Inderdaad! Ik heb hem nu al 2 dagen achter elkaar gebruikt en mijn wangen zijn zo zacht als babybilletjesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die de glossybox van deze maand hebben:
Die travel sized Dermalogica Microfoliant is echt bazenspul
Ik heb nu alweer bijna 4 maanden de full size versie en ik ben er gek op, heerlijke scrub!
Hendige sjit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Handleiding alleen in het Hongaars.... HENDIG!!!!
Jaaaaaaaaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Voor de mensen die de glossybox van deze maand hebben:
Die travel sized Dermalogica Microfoliant is echt bazenspul
Ik heb nu alweer bijna 4 maanden de full size versie en ik ben er gek op, heerlijke scrub!
Topquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Handleiding alleen in het Hongaars.... HENDIG!!!!
Ik vind m wel tof eigenlijk tot nu toequote:Op dinsdag 13 december 2011 20:14 schreef Loqi het volgende:
maarre, die glossybox is dus wel de moeite waard?
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op naar de eerste hospiteeravond van deze week. Morgen heb ik er nog 2 en die afspraak, dat wordt echt stressen.
Tot later!
Ik gebruik hem 1 a 2 keer per week, is voldoende, meer hoeft ook niet hoor, tenzij je echt een puberhuid hebt met raging hormones die je poriën uit gierenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa!!!!
Ik heb m van de week getest, heerlijk![]()
Alleen daarna had ik ook een nieuwe creme op gedaan, en toen was mijn hele face ineens rood en gloeiend.. oftewel: allergische reactie
Nu eens even kijken of dat de creme of de microfoliant...
Succesquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
En op naar de eerste hospiteeravond van deze week. Morgen heb ik er nog 2 en die afspraak, dat wordt echt stressen.
Tot later!
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aanquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb nu spijt van geen Glossybox nemen... die van deze maand is cool... alleen al voor die Microfoliant....
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Tot later!
En als je hem dan voor januari neemt zitten er stomme producten in! EINZquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aan
uiteraardquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
En als je hem dan voor januari neemt zitten er stomme producten in! EINZ
Oh dat had ik nog niet ontdekt, zo even kijken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik ook wel een beetje, ik zie net op de site dat je alle producten eruit kunt zien, die van beide maanden spreken me wel aan
Ik vind hem te olie-achtig...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef BGTes het volgende:
Lindy heb je die Cowshed lipbalm al geprobeerd?
Ik ging van mijn uitgedroogde zieke persoon-lippen naar mijn sexy Tessa-lippen![]()
![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef BGTes het volgende:
Ik deed niet aan hospiteren want ik ben geen leuke studentHeb mijn kamer via een studentenwoningstichting
http://www.bysjanty.nl/be(...)er-2011-kersteditie/ bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef princess-a het volgende:
Waar staat ergens wat er deze maand in zat? Ik ga toch maar aanmelden geloof ik
http://www.glossybox.nl/glossybox-december-2011quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:17 schreef princess-a het volgende:
Waar staat ergens wat er deze maand in zat? Ik ga toch maar aanmelden geloof ik
Ik liet hem wel een tijdje intrekken natuurlijkquote:
Een creme uit de glossybox van vorige maand.... Uhm...quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik gebruik hem 1 a 2 keer per week, is voldoende, meer hoeft ook niet hoor, tenzij je echt een puberhuid hebt met raging hormones die je poriën uit gieren
Wat voor creme had je gebruikt? Ik vind die microfoliant juist heel erg mild namelijk en ik reageer wel snel op scrubs of cremes
anders klein stukje in je nek ofzo proberen en dan geen creme opsmeren?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een creme uit de glossybox van vorige maand.... Uhm...
*staat op, zoekt creme*
Comfort zone renight recover cream
Er staan op fullsize producten op (met full size prijs) terwijl je mini's krijgtquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:20 schreef BGTes het volgende:
Trouwens op de site van GB zelf staat en wimpers en kohlpotlood, maar je krijgt een van de twee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |