpersen, of met moeite, of je aars scheurt uitquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je meer drinken als je veel vezels vreet? *noteert
O jij bedoelt zo'n cool broodtrommeltje met dingetjes in allerlei vormpjes enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee nee, gebakken eitje, avocado, worteltjes, whatever.
Ik ben ook niet zo van de vis, zeker niet 's ochtends
En noten, nomnomnom!quote:
Aambeiers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, anders krijg je 1 harde mega klont in je kont die je er niet kan uitpersen, of met moeite, of je aars scheurt uit
Bentoquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O jij bedoelt zo'n cool broodtrommeltje met dingetjes in allerlei vormpjes enzo?
Kan meteen mijn lintworm zich daarmee naar buiten werkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, anders krijg je 1 harde mega klont in je kont die je er niet kan uitpersen, of met moeite, of je aars scheurt uit
die jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O jij bedoelt zo'n cool broodtrommeltje met dingetjes in allerlei vormpjes enzo?
mega tarrelquote:
Het begint te wennen. Nog een paar weken volhouden en er kan weer een normale hoeveelheid beleg op.quote:
Die is van de appieeeequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon van de appie jonguh...
die vind ik ook wel lekker, alleen zitten daar niet zoveel vezels in hoor. Kijk maar eens naar Keuringsdienst van Waarde, is gekleurd met donkere mout.
Waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als mensen in hun 'daglijstje' gekookt ei neerzetten. Vreten ze die dan hap hap op?
Omgquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG IK KRIJG ZOWAAR MORGEN MEUBELS!:D:D;1!!inz!!1einz!
Zit je nu op bierkratje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG IK KRIJG ZOWAAR MORGEN MEUBELS!:D:D;1!!inz!!1einz!
ben ik een nerd?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Sjaan, jij bent toch nerd?
Hoe haal ik mijn info van mijn iPhone en zet die op mijn ganz neues Samsung Nexus S?
Gekookt ei is wel goed als lunch, met sla erbij ofzo. Heb een tijdje low carb dieet gedaan, werkte goed op dit manier. alleen lastig vol te houden, want ik ben te vaak van mijn werkplek weg enzo, dus ik moest dan echt teveel plannen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als mensen in hun 'daglijstje' gekookt ei neerzetten. Vreten ze die dan hap hap op?
dat zegt iedereen dus is het vast zoquote:
ja nee sorry was flauw is ook wel zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat zegt iedereen dus is het vast zo
precies, maar als kipje dus dat dingetje heeft kan ze sim over zetten enalles van tel naar tel kopieren, anders even iphone aan pc hangen met itunes gegevens raf halen en doorkicken naar nieuwe phonequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook microsim maar geen aaifoon. Ik heb zo'n dingetje waar die in kan zodat die normaal is
ik heb dit niet ank, maar het ziet er wel naar uit dat dit een borstel isquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef princess-a het volgende:
Dames weet iemand van jullie dit? Sjaan misschien?Heb gister de vraag al gesteld in het mooie haren topic, maar kwam geen antwoord
Heeft iemand hier een borstel als deze?
http://www.babyliss-shop.(...)-beauty-bonus/35404/
Ik zoek een borstel die tegelijk je haar fohnt, maar ik kan niet echt ontdekken of deze dat nou doet of dat het alleen je haar stylt. Wie weet het? En als dit het niet is weet iemand dan wat ik wel bedoel? De fohn borstel was ooit te koop in zo'n hele foute tell sell reclame
Lekker toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eiersalade. Maar gekookt ei zo opvreten, nah
Ik heb een gewone SIM, heb eerste model iPhonequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
kip gebruik je dezelfde simkaart? of dat niet, want iphone heeft toch microsim?
Kutzooi is dat. Mn zus heeft die een gehad, vond ik echtniet fijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef princess-a het volgende:
Dames weet iemand van jullie dit? Sjaan misschien?Heb gister de vraag al gesteld in het mooie haren topic, maar kwam geen antwoord
Heeft iemand hier een borstel als deze?
http://www.babyliss-shop.(...)-beauty-bonus/35404/
Ik zoek een borstel die tegelijk je haar fohnt, maar ik kan niet echt ontdekken of deze dat nou doet of dat het alleen je haar stylt. Wie weet het? En als dit het niet is weet iemand dan wat ik wel bedoel? De fohn borstel was ooit te koop in zo'n hele foute tell sell reclame
nee want we gaan hier duimen voor jequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ohja als de meubels morgne uitverkocht zijn dan sterf ...
Jaa is inderdaad een borstel. Maar gaat er dus om dat er zon borstel was, die je dan door nat heen haalde, als je dan klaar was met borstelen was je haar droog. En ik vraag me dus af of deze je haar droog maakt, of alleen mooi (als het al droog is). Moeilijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb dit niet ank, maar het ziet er wel naar uit dat dit een borstel isof het ook werkt ...
Goede tip! Alleen daar gebruiken ze hem op droog haarquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Misschien zijn er filmpjes van te vinden op youtube? Dan kan je voor en na zien.
Ok, kan ik alles dan in iTunes gooien? En dan vanaf daar op dat Android ding? Kan ik dan van iTunes alles weer afhalen ofzo? hmmmm, nog best ingewikkeld zoquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
precies, maar als kipje dus dat dingetje heeft kan ze sim over zetten enalles van tel naar tel kopieren, anders even iphone aan pc hangen met itunes gegevens raf halen en doorkicken naar nieuwe phone
mag je weer met je bord op schoot zitten omdat ik geen tafel hebquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen ff meubels kopen zodat sjaan niks heeft muhahahaha
Handig ja, zo;n fohn op droog haarquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa is inderdaad een borstel. Maar gaat er dus om dat er zon borstel was, die je dan door nat heen haalde, als je dan klaar was met borstelen was je haar droog. En ik vraag me dus af of deze je haar droog maakt, of alleen mooi (als het al droog is). MoeilijkMaar thanks
[..]
Goede tip! Alleen daar gebruiken ze hem op droog haarWeet ik dus nog niks haha.. maar thanks!
ik zeg gewoon pittig kort rood kapsel, opgelost, slotjequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa is inderdaad een borstel. Maar gaat er dus om dat er zon borstel was, die je dan door nat heen haalde, als je dan klaar was met borstelen was je haar droog. En ik vraag me dus af of deze je haar droog maakt, of alleen mooi (als het al droog is). MoeilijkMaar thanks
[..]
Goede tip! Alleen daar gebruiken ze hem op droog haarWeet ik dus nog niks haha.. maar thanks!
Doe ik thuis ook, want heel de tafel ligt vol met mijn zooiquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mag je weer met je bord op schoot zitten omdat ik geen tafel heb
Splashquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje weer een aanrijding met een persoon. Gaat lekker deze week.
Gaat echt heel mooi staanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zeg gewoon pittig kort rood kapsel, opgelost, slotje
Het is een stylingtool hequote:Op dinsdag 13 december 2011 21:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Handig ja, zo;n fohn op droog haar
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gaat echt heel mooi staanBwhehe
Bleh. Vlak nadat ik vanmiddag klaar was met werken (7 uur lang de hele winkel tellen, joepie!) had er een of andere idioot met een bom gedreigd bij het GWK waardoor Arnhem CS ontruimd moest worden.quote:
ik heb heir nog wel 2 katten die je mag aanrijden, moet je wel eerst even mijn kerstboom in rijden want DAAR ZITTEN ZE NU WEER IN!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje weer een aanrijding met een persoon. Gaat lekker deze week.
Faalkatten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb heir nog wel 2 katten die je mag aanrijden, moet je wel eerst even mijn kerstboom in rijden want DAAR ZITTEN ZE NU WEER IN!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bleh. Vlak nadat ik vanmiddag klaar was met werken (7 uur lang de hele winkel tellen, joepie!) had er een of andere idioot met een bom gedreigd bij het GWK waardoor Arnhem CS ontruimd moest worden.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb heir nog wel 2 katten die je mag aanrijden, moet je wel eerst even mijn kerstboom in rijden want DAAR ZITTEN ZE NU WEER IN!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Beter dan kerst-ballenquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even mijn laptop opnieuw opstarten en dan weer proberen mijn aaifoon eraan te hangen, kutding...
Zie jullie waarschijnlijk morgen wel weer
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Whahahahquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw schaap zijn kerstballen bewegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Eigenlijk wil ik m'n bier opentrekken. Maar het is een grote fles en ik denk niet dat dat een slim plan is nu.
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jouw schaap zijn kerstballen bewegen
Wie maakt 'm een jas, dan is dat m'n UI na kerst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij staat er beetje potloodventer bij, hij houd nog net geen jas open ...
valt wel mee, heb 1 ehte zus en daar zijn nog 2 nepperds bij gekomen toen mamma weer ging trouwen, maar 1 staat niet eens op facebookquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef Mss het volgende:
Bij Sjaan thuus zijn ze ook met veul kinders!
Hihi lolcatzquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je broer zn achternaam is heul niet stijnmanquote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
valt wel mee, heb 1 ehte zus en daar zijn nog 2 nepperds bij gekomen toen mamma weer ging trouwen, maar 1 staat niet eens op facebook
Jouw fakeboobies zijn geen familie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
valt wel mee, heb 1 ehte zus en daar zijn nog 2 nepperds bij gekomen toen mamma weer ging trouwen, maar 1 staat niet eens op facebook
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jouw fakeboobies zijn geen familie!
....quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jouw fakeboobies zijn geen familie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 |
....quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Sjaan en Joysa: wanneer hadden jullie nou presies dat lakje respectievelijk DVD's verstuurd naar mij? Ik heb nog niets ontvangen en begin me af te vragen of de postbode misschien niet helemaal lekker is
Bij mij duurde het ook bijna een week voordat ik een envelop van Gwen had ontvangen. Dus er is nog hoop!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:01 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Sjaan en Joysa: wanneer hadden jullie nou presies dat lakje respectievelijk DVD's verstuurd naar mij? Ik heb nog niets ontvangen en begin me af te vragen of de postbode misschien niet helemaal lekker is
Die sleepover is toch niet onverwachts?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.misslipgloss.n(...)erwachte-sleepovers/
Wat voor Bambi?
Waar is ze heen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
had echt al ruim een uur geleden thuis moeten zijn, maar nog niks van d'r gehoord...
nou hier sommige wel hoorquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Die sleepover is toch niet onverwachts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neemt ze niet op?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Lindytje het volgende:
had echt al ruim een uur geleden thuis moeten zijn, maar nog niks van d'r gehoord...
Naja ze zei dat ze MISSCHIEN de laatste trein zou missen, en dan wilde ze geen drekkleur op dr teennagelsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Die sleepover is toch niet onverwachts?
Mwehehhequote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ze zei dat ze MISSCHIEN de laatste trein zou missen, en dan wilde ze geen drekkleur op dr teennagelsI don't know
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou hier sommige wel hoorDie van Bambi niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar heb jij nog onverwachte sleepovers gehad?
Aids.
Misschien nog even blijven hangen/opruimen. Ik maak me ook altijd druk alsquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een avond voorlichting geven....
+1 puntje erbij voor de autisten spreadsheetquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik haat jet om onverwachts ergrns te slapen dus ik doe het niet. Ik wil mijn eigen spullies, punt.
Neen dan moet je een punt eraf halen want ik geef geen eerlijke antwoorden dus je moet van alles wat ik zeg het omgekeerde 'lezen'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
+1 puntje erbij voor de autisten spreadsheet
Word je daar dik van, als je jezelf opeet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh... het was uitgelopen...Zeg dan ook niet dat het tot max kwart voor 9 duurt, wijf!!!!
(ze zit een kwartier van huis, dus ik was me al een uur aan het opvreten..)
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Word je daar dik van, als je jezelf opeet?
Die laatste doet 't 'm.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Bij mijn vriend ligt ook steeds meer spul van mij. Eerst was het alleen shampoo en creme spoeling, nu ligt er ook een haarborstel, stylingproducten, deo, make-up, parfum, nagellakremover.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bwuh, voel me steeds zieker wordenEergister had ik echt nergens last van. Nou ik duik mn bed in met een kopje thee
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |